recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mindre abbey - mere bas!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mindre abbey - mere bas!

 Besvar Besvar Side  <1 2122232425 39>
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 10:50
Hvilken Pearl Harbor scene er det I hyper? Det skal da testes :)
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Hvilken Pearl Harbor scene er det I hyper? Det skal da testes :)
Mener det er fra den sidste ½ time af filmen, hvor japanerne går til angreb. Indtil da ved Sucky godt hvad jeg mener om den film Wink
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:


Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Hvilken Pearl Harbor scene er det I hyper? Det skal da testes :)

Mener det er fra den sidste ½ time af filmen, hvor japanerne går til angreb. Indtil da ved Sucky godt hvad jeg mener om den film Wink


Sådan er vi så forskellige.

Der er typerne der kun ser på den nedre del a spektret og gerne vil have det er hurtigt og hårdt det hele.
Typisk dem der fortæller om størrelsen på deres sub konstant!

Så er der dem der forstår at sætte pris på helheden og vil have både den langsomme del som typisk foregår højere oppe og den lave.. Neandertaler!!!;)
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 13:59

Der er lige kommet en DD18 til salg på dette forum ;)

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:


Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Hvilken Pearl Harbor scene er det I hyper? Det skal da testes :)

Mener det er fra den sidste ½ time af filmen, hvor japanerne går til angreb. Indtil da ved Sucky godt hvad jeg mener om den film Wink


Sådan er vi så forskellige.

Der er typerne der kun ser på den nedre del a spektret og gerne vil have det er hurtigt og hårdt det hele.
Typisk dem der fortæller om størrelsen på deres sub konstant!

Så er der dem der forstår at sætte pris på helheden og vil have både den langsomme del som typisk foregår højere oppe og den lave.. Neandertaler!!!;)
hvis jeg nu siger min bil er en C1 og mine subs er 8", hvor passer jeg så ind i det billede LOL
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:


Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Hvilken Pearl Harbor scene er det I hyper? Det skal da testes :)

Mener det er fra den sidste ½ time af filmen, hvor japanerne går til angreb. Indtil da ved Sucky godt hvad jeg mener om den film Wink


Sådan er vi så forskellige.

Der er typerne der kun ser på den nedre del a spektret og gerne vil have det er hurtigt og hårdt det hele.
Typisk dem der fortæller om størrelsen på deres sub konstant!

Så er der dem der forstår at sætte pris på helheden og vil have både den langsomme del som typisk foregår højere oppe og den lave.. Neandertaler!!!;)
hvis jeg nu siger min bil er en C1 og mine subs er 8", hvor passer jeg så ind i det billede LOL
 
Tror du skal se Pearl Harbor igen med tændte starin lys.. Den er lige dig sister;)
 
Spøg til side så er dine små sataner uhyggeligt effektive.. Og det SES når de arbejder!
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:


Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Hvilken Pearl Harbor scene er det I hyper? Det skal da testes :)

Mener det er fra den sidste ½ time af filmen, hvor japanerne går til angreb. Indtil da ved Sucky godt hvad jeg mener om den film Wink


Sådan er vi så forskellige.

Der er typerne der kun ser på den nedre del a spektret og gerne vil have det er hurtigt og hårdt det hele.
Typisk dem der fortæller om størrelsen på deres sub konstant!

Så er der dem der forstår at sætte pris på helheden og vil have både den langsomme del som typisk foregår højere oppe og den lave.. Neandertaler!!!;)
hvis jeg nu siger min bil er en C1 og mine subs er 8", hvor passer jeg så ind i det billede LOL
 
Tror du skal se Pearl Harbor igen med tændte starin lys.. Den er lige dig sister;)
 
Spøg til side så er dine små sataner uhyggeligt effektive.. Og det SES når de arbejder!
Helt sikkert, jeg har også løst faseproblemet med den ene sub, så nu er der jævn sub lyd! Glæder mig til en bedre stue.! 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 00:00
Har du solgt dine 800?
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 00:11
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Har du solgt dine 800?
 
Jep!
 
Flytter i noget mindre lejlighed om 6 måneder og kunne ikke overskue tanken om at flytte dem. Stuen er desuden mindre, så ville være sindsygt:)
 
Overvejer lidt hvad fronten skal hedder i den nye lejlighed.. Er bare for at eks. et sæt 803D bliver for voldsomme både med foot print og bas.
 
Overvejer 804 diamond eller 805 diamond.
 
Tror bare jeg ville være konstant skuffet over den manglende detalje i mellemtonen som den kantløse mellemtone giver.
 
Hvor stor er din stue?
 
Slog mig også lige.. Skulle du ikke have en M15HD inden en 3D projektor?:)
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 00:25
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Har du solgt dine 800?
 
Jep!
 
Flytter i noget mindre lejlighed om 6 måneder og kunne ikke overskue tanken om at flytte dem. Stuen er desuden mindre, så ville være sindsygt:)
 
Overvejer lidt hvad fronten skal hedder i den nye lejlighed.. Er bare for at eks. et sæt 803D bliver for voldsomme både med foot print og bas.
 
Overvejer 804 diamond eller 805 diamond.
 
Tror bare jeg ville være konstant skuffet over den manglende detalje i mellemtonen som den kantløse mellemtone giver.
 
Hvor stor er din stue?
 
Slog mig også lige.. Skulle du ikke have en M15HD inden en 3D projektor?:)
De er satme heller ikke særlig handy ;)
Både den nye 804 og 805 spiller fremragende. Har en kammerat som har nedgraderet fra 803D til 804 Diamond og så med en DB1. Du har ret i, at man mister noget uden den kantløse mellemtone, men jeg har tilgengæld også hørt en 805 Diamond lyde bedre i et ordentligt rum sammenlignet med mine 803D hjemme hos mig.
 
Vi bor i en lille lejlighed lige nu, og vores stue er kun cirka 20 kvm omkring 3,3 * 6 meter. Jeg synes faktisk, at systemet fungerer ganske godt i denne stue.
 
Jeg har faktisk haft en M15HD på besøg og jeg synes faktisk det er svært overhovedet at høre forskel på DTS MA og DTS core 1,5 mbit. Som jeg skrev i den anden tråd, så kigger vi efter hus og jeg venter nok med at lave nogle større indkøb, før vi ved hvad det skal være. Jeg ønsker mig allermest et godt lokale til det.
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Januar-2012
Status: Offline
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 08:06
805 diamond er en killer højttaler. Tvivler på at du kommer til at mangle noget i mellemtonen. Hvor jeg synes 805 kommer til kort er i de dybere toner. Der mangler den definition. Men sådan er det ofte med mindre portede højttalere der prøver at spille bas, men sat rigtigt op med en subwoofer er dette ikke et problem. Bliver spændende at følge din tråd nu når der sker en masse skiftSmile
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Har du solgt dine 800?

 

Jep!

 

Flytter i noget mindre lejlighed om 6 måneder og kunne ikke overskue tanken om at flytte dem. Stuen er desuden mindre, så ville være sindsygt:)

 

Overvejer lidt hvad fronten skal hedder i den nye lejlighed.. Er bare for at eks. et sæt 803D bliver for voldsomme både med foot print og bas.

 

Overvejer 804 diamond eller 805 diamond.

 

Tror bare jeg ville være konstant skuffet over den manglende detalje i mellemtonen som den kantløse mellemtone giver.

 

Hvor stor er din stue?

 

Slog mig også lige.. Skulle du ikke have en M15HD inden en 3D projektor?:)








De er satme heller ikke særlig handy ;)

Både den nye 804 og 805 spiller fremragende. Har en kammerat som har nedgraderet fra 803D til 804 Diamond og så med en DB1. Du har ret i, at man mister noget uden den kantløse mellemtone, men jeg har tilgengæld også hørt en 805 Diamond lyde bedre i et ordentligt rum sammenlignet med mine 803D hjemme hos mig.

 

Vi bor i en lille lejlighed lige nu, og vores stue er kun cirka 20 kvm omkring 3,3 * 6 meter. Jeg synes faktisk, at systemet fungerer ganske godt i denne stue.

 

Jeg har faktisk haft en M15HD på besøg og jeg synes faktisk det er svært overhovedet at høre forskel på DTS MA og DTS core 1,5 mbit. Som jeg skrev i den anden tråd, så kigger vi efter hus og jeg venter nok med at lave nogle større indkøb, før vi ved hvad det skal være. Jeg ønsker mig allermest et godt lokale til det.


Min stue bliver nogenlunde samme størrelse.

Hva synes du om hans skift fra 803d til 804 diamond?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2122232425 39>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu