recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sort skærm på LG 42PQ6000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSort skærm på LG 42PQ6000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
dyff Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Sort skærm på LG 42PQ6000
    Sendt: 18-August-2011 kl. 06:38

Så har jeg måske selv fundet fejlen. Jeg fandt en englænder som havde haft samme problem som havde testet sikringerne i fjernsynet. Min svoger har heldigvis lidt mere forstand (og udstyr) end mig så han kunne teste sikringerne og rigtig nok var en lille sikirng røget på en printplade (YSUS). Til orientering kan det ikke ses at sikringen ikke virker mere men kun måles.

Jeg har bestilt ny sikring og håber det løser problemet - så slipper jeg med ca. 100 kr. i stedet for et nyt fjernsyn ;-)
 
Til top
dyff Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 17:12
Efter at have virket upåklageligt i 2 år og 2 måneder (hvorfor er det altid over 2 år) gik vores LG plasma pludselig i sort i går. Lyd m.m. virker stadig men det er som om "plasmapanelet" slet ikke bliver tændt, hverken alm. fjernsyn, menuer eller andet virker.
 
Er der nogle der har et godt forslag til selvhjælp eller er det reperation/ nyt fjernsyn
 
På forhånd tak
Martin Durafour
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu