Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Goggelogge
Bruger
Oprettet: 20-Juli-2009
Sted: Rudkøbing, DK
Status: Offline
Point: 131
|
Emne: Goggelogge's Homekino Sendt: 06-August-2010 kl. 16:04 |
Hejsa
Efter og have brugt mange minutter ej timer ej dage herinde, må det værer min tur til og vise hvad jeg ser mine film på :)
Det hele startede da jeg sidste år skulle ud og investere i nyt tv og fandt denne fantastiske side, ( man bliver lidt afhængig heh  ) men jeg fik en masse råd, tog ud og fandt lg'et som jeg selv syntes levere et rigtig godt billed.
Der er så hele tiden kommet lidt til, men som ny husejer og kæreste er mange af ens penge jo øremærket  så det kommer lidt efterhånden. men til det vigtigste. :
består af :
LG 50PS8000
Onkyo 607 ( Lånt af Ven for af se om det var noget )
Sagam hd modtager
Ps 3 FAT som afspiller af de små blå, indtil jeg beslutter vilken afspiller jeg skal have.
Logitech Harmony one
2 x Xtz 89 Walnut Fronter
1 x Xtz 89 Walnut Center
Fremtid:
Popcorn hour c200 m/evt bluray drev som afspiller.
billeder:
Undskyld kvaliteten tage men mobilen.
Overblik.
Sweetspot
Tv Bænk:
Siden:
Som i nok kan se på nogle af billederne kan genskind værer et problem, derfor måtte jeg også overtale kæresten til af kisch mørklægnings gardiner til stuen var en must og de virker :)
det var det for denne gang skal nok opdatere løbende.
Mvh Goggelogge.
Redigeret af Goggelogge - 06-August-2010 kl. 16:05
|
LG - PS8000. Onkyo 607. Xtz 89-fronter og center. Focal in-celling bag Canaldigital hd boks. Ps3 ______________________________ Soveværelset : Thomson 32". CD HD-boks. M-motion motor vægbeslag.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 16:20 |
Stort Tillykke - og ikke mindste med kæreste og hus - uden det indhold har helheden jo ikke samme værdi, for man vil jo gerne dele oplevelser
Men ser sørme lækkert ud - det skal du skam nok få glæde af 
Redigeret af Hother - 06-August-2010 kl. 16:29
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 16:28 |
Det ser ud som der kan bruges rigtig mange timer med at se film. Perfekt hjemmebio!
|
 |
Goggelogge
Bruger
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 16:45 |
Mange tak :)
er også selv godt til freds og det vigtigste kæresten kan også lide det 
|
LG - PS8000. Onkyo 607. Xtz 89-fronter og center. Focal in-celling bag Canaldigital hd boks. Ps3 ______________________________ Soveværelset : Thomson 32". CD HD-boks. M-motion motor vægbeslag.
|
 |
mkirkelund
Guld medlem
Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 17:00 |
Ser flot ud! Har du aldrig front stoffet på til dagligt?
Jeg har selv XTZ 89 SAT. De spiller sgu rigtig godt, når man tænker på de kun har kostet 900 SEK.
Du mangler noget på din ønskeliste! *Hint* Baghøjtalere og Subwoofer *Hint*
|
 |
CARS10
Guld medlem
Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 17:03 |
Kampus skrev:
Det ser ud som der kan bruges rigtig mange timer med at se film. Perfekt hjemmebio! |
Perfekt tja hvis man godt kan lide at stå op og se fjernsyn.En fejl mange laver når de skal hænge fladskærme op er at de hænger alt for højt,og det er ikke behageligt at kigge på ret lang tid af gangen.
Tænk på at det er meget mere behageligt at kigge lidt nedad,end det er at kigge opad.På mit SONY 46 W 5500 er afstanden fra gulv til underkant af SKÆRMEN (ikke rammen) ca.45 cm.og det passer ferfekt når man sidder i sofaen.
carsten
|
 |
Goggelogge
Bruger
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 17:05 |
mkirkelund skrev:
Ser flot ud! Har du aldrig front stoffet på til dagligt?
Jeg har selv XTZ 89 SAT. De spiller sgu rigtig godt, når man tænker på de kun har kostet 900 SEK.
Du mangler noget på din ønskeliste! *Hint* Baghøjtalere og Subwoofer *Hint*
|
Tak først og fremmest.
Nej har ikke fronterne på til dagligt da vi har to katte og er bange for af de bruger dem som kredsetræ så tør ikke tage chancen 
ja der mangler lidt på ønskesedlen, men baghøjtler bliver indbygnings i loftet når stuen skal laves om i løbet af det næste års tid :)
|
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 17:05 |
Smag og behag! Jeg har ca 70 cm til underkant ramme og det passer så synsfeltet er i midten af skærmen når jeg sidder.
|
 |
Goggelogge
Bruger
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 17:07 |
CARS10 skrev:
Kampus skrev:
Det ser ud som der kan bruges rigtig mange timer med at se film. Perfekt hjemmebio! |
Perfekt tja hvis man godt kan lide at stå op og se fjernsyn.En fejl mange laver når de skal hænge fladskærme op er at de hænger alt for højt,og det er ikke behageligt at kigge på ret lang tid af gangen.
Tænk på at det er meget mere behageligt at kigge lidt nedad,end det er at kigge opad.På mit SONY 46 W 5500 er afstanden fra gulv til underkant af SKÆRMEN (ikke rammen) ca.45 cm.og det passer ferfekt når man sidder i sofaen.
carsten |
Det syntes jeg nu ikke er et problem, har selv 90 cm fra underkant billed til gulv men sådan er vi jo forskellige 
|
|
 |
CARS10
Guld medlem
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 17:08 |
Det er også bedre at synsfeltet ligger 2/3 dele oppe på skærmen
carsten
|
 |
CARS10
Guld medlem
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 17:18 |
70 cm. og især 90 cm. er alt for højt til sådan en stor skærm.Tænk på et spise bord er 70 cm. højt,og når der så kommer 85-90 cm. oveni,som skærmen er høj ja så hedder det hold i nakken.
carsten
|
 |
Goggelogge
Bruger
|
Sendt: 06-August-2010 kl. 17:25 |
CARS10 skrev:
70 cm. og især 90 cm. er alt for højt til sådan en stor skærm.Tænk på et spise bord er 70 cm. højt,og når der så kommer 85-90 cm. oveni,som skærmen er høj ja så hedder det hold i nakken.
carsten |
Tja jeg har nu ikke hold i nakken, og hvis man nu skulle komme til og ligge ned i sofaen eller kører reclining chair'en helt i bund syntes jeg faktisk højden er sublim :)
|
|
 |