recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Testere til dr.dk/nu widget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Testere til dr.dk/nu widget

 Besvar Besvar Side  <1 14151617>
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2013 kl. 09:23
Har lige installeret denne app på både mit Samsung i soveværelset og LG'et i stuen. 

Det ser ud til at fungere rigtigt godt og min kæreste vil elske at have DR.NU i de 2 rum. 

Tusinde tak for denne app - ikke mindst i lyset af DR's egen idioti.  

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2013 kl. 09:42
Skal vist have prøvet om det virker på min Samsung blu-ray.
Til top
Runedj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Runedj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2013 kl. 23:21
Jeg har lige lagt en ny version ud hvor man kan genoptage afspilning hvis man ikke har set videoen færdig. Man kan kun genoptage hvis man har set minimum 30 sekunder..

Mvh
Rune
Til top
MM80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MM80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2013 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af Runedj Runedj skrev:

Brug http://95.166.251.114 istedet. Serveren som det lå på er vist afgået ved døden.

Mvh
Rune


Hej Rune

Jeg er på jagt efter din App til LG, og har prøvet lidt forskellige links i denne tråd men uden held. Kan du hjælpe?
Skal man stadig køre appen fra et usb stick på LG som beskrevet på nogle af de første sider?

Mvh
Martin

Ps. hvis du har brug for en side du kan uploade til vil jeg gerne hoste for dig.
/Martin
Til top
mib Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-August-2013
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mib Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2013 kl. 22:17
Hej Rune

Jeg vil virkelig gerne have installeret din app, men jeg har prøvet på både mit tv og på min blueray-afspiller. Begge steder sker der det samme. Den går i gang med at installere 1 af 2 apps og når den er halvvejs går den i stå. Der sker intet.

Håber du kan guide mig videre.

MVH Jacob
Til top
Runedj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Runedj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 22:30
LG delen ligger her:
http://95.166.251.114/dr.dk.nu.lg.0.10.zip

Mvh
Rune
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 15:13
Halløjsa.

Jeg har lige installeret nyeste version og det funker bare. Jeg kunne dog godt tænke mig og vide, om det er muligt at koble undertekster på de videoer man ser? Lige pt. ser jeg 9Z imod KINA og i det halve af udsendelsen snakker de kinesisk - på dr.dk/nu widget'en er der ingen undertekster, men ser man udsendelsen på dr.dk/nu, er der undertekster på. :)

Ellers tak for det gode arbejde.
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 17:44
Har lige forsøgt at se udsendelsen "Haven i Hune". Desværre er det kun nogen af afsnittene der virker. Eks afsnit 1 til 3 virker ikke. Afsnit 4 og 5 er ok. De samme afsnit virker ok på en pc.
Filmen loader fint op til 100 pct, derefter er der bare sort skærm.
Det er på et samsung es8005 med nyeste udgave af DRNU appen.
Nogen der kan forklare dette?

Opdatering: Opdagede tilfældigt at hvis jeg venter ca 3 minutter efter den når til 100 pct, så starter den. Er det en fejl i Appen, eller er det et DR problem?

Redigeret af pfugl - 17-August-2013 kl. 17:50
/Peter
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 11:24

Hvor ligger samsung versionen?

Til top
BjarkeS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BjarkeS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Hvor ligger samsung versionen?


Se første indlæg (side1) Wink
Mvh
Bjarke
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 12:51
Jeg er gået tilbage til min Apple tv, når jeg skal se DR NU - alt for mange udsendelser mangler med app'en.

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
makaeb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Marts-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér makaeb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 12:57
Ja, det er meget underligt. Min mest sete indeholder nærmest kun gamle afsnit af pendlerkids, og Broen II kunne jeg slet ikke finde, da de sendte den. Har prøvet at reinstallere uden det hjalp. Kender nogen en løsning?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 14151617>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu