recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star wars Blu-ray box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star wars Blu-ray box

 Besvar Besvar Side  <1 2223242526>
Forfatter
Besked
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2011 kl. 21:39
Jeg kan ikke dy mig


Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2011 kl. 05:21
hehehehe I am you Father Bruce.... Join me and we can rule the Jersey Shore as Father and Son....
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2011 kl. 22:13
Er der nogle som har set alt ekstra materialet?

Jeg har set det meste hvis ikke det hele. Jeg syntes at "Star Wars Tech" er lidt sjov at se. Det handler om teknologierne i filmene er en realitet i nutiden eller i den nærmeste fremtid. 

Samtidig vil jeg også sige at det er godt at ingen af "deleted scenes" er med i de aktuelle film. Måske ville scenen med Luke som laver sit grønne lyssværd være en god scene at tilsætte, men det er også det eneste. 


Til top
arcona Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arcona Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2011 kl. 08:10

Star Wars' Breaks Blu-ray Sales Records


Star Wars has sold more than one million units in only a week on the markiet, shattering records for the high-definition format, and further cementing Blu-ray's dominance as the home video format of choice.
http://www.blu-ray.com/news/?id=7407
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2011 kl. 08:33
Det er vel egentlig ikke overraskende Smile
Det er en længe ventet boks
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2011 kl. 11:51
Ikke så overraskende, da serien henvender sig til alle filmelskere, unge som gamle Smile
Til top
Haapanen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2008
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Haapanen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2011 kl. 12:48
Mon der nogensinde kommer den "originale" udgave af episode 4-6 på bd ?
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 07:53
Godt spørgsmål. De de kom på dvd var der også megen ballade da de oprindelige ikke var med i settet. Til sidst gav Lucas efter men han skulle da ikke undlade at chikanere fansene mest muligt så da de kom var det i ........... hold nu fast ............... 4:3 letterbox DeadAngryConfusedCry Siden dengang har GL i min bog været filmbranchens største røvhul og der er mange røvhuller i den branche.

I anmeldelsen på digital bits skriver Bill Hunt:
"A number of fans have complained about the fact that the original theatrical versions of the classic films are not included in this Blu-ray set. While it's true and is certainly a legitimate complaint, no fan in their right mind could seriously have expected them to be included, given Lucas' attitude in the past. Still, I have a sneaking suspicion that Lucas is going to have to release the original versions of the films at some point in the future. The reason I've started to believe that is because of the deleted scenes that WERE included on these Blu-rays. This is material that Lucas has been reluctant to make available in the past, but they were needed for this Blu-ray set simply to give fans a compelling reason to buy the films again. After this Blu-ray release, I just don't see ANYONE buying these films again for any reason (certainly not for 3D!) unless those original versions are part of the package. Regardless, even if there's never an authorized release, rest assured that so many prints of those original films exist in the hands of film archives (and even private collectors) around the world that, sooner or later, someone is going to throw them up on an HD scanner, make high-quality HD masters and release them as bootlegs - either for free online, or on BD-R or other digital media sold at conventions. How do I know that? Well, I've actually had bootleg HD copies of the "special edition" Star Wars films for a couple years now, mastered from European HD satellite broadcasts, made available online and burned to BD-R media. Trust me, the original versions WILL be available eventually in HD, legally or not. Frankly, the sooner Lucas realizes this and takes proactive steps to release them himself the better. "
Til top
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ErikUkendt1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 13:55

"@ Kampus : Ikke så overraskende, da serien henvender sig til alle filmelskere, unge som gamle "


-af en eller anden grund ikke mig.

Det tog mig 4-5 forsøg og mange år, at kæmpe mig gennem en film. Jeg faldt bogstaveligt talt i søvn under hvert forsøg.

Det lykkedes til sidst, med masser af kaffe og cola og start tidspunkt kl 14.00, en søndag eftermiddag.

Det er så ca 2 år siden at den blev besejret. Men kampen var hård og har sat sine spor....   

Men i andre må have god fornøjelse med pakken Smile .

Mvh Erik
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af ErikUkendt1 ErikUkendt1 skrev:

"@ Kampus : Ikke så overraskende, da serien henvender sig til alle filmelskere, unge som gamle "


-af en eller anden grund ikke mig.

Det tog mig 4-5 forsøg og mange år, at kæmpe mig gennem en film. Jeg faldt bogstaveligt talt i søvn under hvert forsøg.

Det lykkedes til sidst, med masser af kaffe og cola og start tidspunkt kl 14.00, en søndag eftermiddag.

Det er så ca 2 år siden at den blev besejret. Men kampen var hård og har sat sine spor....   

Men i andre må have god fornøjelse med pakken Smile .


Så du kan ikke li' Star Wars? LOL
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Oprindeligt skrevet af ErikUkendt1 ErikUkendt1 skrev:

"@ Kampus : Ikke så overraskende, da serien henvender sig til alle filmelskere, unge som gamle "


-af en eller anden grund ikke mig.

Det tog mig 4-5 forsøg og mange år, at kæmpe mig gennem en film. Jeg faldt bogstaveligt talt i søvn under hvert forsøg.

Det lykkedes til sidst, med masser af kaffe og cola og start tidspunkt kl 14.00, en søndag eftermiddag.

Det er så ca 2 år siden at den blev besejret. Men kampen var hård og har sat sine spor....   

Men i andre må have god fornøjelse med pakken Smile .


Så du kan ikke li' Star Wars? LOL
Det kan jeg heller ikke. Har bare købt den fordi den er billig Tongue
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Oprindeligt skrevet af ErikUkendt1 ErikUkendt1 skrev:

"@ Kampus : Ikke så overraskende, da serien henvender sig til alle filmelskere, unge som gamle "


-af en eller anden grund ikke mig.

Det tog mig 4-5 forsøg og mange år, at kæmpe mig gennem en film. Jeg faldt bogstaveligt talt i søvn under hvert forsøg.

Det lykkedes til sidst, med masser af kaffe og cola og start tidspunkt kl 14.00, en søndag eftermiddag.

Det er så ca 2 år siden at den blev besejret. Men kampen var hård og har sat sine spor....   

Men i andre må have god fornøjelse med pakken Smile .


Så du kan ikke li' Star Wars? LOL
Det kan jeg heller ikke. Har bare købt den fordi den er billig Tongue

Shocked Det giver jo ingen mening LOL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2223242526>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu