recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad 3 til efteråret?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPad 3 til efteråret?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2011 kl. 07:57
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


og ipad 3 til efteråret? i sure the hell hope not! så må alle ipad 2 ejere nemlig føle sig godt røvrendt! 

OK, hvad sker der med Ipad 2'erne når 3'eren kommer? Springer de i luften??? 
Til top
Tommy N Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2011 kl. 07:58
Hej Ladiesman217,
Tillykke med din nye Ipad :)
 
En jeg kender (er nemlig ikke selv en lykkelig ejer af en Ipad endnu...) har et Vogel vægbeslag. Det fås også til Ipad 2 nu:
 
 
Det er et rigtigt godt beslag og det cover du sætter på Ipad'en gør det faktisk nemmere at holde på den.
 
Man kan vist så købe ekstra af de der dutter man skruer på væggen og så flytte Ipad'en med rundt efter behov.
 
Med venlig hilsen
 
Tommy
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2011 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Men whatever, jeg har fået min iPad 2 nu (langt om længe) for ja man kan sgu lige så godt hoppe med på vognen
er super glad for den allerede, og det blir da endnu federe når jeg får vægbeslag så den kan hænge der og spille musik via AirPlay til min AirPort Extreme! Super fedt!

<3 air play! Bruger det dog som regel igennem min iphone til min airport express LOL Hvis du forresten er bange for at ridse bagsiden (som skulle ske nemt), så kan jeg varmt anbefale http://www.gelaskins.com/ som en alternativ løsning til fullbody covers. Bruger selv et custom made + Apple's smartcover ^^
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2011 kl. 13:52
Tak for tippet Tommy :) ser mega fedt ud ja...
 
nekolas: Ang det der GelaSkins? Har du kun bestilt til bagsiden, og er det ikke mega svært at sætte på? Men ja lige nu ligger den ovenpå et M! blad fordi jeg ikke vil ridste bagsiden :D men har også overvejet et læder etui til den? Men måske lidt synd at pakke den helt ind?
          
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2011 kl. 18:07
Jeg har kun bestilt til bagsiden ja da jeg har hørt at det er der den let bliver ridset. Desuden fik jeg endelig fat i en hvid udgave da nu jeg ikke kunne få min iphone 4 i hvid, så det ville være ærgerligt at dække forsiden til XD Og nej det var faktisk overraskende nemt at sætte på da det er lavet af noget som er let at tage af og prøve igen hvis man laver småfejl under påsætningen. Desuden var det også nemt at komme af med luftbobler (imodsætning til mine erfaringer med "protection screens" til mobiler og NDS, etc.)

Har haft en iPad 1 med originalt cover til og syntes netop det var lidt synd at pakke den ind. Både pga. udseendet, men også for formfaktorens skyld. Gelaskins løsning var også sjov fordi man kan lave custom skin og personliggøre den~

Her er en video af en gut som snakker lidt om det og viser påsætningen

Og et billede af mit skin -- elsker Japansk anime/manga LOL

Kan kun sige jeg er meget positivt overfor produktet. Hvis jeg endelig skulle "klage" over noget, så er det nok at hjørnerne ikke bliver dækket til -- men alternativet ville nok være lufthuller eller lign. Ellers er kvaliteten super og man bliver endda nærmest tvunget til at bruge et højt opløsnings billede så der ikke forekommer pixelering eller bluring også resultatet bliver flot

Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2011 kl. 21:37
Ja, tillykke med iPad'en, ladiesman217! Wink Godt at du er glad for den!..

Jeg går selv med tanker om at anskaffe mig én, men så stiller jeg mig spørgsmålet som også andre ofte stiller: 'hvad vil du bruge den til?'
- Bruge den .. hehe Smile

Det er jo nærmest et behov producenterne har opfundet, men jeg elsker gadgets, så det er på ingen måde negativt ment!

- Men kan den erstatte den bærbare eller er det bare som et supplement på farten?? Hvad er Jeres erfaring?
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2011 kl. 01:32
.

Redigeret af ladiesman217 - 08-September-2011 kl. 01:34
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2011 kl. 01:34
Tak tak er fandme også glad for den...

Jeg vidste heller ikke om jeg ville bruge den, men mine æble-briller måtte bare eje en..

Det har så vist sig at den er pisse god til mange ting.. Min MacBook Pro står på kontoret, og der sætter jeg mig hvis jeg ved jeg skal surfe længe og har tid.. Falder jeg så over en god spændende opskrift, så sender jeg link til iPad og så kører det foran komfuret .. Den er også genial på lokum og generelt som senge computer.. Ligger i sengen og skriver fra den nu. Mega genialt!

Om morgenen er den også fed lige at tjekke mails med til morgenkaffen, da jeg er den type der altid slukker min MacBook når jeg ikke bruger den, så nu er jeg fri for den skal starte op, hvis jeg hurtigt finder ud af om morgenen at jeg lige skal tjekke noget..
Den har faktisk gjort min iPhone uoverflødig her hjemme, da det jo er wifi, men valgte at købe den uden 3G fordi jeg netop har en iPhone, og 95% af tiden vil jeg bruge min iPad på wifi.

Kan nævne 100 af flere ting den har gjort nemmere for mig, men det har var lige dem jeg kom i tanke om, så køb du dig en iPad, hellere i dag end i morgen, for man blir sgu glad for den. At den så har gjort at jeg bruger min flotte spritnye MacBook Pro 15" mindre, er så hvad det er, men fuck nu det - bruger den stadig til video og grafik og wed + 3D redigering som er mit job, så det er fint

At der så måske kommer en iPad 3 til foråret 2012, så må man jo revidere situationen der
          
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2011 kl. 22:35
Haha fedt fedt Wink Hvilke farve købte du den i?

Det lyder sgu lækkert! 
Jeg har en ven der har 1'eren, og jeg sidder da også lige og leger med hans iPad, hver gang jeg har mulighed for det... Den er sgu cool!

Men det er jo så også et pengespørgsmål.. Skal spare lidt sammen endnu, før jeg nok køber så, men skal da uden tvivl have en på et tidspunkt! Smile
Det med med/uden wifi, er så også lige en ting man skal beslutte sig for.. Men det kan jeg vel så gøre imens Wink Der er jo ca. 1000 kr. til forskel med/uden wifi.. 
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 22:15
Mener du ikke med/uden 3G? men ja, du har jo en iPhone, så efter min mening så gør det 3G mere overflødigt på din iPad, da den jo vil blive brugt mest på wifi, i hvert fald for mig...

Så ja, gå da i tænkeboks og få bestilt lortet (som ikke er lort)' for du vil langt fra fortryde! Det garanterer jeg dig
          
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2011 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Mener du ikke med/uden 3G? men ja, du har jo en iPhone, så efter min mening så gør det 3G mere overflødigt på din iPad, da den jo vil blive brugt mest på wifi, i hvert fald for mig...

Så ja, gå da i tænkeboks og få bestilt lortet (som ikke er lort)' for du vil langt fra fortryde! Det garanterer jeg dig
 
Nok om Ipad snak.. Er nød til lige et kommentere på dit bruger navn!!:)
 
KLART DET FEDESTE JEG ENDNU HAR SETLOL
 
Er du blevet overfaldet af en robot bil endnu der spørger til dit brugernavn?LOL
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Mener du ikke med/uden 3G? men ja, du har jo en iPhone, så efter min mening så gør det 3G mere overflødigt på din iPad, da den jo vil blive brugt mest på wifi, i hvert fald for mig...

Så ja, gå da i tænkeboks og få bestilt lortet (som ikke er lort)' for du vil langt fra fortryde! Det garanterer jeg dig

Kunne det godt opfattes som jo, men det var ikke det jeg mente - men jeg kunne også have skrevet 'med wifi eller 3G' Wink Du forstår, det er det vigtigste hehe..

Men ja, jeg har en iPhone, så 3G i iPad'en bliver sådan set ikke nødvendigt lige umiddelbart, men overvejer det dog alligevel.. Men det lyder sgu godt med din garanti - ellers så ... Haha ej, spøg til side Smile

Men hvor meget huk. købte du den med?


Redigeret af Casper - 11-September-2011 kl. 19:39
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu