Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
jduro
Bruger
Oprettet: 02-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
|
Emne: søger erfaringer af pioneer lx-54 Sendt: 20-September-2011 kl. 20:08 |
Jeg har købt en pioneer lx-54. Den har virket upåklageligt i de 2 måneder jeg har haft den. Men så købte jeg nye film. Den ville først ikke afspille "drive angry". Det gjorde mig ikke så meget, jeg tænkte at den sikkert trængte til en opdatering. Jeg tilslutter den til nettet, og ganske rigtigt der ligger en opdatering og venter. Jeg får maskinen opdateret, og så skulle man tro at min lykke var gjort, men desværre nej. Den vil gerne afspille de nye film, men den hakker sig igenem den alle. Nogen gange så slemt at hvis jeg prøver at pause filmen, så fortsætter den et par sekunder før den pauser. Er der andre brugere der kender til dette, og kan jeg på nogen måde komme tilbage til den tidligere version. Jeg vil hellere have at der er nogen den ikke kan afspille frem for at den smadre oplevelsen på alle.
|
 |
SVP03
Guld medlem
Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 20:11 |
Er det stadig kun den nye film, eller er det også alle de gamle.
Har du prøvet at hive internetkablet ud efter opdateringen 
|
SVP03
|
 |
jduro
Bruger
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 20:16 |
SVP03 skrev:
Er det stadig kun den nye film, eller er det også alle de gamle.
Har du prøvet at hive internetkablet ud efter opdateringen  |
Pt alle de nye og et par enkelte af de gamle.Har ikke fået prøvet så mange af de gamle af endu. Jep har fjernet internet stikket igen. Men der er altså mærkeligt, nogen gange gør den det med det samme, andre gange er man halvejs gennem filmen. God jeg også har en ps3 
|
 |
tvkartoffel
Guld medlem
Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 20:35 |
jduro skrev:
Jeg har købt en pioneer lx-54. Den har virket upåklageligt i de 2 måneder jeg har haft den. Men så købte jeg nye film. Den ville først ikke afspille "drive angry". Det gjorde mig ikke så meget, jeg tænkte at den sikkert trængte til en opdatering. Jeg tilslutter den til nettet, og ganske rigtigt der ligger en opdatering og venter. Jeg får maskinen opdateret, og så skulle man tro at min lykke var gjort, men desværre nej. Den vil gerne afspille de nye film, men den hakker sig igenem den alle. Nogen gange så slemt at hvis jeg prøver at pause filmen, så fortsætter den et par sekunder før den pauser. Er der andre brugere der kender til dette, og kan jeg på nogen måde komme tilbage til den tidligere version. Jeg vil hellere have at der er nogen den ikke kan afspille frem for at den smadre oplevelsen på alle. |
Du er vist ikke den første der har problemer. Jeg har selv overvejet den men er sprunget over bla. pga. denne tråd hvor et utal af fejl i firmwaren er nævnt: MVH
Redigeret af tvkartoffel - 20-September-2011 kl. 20:36
|
 |
jduro
Bruger
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 20:41 |
tvkartoffel skrev:
jduro skrev:
Jeg har købt en pioneer lx-54. Den har virket upåklageligt i de 2 måneder jeg har haft den. Men så købte jeg nye film. Den ville først ikke afspille "drive angry". Det gjorde mig ikke så meget, jeg tænkte at den sikkert trængte til en opdatering. Jeg tilslutter den til nettet, og ganske rigtigt der ligger en opdatering og venter. Jeg får maskinen opdateret, og så skulle man tro at min lykke var gjort, men desværre nej. Den vil gerne afspille de nye film, men den hakker sig igenem den alle. Nogen gange så slemt at hvis jeg prøver at pause filmen, så fortsætter den et par sekunder før den pauser. Er der andre brugere der kender til dette, og kan jeg på nogen måde komme tilbage til den tidligere version. Jeg vil hellere have at der er nogen den ikke kan afspille frem for at den smadre oplevelsen på alle. |
Du er vist ikke den første der har problemer. Jeg har selv overvejet den men er sprunget over bla. pga. denne tråd hvor et utal af fejl i firmwaren er nævnt:
MVH
Av Av. det link ville jeg godt have set for 2 måneder siden. Nu hænger jeg sku nok på den da den er købt som en del af en pakke løsning. |
|
 |
tvkartoffel
Guld medlem
Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 20:48 |
Nu ved jeg jo ikke hvor meget af det der er udbedret, da det er stykke tid siden jeg har kigget efter. Om ikke andet kan du da glæde dig over at du har fået den billigt, selvom det er en ringe trøst. Hvis den reelt ikke virker må det være en mulighed at reklamere over det. MVH
Redigeret af tvkartoffel - 20-September-2011 kl. 20:53
|
 |
jduro
Bruger
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 20:57 |
tvkartoffel skrev:
Nu ved jeg jo ikke hvor meget af det der er udbedret, da det er stykke tid siden jeg har kigget efter. Om ikke andet kan du da glæde dig over at du har fået den billigt, selvom det er en ringe trøst. Hvis den reelt ikke virker må det være en mulighed at reklamere over det.
MVH |
Ja især da den ikke er så gammel. Jeg har netop nu sendt en mail til pioneer suport om problemet, så må vi se hvad de siger. Men jeg er glad for at jeg fik den rigtig billigt, og recieveren der fulgte med pioneer sc lx-73 er den bedste jeg nogensinde har haft, den glæder jeg mig over hver eneste dag.
|
 |