recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kenzo's Bio Tråd!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kenzo's Bio Tråd!

 Besvar Besvar Side  <1 363738
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2013 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

den kunne jeg næsten regne ud Wink
Så hvis jeg skal forstå dine hentydninger korrekt, så har alle med Onkyo den mening at de lyder identisk og alle som har Integra mener at Integra lyder bedre, men dem med Onkyo tager fejl og dem med Integra har ret? 
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2013 kl. 13:29
Slet ikke Jonas.

Dem med Onkyo har ikke gidet at bruge de ekstra penge på Integra fordi de tror der ingen forskel er, og har derfor aldrig kørt en A/B test.
Jeg har både Onkyo 5008 og Integra DTR 80.3 stående derhjemme og jeg VED Integra lyder bedre..!

Jeg har uden tvivl været glad for min Onkyo og har været meget skeptisk ved at give de ekstra penge for en 80.3 kontra en ny Onkyo, der er jo trods alt 6000,- i forskel på 5010 og 80.3..
Men er efter intens lytning hele aftenen igår ekstremt glad for beslutningen.



Redigeret af strecker - 16-December-2013 kl. 13:34
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2013 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Slet ikke Jonas.

Dem med Onkyo har ikke gidet at bruge de ekstra penge på Integra fordi de tror der ingen forskel er, og har derfor aldrig kørt en A/B test.
Jeg har både Onkyo 5008 og Integra DTR 80.3 stående derhjemme og jeg VED Integra lyder bedre..!

Ahh okay, så beklager jeg min skeptiske tone. Jeg købte selv Onkyo processor i sin tid af to grunde: Ingen har nogensinde påvist at der er forskel og Integra var besværligt at få fat i sammenlignet med Onkyo. Kunne være sjovt med en A/B test hvor man holder ting som Audyssey osv udenfor sammenligningen.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2013 kl. 13:36
Jeg har kørt Audyssey xt32 og Pure direkt på begge maskiner i testen..
Det var ikke små forskelle jeg oplevede.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 363738
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu