Siden 2003     Danmarks største nichemedie for hjemmets elektronik og indhold     720.000 besøg. 262.000 unikke besøgende   (Jan 2013) 
Forside Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Aktive emner Aktive emner/a>  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   Seneste forum emner (vindue) Mine emner
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  Privatlivspolitik for recordere.dk Fortrolighed  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Testere til dr.dk/nu widget

Besvar Besvar Side  <1 1011121314 15>
Forfatter
Indlæg som besvares
Kallestrup Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 12-Juli-2010
By, Land: Tommerup
Status: Offline
Beskeder: 9
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Kallestrup Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Testere til dr.dk/nu widget
    Sendt: 24-Maj-2012 kl. 23:06
Hej
Sludder for et Samsung TV app og en Samsung smartphone app har vel samme problemer mht. rettigheder. Mon ikke DR lige pt. trækker i land pga. mer belastning på DR.NU aktiverne?

Så må smartTV folket til at starte TV-browser og gå på dr.dk/nu eller bygge eget Mediacenter.

-Kallestrup 
Til top
mortenkn Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 30-December-2004
By, Land: Denmark
Beskeder: 299
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat mortenkn Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Maj-2012 kl. 08:06
For dårligt DR. Vi betaler licens, så DR er til for brugerne.
Til top
Runedj Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 12-Marts-2006
Beskeder: 93
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Runedj Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 20:44
Citat: mortenkn

Fedt, hvor kan den hentes til LG?

HER:
http://90.185.152.76/dr.dk.nu.lg.0.5.zip

Mvh Rune

Redigeret af Runedj - 29-Maj-2012 kl. 21:49
Til top
Runedj Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 12-Marts-2006
Beskeder: 93
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Runedj Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 23:12
Ny version til Samsung TV.
Pil til højre/venstre vil nu bladre hurtigt frem og tilbage. P+ / P- vil scroll ned i beskrivelsen hvis den ikke kan være på skærmen.

Mvh Rune
Til top
BlackAce Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 19-Juni-2008
By, Land: København
Beskeder: 712
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat BlackAce Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 09:09
Tak til Rune - fedt program, ingen problemer med at install. det. Fruen var helt oppe og kører da hun kunne se de gamle madprogrammer. LOL
569 Blu-Ray film
32 PS3 spil

Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sagem HD81 HDbox CA
HDTV-BOX C9000 serien CA
Til top
mich61 Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 22-Marts-2006
Beskeder: 378
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat mich61 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 14:01
Ja, og han har lavet en ny version hvor der er menupunkter for TV Avisen og deadline

Rigtigt godt, tak
Til top
jg73 Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 22-April-2012
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat jg73 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 16:10
Hej Runedj!

Du behøver ikke at linke til PLEX app'en mere. Den er nu offentlig tilgængelig i SAMSUNGs SmartTV app store.

Hej og fortsæt endelig din videreudvikling af DR.NU app'en, som foruden PLEX app'en er de eneste der virkelig kan bruges til noget i Samsungs SmartTV Smile

Til top
jg73 Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 22-April-2012
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat jg73 Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Juli-2012 kl. 12:39
Er der andre der benytter DR.NU app'en der de sidste par dage har oplevet at listen under de forskellige kategorier ikke dukker op og hvis de endelig gør og man prøver at streame en udsendelse, så sker der ingenting. Oppe i højre hjørne står der "Venter på data" Unhappy
Til top
Hagman Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 28-Juni-2009
Beskeder: 64
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Hagman Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 08:17
Jeg har lige installeret appen på mit Samsung 557005, og det virker perfekt.
Takker for et godt program, jeg er sikker på konen kommer til at bruge det en del :)
Til top
Oidipus Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 11-Juli-2005
Beskeder: 8
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Oidipus Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 20:41
Jeg har installeret programmet på mit 40" es8005, der virker fint. Men programmet forsvinder efter at have haft fjernsynet slukket. Dette er især sket, hvis jeg har installeret et andet program på min developer konto. Er dette et kendt problem?
Til top
Oidipus Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 11-Juli-2005
Beskeder: 8
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Oidipus Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 19:43
Citat: Oidipus

Jeg har installeret programmet på mit 40" es8005, der virker fint. Men programmet forsvinder efter at have haft fjernsynet slukket. Dette er især sket, hvis jeg har installeret et andet program på min developer konto. Er dette et kendt problem?

Og jeg undskylder for ikke at have læst alle de tidligere indlæg ordentligt! Men det er selvfølgelig fordi der kun kan installeres fra een kilde...
Til top
Kermode Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 10-November-2008
Beskeder: 221
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Kermode Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 22:55
Hvad er email addresse til ham der Carsten Corneliussen?
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 1011121314 15>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down