|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 20-September-2011 kl. 10:42 |
|
Har en Cynergi DVB-T USB stick, men vil gerne have mine Boxer betalingskanaler ind også...
Jeg har ingen PCI-slots, så jeg søger en USB løsning. Kan jeg bare købe dette her eks. :http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=328513 eller skal tuner og CI passe sammen ? Jeg ønsker ikke at smide så mange penge efter en helt ny komplet løsning, da det jo sikkert kun virker frem til 2012 pga DVB-T2. |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
USB cam skulle virke, hvis du installere terratec's drivere.
(terratec har et hardware indentisk produkt).
Check dit kort på terratec's hjemmeside...
Med hensyn til DVB-T2, så er der pt. ingen løsning, selvom der findes nogle få TV-kort til dvb-T2.
Det er CI+Cam udelukker som almindelig optagelse på PC, og det er jo ikke sikkert der findes en løsning.
CI+CAM er netop lavet for at der bl.a. IKKE skal være en løsning til en PC... Redigeret af avh - 20-September-2011 kl. 13:33 |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Ligger det fast, at Boxer vil anvende CI+ Cam, eller hvor har du det fra?
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
ok så kan jeg begrænse "investeringen" til små 500kr..
mht dvb-t2 så er det vel kun et fåtal af kanaler det bliver dvb-t2,,, så alle de øvrige betalingskanaler vil jeg vil stadig kunne se efter april 2012.. tjeck mit kort på terratec??? jeg har ikke nogte terratec kort. vil det sige jeg skal bruge terratec driver til dette hauppauge cam ? Redigeret af mbm1 - 20-September-2011 kl. 13:54 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Jeg troede det var et terratec tv-kort, fordi du skrev cinergy
Redigeret af avh - 20-September-2011 kl. 19:59 |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
|
Hej
Jeg har lige et opklarende spørgsmål. Jeg har en HDhomerun boks på mit mediecenter, og kan den køre sammen cinergy, således at man kan se kanaler som dvb-t på hdhomerun og dvb-c på cinergy? |
||
![]() |
||
![]() |
|
self.... det er det også ![]() fint så vil jeg købe mig sådan et hauppauge.. Og så benytte terratecs driver til modulet
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Det ser ikke godt. Det kan Boxer sikkert miste kunder på, når det slår igennem. Godt jeg snart skal have kabeltv.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
CI+ kan også indføres på DVB-C, men det vil selvfølgelig ikke have nogen effekt for de kanaler som sendes uden kryptering (som YouSee Clear). Hovedparten af YouSee kunderne lever med YouSee boxen eller et udbyder-godkendt TV med PVR funktion til USB harddisk. Disse personer får ingen ekstra begrænsninger med CI+ (de er vant til at optagelserne er "låst"). Det er "kun" dem som selv ønsker at vælge deres udstyr, herunder HTPC folket, som bliver ramt. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
andersp2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|
Er ret sikker på det bliver muligt at modtage CI+ på pcen på et eller andet tidspunkt
måske med softcam, eller på samme måde som Viasat med uoficelle cam. Skal selv til at invistere i udstyr for at se tv2 efter nytår. tror jeg nøjes med SD kanaler på alm dvb-t Der er såvidt jeg kan se er der ikke ret meget udstyr til dvb-t2 endnu, selvom jeg havde med det først kom om nogle år. Samtidig er jeg sikker på at bliver at låse de kodede optagelser op på en heller anden måde. Selvom det jo nok vil blive uofficelt og nok ikke helt lovligt. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Alt er muligt men hvis du søger efter "CI+ og HTPC", ser du mest deprimerende indlæg. Der er helt sikkert folk som kan hacke CI+ men det er ikke noget som gøres på en eftermiddag, og måske har de travlt med at hacke andre ting som Blu-ray eller at få Linux til at køre på Playstation 4 (det projekt vil der være mange som kaster sit over ![]() Ofcom's DVB-T2 EPG "kryptering" på HDTV FTA kanalerne er hacket, men det er en lidt andet boldgade end CI+ (nærmest som at sammenligne beskyttelsen af DVD med BD). Jeg vil i hvert fald ikke købe PC DVB-T2 udstyr nu i forventning om at det "lille" problem nok skal være løst inden april 2012.. (FTA mux'erne bliver vel DVB-T2 på et tidspunkt, og så kan du bruge dine T2 tunere, men til Boxer mux'erne er der mere dystre udsigter). Redigeret af JesperLund - 20-September-2011 kl. 22:37 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |