recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer lancerer HD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer lancerer HD TV

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af Helsinge Helsinge skrev:

Ved en tilfældig kanalsøgning fangede jeg i går TV2-øst i HD-kvalitet.
Min antenne peger egentlig mod Hove; men TV2-lorry i HD er nok ikke klar endnu.
Der er jo heller ikke så længe til 2. april.Smiley´er

 
Er du sikker på at det ikke bare er TV2's regional TV ?
Boxer sender føsrt TV2 HD via DVB-T2 fra 2. april efter en kanal omlægning.
 
 


Redigeret af filmfreak - 25-Marts-2012 kl. 19:33
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 19:49
Regionerne sender i HD, men det meste er vist opskaleret
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 10:55
Så blev priserne for HD-pakken for Boxer offentliggjort.
 
Hele 89 Kr / md for en HD-pakke !!!!   Det var sgu dyrt.
Troede i det mindste at man ville få TV2 HD gratis ligesom hos de fleste andre udbydere..
 
Tror lige jeg vil genoverveje at udskifte min boks til en med DVB-T2.
 
Til top
Helsinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helsinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Oprindeligt skrevet af Helsinge Helsinge skrev:

Ved en tilfældig kanalsøgning fangede jeg i går TV2-øst i HD-kvalitet.
Min antenne peger egentlig mod Hove; men TV2-lorry i HD er nok ikke klar endnu.
Der er jo heller ikke så længe til 2. april.Smiley´er

 
Er du sikker på at det ikke bare er TV2's regional TV ?
Boxer sender føsrt TV2 HD via DVB-T2 fra 2. april efter en kanal omlægning.
 
 

Filmfreak! Du har fuldstændig ret. Det var regionalkanalen TV2-øst, jeg fangede.
Kan du på Boxers hjemmeside finde ud af, hvad det vil koste at se TV2-HD, hvis man kun har et TV2-alene-kort?
Vh.
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af Helsinge Helsinge skrev:


Filmfreak! Du har fuldstændig ret. Det var regionalkanalen TV2-øst, jeg fangede.
Kan du på Boxers hjemmeside finde ud af, hvad det vil koste at se TV2-HD, hvis man kun har et TV2-alene-kort?
Vh.
 
Så vidt jeg kan se har Boxer (endnu?) ikke skrevet noget om dette på deres hjemmeside. Måske koster det ikke ekstra - eller også er det ikke muligt at tilvælge TV2 HD ???
 
Anbefaler at du ringer til Boxers kundeservice.
Til top
Helsinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helsinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 12:08
Jeg mener at kunne læse, at TV2-alene ikke er en basispakke, hvortil man så ikke kan tilkøbe noget.
Så jeg tror - som filmfreak også skriver -, at man slet ikke kan få TV2-HD-alene-kort, men bliver "tvunget" til at købe flere kanaler.
Det er lidt underligt, hvis netop Boxer vil pådutte en flere kanaler. De plejer jo at tale for det frie kanalvalg.
Jeg vil være lidt tålmodig, inden jeg ringer til Boxer.
Vh.



Redigeret af Helsinge - 27-Marts-2012 kl. 12:09
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 16:35
Som jeg læser det, så kan man godt få HD pakken med et TV2 kort. Der står Boxer TV2-Pakken HD  89 kr.
Boxer Mix HD 59 kr. Og kun 19 kr hvis man har Max.
Jeg har Mix, så tror da jeg tager HD pakken også. Mens det er for dyrt for TV2-alene og Mini kunder.
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Som jeg læser det, så kan man godt få HD pakken med et TV2 kort. Der står Boxer TV2-Pakken HD  89 kr.
Boxer Mix HD 59 kr. Og kun 19 kr hvis man har Max.
Jeg har Mix, så tror da jeg tager HD pakken også. Mens det er for dyrt for TV2-alene og Mini kunder.
 
Boxer TV2-pakken en basis pakke bestående af TV2, Zulu, charlie, TV2 News og TV2 Film.
 
 
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 17:44
Synes godt nok at det er en høj pris at betale for en HD-pakke, hvor de fleste kanaler haves i forvejen som SD. Og hvis man så også skal lægge 3000 Kr oveni til en ny boks for at kunne modtage dem så ....
Hvis man sammenligner med en Local-pakke fra Canal Digital er Boxer nu ikke længere det billigste !
 
Og i Sverige koster HD-pakken kun 19 Kr (Svenske!!)
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 11:19
 
TV 2 HD bliver uden beregning hos Boxer, og de øvrige HD-kanaler tilbydes frit i 3 måneder.
 
 
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Som jeg læser det, så kan man godt få HD pakken med et TV2 kort. Der står Boxer TV2-Pakken HD  89 kr.
Boxer Mix HD 59 kr. Og kun 19 kr hvis man har Max.
Jeg har Mix, så tror da jeg tager HD pakken også. Mens det er for dyrt for TV2-alene og Mini kunder.
 
Boxer TV2-pakken en basis pakke bestående af TV2, Zulu, charlie, TV2 News og TV2 Film.
 
 


Det er det da også. Den havde jeg ikke set før.
Det vil sige, at dem med TV2 alene kort ikke kan købe HD pakken.

Hvis TV2 HD bliver uden beregning, så kan det godt være jeg nøjes med det.
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 17:12
TV2 HD er GRATIS, for alle dem der har TV2 i SD også TV2 alene.
 
HD pakken kan ikke tilkøbes TV2 alene, de får KUN TV2 i HD.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu