|
Panasonic DMR-BCT940 remote recording problem |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-April-2015 kl. 09:32 |
Har lige anskaffet mig en DMR-BCT940, men har desværre lidt problemer med remote recording via en web-browser. Det virker fint på den første side med kanaloversigten, men når jeg vælger "next" for at komme til den næste side i oversigten, så får jeg en blank liste under hver kanal. Er der der andre med en DMR-BCT940 der har samme problem ? Jeg har også en DMR-BCT730, og den virker fint via en web-browser. |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
ullus
Bruger Oprettet: 19-Oktober-2006 Status: Offline Point: 72 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har samme problem
|
|
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er lidt trist at det ikke fungerer. Jeg valgte at sende recorden tilbage under fortrydelsenretten. Så jeg er tilbage til min 730'er som fungere perfekt. Ud over nævnte problem, så syntes jeg at alt remote adgang til 940'eren var en del langsommere end det er til min 730'er.
|
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og du havde opdateret firmware'n til version 1.26, som netop opdaterer Remote recording?
M.v.h. |
|
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ikke huske versionen, men den blev opdateret til den nyeste der var tilgænglig i sidste uge. |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
ullus
Bruger Oprettet: 19-Oktober-2006 Status: Offline Point: 72 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har opdateret til 1.26 og det hjalp ikke
|
|
elleparken
Junior bruger Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme problem med min nye DMR-BCT74 som køre på Yousee kabel
mvh Robert |
|
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er åbenbart et generelt problem for alle de nye Panasonic recordere, så det er uden tvivl Pansonic's web-services der er problemet.
Redigeret af mjohansen - 11-Maj-2015 kl. 14:57 |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eftersom din er en dansk model så har du jo mulighed for at kontakte den danske support, har du prøvet det ?
|
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
elleparken
Junior bruger Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej ikke endnu, men det vil jeg da gøre.
|
|
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ville være rigtigt fint hvis du gad og opdatere tråden her med resultatet. |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
elleparken
Junior bruger Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har mailet med Panasonic Danmark.
De vil undersøge sagen med deres tekniske support om de har hørt om problemet. |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |