recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg har det her udstyr, hvad kan jeg bruge det til
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJeg har det her udstyr, hvad kan jeg bruge det til

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Snolly Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-August-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Jeg har det her udstyr, hvad kan jeg bruge det til
    Sendt: 10-August-2011 kl. 09:41
Hej til alle jer på recordere.dk

Jeg er helt ny på siden, og har ivrigt læst med i jeres forum, for at få hjælp til diverse i ny og næ.

Jeg er ikke helt grøn, når det kommer til at koble anlæg, tv, internet osv. sammen, men søger den bedste løsning, med det udstyr jeg har, og tror ikke jeg har det lige pt. :)

Jeg har lige nu:

Denon forstærker, 5 indgange (CD, Phono, Tuner osv.), 2 udgange til højtalere.
Denon Tuner
Fladskærm fra Samsung, model kan jeg ik' lige huske
2 store Cerwin Vega højtalere til stue
2 mindre højtalere til køkken
Apple Airport Express
Random trådløs router fra Stofa
Og en Boxee Box bliver bestilt lige straks :)

Hvad er det bedste set-up? Boxee Box'en er helt ny, og end ikke sat til endnu!

-Jeg vil gerne kunne høre musik i køkkenet (her er der blot trukket kabler til højtalere), og styrer musikken fra iTunes. 
-Jeg vil kunne se film jeg har liggende elektronisk, så nemt som muligt. 
-Jeg vil gerne kunne se film/serier/live sport via Boxee. 
-Vil gerne kunne få lyd ud af de store højtalere, både fra hvad der "vises på tv'et", udelukkende lyd fra iTunes, samt radio (Drs kanaler, hovedsageligt). 


Puh - ordentlig mundfuld...! Men HAR jeg det udstyr der er nødvendigt? Hvis ikke - hvad mangler jeg så?

Håber nogen kan hjælpe derude? :)

Med venlig hilsen, P.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu