recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray tilbudstråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray tilbudstråden

 Besvar Besvar Side  <1 154155156157158 171>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 12:04
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Den nye transformers til 99,- i Bilka fra Torsdag.

Iflg. Real or Fake 3D er det i øvrigt eneste (blockbuster) film i år i ægte 3D...

Bemærk i øvrigt, at Eldværgen har sat prisen for nye UHD film op til kr. 249. Sådan er det, når der ikke længere rigtig er konkurrence.


Redigeret af azrael - 03-November-2017 kl. 12:11
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Den nye transformers til 99,- i Bilka fra Torsdag.

Iflg. Real or Fake 3D er det i øvrigt eneste (blockbuster) film i år i ægte 3D...

Bemærk i øvrigt, at Eldværgen har sat prisen for nye UHD film op til kr. 249. Sådan er det, når der ikke længere rigtig er konkurrence.
Jeg har personligt droppet 3D, da mit næste tv, sikkert ikke understøtter det. Men ærgerligt, da jeg godt kunne lide det. Nåede da også, at få en del. Ja, der er ikke meget konkurrence mere. I den kommende avis fra Elgiganten er Transformers ikke med, så det bliver i Bilka, at den skal købes. Der må den så desværre hentes, da de ikke har gratis fragt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 12:59
Så håber jeg da, at du også kan få den. Synes, at vores lokale Bilka i Århus kun får nye film i homøopatiske doser, så man ofte går forgæves.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Den nye transformers til 99,- i Bilka fra Torsdag.

Iflg. Real or Fake 3D er det i øvrigt eneste (blockbuster) film i år i ægte 3D...

Bemærk i øvrigt, at Eldværgen har sat prisen for nye UHD film op til kr. 249. Sådan er det, når der ikke længere rigtig er konkurrence.
Jeg har personligt droppet 3D, da mit næste tv, sikkert ikke understøtter det. Men ærgerligt, da jeg godt kunne lide det. Nåede da også, at få en del. Ja, der er ikke meget konkurrence mere. I den kommende avis fra Elgiganten er Transformers ikke med, så det bliver i Bilka, at den skal købes. Der må den så desværre hentes, da de ikke har gratis fragt.
Man skal aldrig sige aldrig - ugen efter udgivelsen kom Wonder Woman da i Elgiganten for 89 kr. på bluray
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Den nye transformers til 99,- i Bilka fra Torsdag.

Iflg. Real or Fake 3D er det i øvrigt eneste (blockbuster) film i år i ægte 3D...

Bemærk i øvrigt, at Eldværgen har sat prisen for nye UHD film op til kr. 249. Sådan er det, når der ikke længere rigtig er konkurrence.
Jeg har personligt droppet 3D, da mit næste tv, sikkert ikke understøtter det. Men ærgerligt, da jeg godt kunne lide det. Nåede da også, at få en del. Ja, der er ikke meget konkurrence mere. I den kommende avis fra Elgiganten er Transformers ikke med, så det bliver i Bilka, at den skal købes. Der må den så desværre hentes, da de ikke har gratis fragt.
Man skal aldrig sige aldrig - ugen efter udgivelsen kom Wonder Woman da i Elgiganten for 89 kr. på bluray
Ja, det er da rigtigt. Men irriterende, hvis det skal til at blive en vane. Jeg vil have filmene, når de udkommer.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Den nye transformers til 99,- i Bilka fra Torsdag.

Iflg. Real or Fake 3D er det i øvrigt eneste (blockbuster) film i år i ægte 3D...

Bemærk i øvrigt, at Eldværgen har sat prisen for nye UHD film op til kr. 249. Sådan er det, når der ikke længere rigtig er konkurrence.
Jeg har personligt droppet 3D, da mit næste tv, sikkert ikke understøtter det. Men ærgerligt, da jeg godt kunne lide det. Nåede da også, at få en del. Ja, der er ikke meget konkurrence mere. I den kommende avis fra Elgiganten er Transformers ikke med, så det bliver i Bilka, at den skal købes. Der må den så desværre hentes, da de ikke har gratis fragt.

eller føtex, henter mange premiere film der efterhånden..
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Den nye transformers til 99,- i Bilka fra Torsdag.

Iflg. Real or Fake 3D er det i øvrigt eneste (blockbuster) film i år i ægte 3D...

Bemærk i øvrigt, at Eldværgen har sat prisen for nye UHD film op til kr. 249. Sådan er det, når der ikke længere rigtig er konkurrence.


Jeg har personligt droppet 3D, da mit næste tv, sikkert ikke understøtter det. Men ærgerligt, da jeg godt kunne lide det. Nåede da også, at få en del. Ja, der er ikke meget konkurrence mere. I den kommende avis fra Elgiganten er Transformers ikke med, så det bliver i Bilka, at den skal købes. Der må den så desværre hentes, da de ikke har gratis fragt.

Man skal aldrig sige aldrig - ugen efter udgivelsen kom Wonder Woman da i Elgiganten for 89 kr. på bluray

Ja, det er da rigtigt. Men irriterende, hvis det skal til at blive en vane. Jeg vil have filmene, når de udkommer.Smile


Enig...
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Faldt lige ind i en af de sidste seriøse musik/film web shops
http://www.imusic.dk

De har et par interessante kampanger på lidt ældre film, 
fx stk pris 70 kr, 2 for 100 kr (500+ BD film at vælge i mellem) eller
stk pris 50 kr, 3 for 100 kr (1800+ _DVD og BD film at vælge mellem), her skal man nok ikke sætte forventnings niveauet for højt.
Porto fra 35 kr
Som udgangspunkt er der danske tekster, men der er undtagelser!

Ud over at være kunde der har jeg intet med butikken at gøre.



Tak for tippet. Synes faktisk der er mange gode titler mellem de 544 BD film til 3 for 100 kr. Jeg fandt 21 stk Smile
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 09:03
Ved man, om Transformers 5 har Atmos?

Edit: Det ser det ud til

Redigeret af jake51 - 04-November-2017 kl. 09:14
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Ved man, om Transformers 5 har Atmos?


Det skriver de på CDon at den har.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af BowieCool BowieCool skrev:

Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Faldt lige ind i en af de sidste seriøse musik/film web shops
http://www.imusic.dk

De har et par interessante kampanger på lidt ældre film, 
fx stk pris 70 kr, 2 for 100 kr (500+ BD film at vælge i mellem) eller
stk pris 50 kr, 3 for 100 kr (1800+ _DVD og BD film at vælge mellem), her skal man nok ikke sætte forventnings niveauet for højt.
Porto fra 35 kr
Som udgangspunkt er der danske tekster, men der er undtagelser!

Ud over at være kunde der har jeg intet med butikken at gøre.



Tak for tippet. Synes faktisk der er mange gode titler mellem de 544 BD film til 3 for 100 kr. Jeg fandt 21 stk Smile

Velbekomme, fandt selv et sæt af 50 og et sæt af 33,33, så 5 ialt.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 14:05
Spider-man Homecoming, fra torsdag 23/11 til 99,- i Bilka på BD.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 154155156157158 171>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu