recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3.5" minijack vinkel adapter?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket3.5" minijack vinkel adapter?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2011 kl. 16:01
Hey folkens!

Jeg søger en 3.5" minijack adapter i 90 graders vinkel, det eneste jeg har kunne finde pt. er et jeg har fået anskaffet i et fejlkøb (da jeg vidst ik har fået læst ordenligt på det) som er 3.5" minijack hun til 2.5" microjack han, men det jeg leder efter er et 3.5" minijack hun til 3.5" minijack han i en 90 graders vinkel, skal nemlig bruges til min bærbar hvis hørebøf udgang sidder på samme side som musen er placeret på (er højrehåndet) og til gaming er det ikke det smarteste, så ville benytte et vinkelstik for at skåne jack forbindelsen i computeren mest muligt, så man ikke rager på ved lange stik og evt. får ødelagt noget.

Så, er det nogen der kender til sådanne et stik? eller måske selv har et liggende jeg kan købe billigt? Smile
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu