recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af 50" Plasma LG Smart TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af 50" Plasma LG Smart TV

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
MrVolbeater Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVolbeater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2011 kl. 23:36
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Stjerne Stjerne skrev:

Hvad er prisen for 2 stk 3D-briller med tilhørende boks!?
Jeg går ud fra at det skal bestilles som tillæg? Smile 
 
Der medfølger et par 3D briller.
 
Forhandleren laver lige et tilbud på ekstra briller Smile
 
  /Lars


Nu spørger jeg for at få noget afklaret.
Et par 3d briller = 2 briller?
Grunden til dette spørgsmål er at hvis man kigger på justbuyit.dks hjemmeside er der nogle tv med lg cinema partypack hvor der står 5 par briller men det er så kun 5 stk.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2011 kl. 23:45
Oprindeligt skrevet af MrVolbeater MrVolbeater skrev:

Nu spørger jeg for at få noget afklaret.
Et par 3d briller = 2 briller?
Grunden til dette spørgsmål er at hvis man kigger på justbuyit.dks hjemmeside er der nogle tv med lg cinema partypack hvor der står 5 par briller men det er så kun 5 stk.
godt spørgsmål til P4 sprog@dr.dk :)
 
du har et par briller, som består af 2 glas, deraf stammer ordet "par", altså et stk brille eller et par er også korrekt.... det samme når du taler om flere sæt, så kan det ikke blive mere forvirrende?
 
1 par = 1 sæt briller med 2 glas = 1 par glas.
 
:)
 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af MrVolbeater MrVolbeater skrev:

Nu spørger jeg for at få noget afklaret.
Et par 3d briller = 2 briller?
Grunden til dette spørgsmål er at hvis man kigger på justbuyit.dks hjemmeside er der nogle tv med lg cinema partypack hvor der står 5 par briller men det er så kun 5 stk.
godt spørgsmål til P4 sprog@dr.dk :)
 
du har et par briller, som består af 2 glas, deraf stammer ordet "par", altså et stk brille eller et par er også korrekt.... det samme når du taler om flere sæt, så kan det ikke blive mere forvirrende?
 
1 par = 1 sæt briller med 2 glas = 1 par glas.
 
:)
 
Englænderne er værre! A pair of scissors = en saks
Til top
hkknudsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hkknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 16:42
Halløj recordere,

er der nogen af jer der har haft held med at sætte pz950w op til netflix ?

På forhånd tak.
Til top
hkknudsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hkknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 17:54
Er ikke for fin til lidt bestikkelse.... for de der savner sort som i SÅRD er der lidt trylleri i tråden her:

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1372479
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu