recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray tilbudstråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray tilbudstråden

 Besvar Besvar Side  <1 121122123124125 171>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2016 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

En håndfuld ældre og gode titler til 25kr/stk

https://moviezoo.dk/Sommer2016/blu-ray-sommerkampagne?utm_campaign=14026-Moviezoo+68-16&utm_medium=bullsender+newsletter&utm_source=newsletter

Holy shi. Du må have en stor hånd, hvis du kan have 30 film på en gang.Tongue

Kunne også ha kaldt det en slat film, men det er vist kun jyder der forstår det
Ja, det undrer mig ikke. De er sjove de jyder.LOLTongue
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2016 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

En håndfuld ældre og gode titler til 25kr/stk

https://moviezoo.dk/Sommer2016/blu-ray-sommerkampagne?utm_campaign=14026-Moviezoo+68-16&utm_medium=bullsender+newsletter&utm_source=newsletter

Holy shi. Du må have en stor hånd, hvis du kan have 30 film på en gang.Tongue

Kunne også ha kaldt det en slat film, men det er vist kun jyder der forstår det

Ja, det undrer mig ikke. De er sjove de jyder.LOLTongue

Ja næsten lige så sjove som sjællændere
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2016 kl. 13:06
Der er også titler under børnefilm, fx Avatar! Den havde jeg ikke lige set som børnefilm!
Avatar V får i øvrigt premiere i CinemaxX december 2023 ! IV'en året før.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2016 kl. 14:06
Nogen der kan bekræfte at BD ugaven, som kommer med UHD boksen fra elgiganten, kun er den alm. og ikke forlænget udgave?
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2016 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af dumb dumb skrev:

Nogen der kan bekræfte at BD ugaven, som kommer med UHD boksen fra elgiganten, kun er den alm. og ikke forlænget udgave?


I følge laserbiksen er UHD versionen Extended 181 min og BD er bio 151 min
Til top
kumpel2000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kumpel2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 08:07
Det kan jeg godt bekræfte. Det er den almindelige udgave.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af kumpel2000 kumpel2000 skrev:

Det kan jeg godt bekræfte. Det er den almindelige udgave.

Hvor købte du henne? Laserdiskens angivelser er til den engelske version (som har danske tekster), så medmindre din er den "danske" (fra f.eks. Eldværgen), så kan der stadig være lidt usikkerhed. Jeg tror dog, at Laserdisken har ret pålidelig info.

Endte for øvrigt med alligevel at lægge billet ind på 3D versionen hos Eldværgen. Måske er jeg så heldig at få Ultimate Edition billigt på et tidspunkt. Det skete også med X-Men: Days of Future Past - Rogue Cut.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
kumpel2000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kumpel2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af kumpel2000 kumpel2000 skrev:

Det kan jeg godt bekræfte. Det er den almindelige udgave.

Hvor købte du henne? Laserdiskens angivelser er til den engelske version (som har danske tekster), så medmindre din er den "danske" (fra f.eks. Eldværgen), så kan der stadig være lidt usikkerhed. Jeg tror dog, at Laserdisken har ret pålidelig info.

Endte for øvrigt med alligevel at lægge billet ind på 3D versionen hos Eldværgen. Måske er jeg så heldig at få Ultimate Edition billigt på et tidspunkt. Det skete også med X-Men: Days of Future Past - Rogue Cut.

Jeg købte min i Elgiganten
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af kumpel2000 kumpel2000 skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af kumpel2000 kumpel2000 skrev:

Det kan jeg godt bekræfte. Det er den almindelige udgave.

Hvor købte du henne? Laserdiskens angivelser er til den engelske version (som har danske tekster), så medmindre din er den "danske" (fra f.eks. Eldværgen), så kan der stadig være lidt usikkerhed. Jeg tror dog, at Laserdisken har ret pålidelig info.

Endte for øvrigt med alligevel at lægge billet ind på 3D versionen hos Eldværgen. Måske er jeg så heldig at få Ultimate Edition billigt på et tidspunkt. Det skete også med X-Men: Days of Future Past - Rogue Cut.

Jeg købte min i Elgiganten

Ja, så er det vist slået fast. Ouch Men godt at vide alligevel. Så er der mindre risiko for, at folk køber den på forkerte præmisser.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 12:41
Ghostbusters 1 + 2 til 50 kr. i Føtex
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2016 kl. 16:21
The Huntsman: Winter's War blu-ray 99,95
Hardcore blu-ray 99,95
 
Batman V Superman 4K-blu-ray 149.-
Mad Max Fury Road 4K-blu-ray 149.-
The LEGO Movie 4K-blu-ray 149.-
 
Og det er i Bilka fra på lørdag.
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2016 kl. 23:45
Super! Så kan Elgiganten få deres Huntsman lige tilbage i hovedet - hvis de da nogensinde får den sendt.

Bestilte den til 149.- i mandags, men har ikke set skyggen af den endnu - jeg er også for dum at jeg bliver ved med at bestille ved dem, når jeg så mange gange har oplevet, at de ikke kan finde ud af at sende til tiden alligevel.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 121122123124125 171>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu