recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Humax BXR-HD zapper m. USB-PVR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Humax BXR-HD zapper m. USB-PVR

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Humax BXR-HD zapper m. USB-PVR
    Sendt: 03-Januar-2013 kl. 10:30
Efter opdateringen 30-10-12 har jeg ikke flere problemer med denne boks kan optage og se alt. Men der gik også et år før der var en løsning, selv tv 3 kan nu optages.  
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
ink Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-April-2010
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 20:59
Tænker på at købe denne model og har et par spørgsmål:
 
Er der stadig problemer med optagelse af kodede programmer?
 
Kan man redigere kanal listen så kanal "1" er DR, kanal 2 er TV2 osv.?
 
Er det optagede krypteret eller kan det ses på PC'en?
 
På forhånd tak
ink
Til top
Ciska Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2011
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ciska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 18:45
Ingen der har fundet en løsning på det her problem.
Jeg har nøjagtigt samme problem. Kan sagtens optage fra gratiskanalerne, men når jeg vil optage fra boxer betalingskanaler, så hakker optagelsen helt vildt, eller også står der at signalet er krypteret, selvom der er billede på skærmen. Det skal lige siges, at jeg kun har betalt for et TV2 kort, men de første 14 dage, har man alle kanalerne gratis. Ved ikke om det har noget at sige.
Det er en Lacie 500 Gb harrdisk der er tilsluttet.
 
Jeg har tilsluttet min gamle Pioneer HDD optager via scartstikket og her fungere optagelsen fint.
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 17:11
Jeg kan i dag efter Boxer har slukket for deres kodning optage alle deres kanaler, så jeg mener konklusionen må være en fejl i maskinen / og jeg har afprøvet 2 stk, samt 2 stk usb harddiske, den kan optage når kodningen ikke er på ? så kan det ikke være antenne fejl eller harddisk fejl som Humax var inde på. Så de må finde på en løsning ? Undre mig over ingen har skrevet om denne maskine, jeg kan da ikke være den eneste der har købt sådan en.
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 09:49
Jeg er glad for min Humax BXR-HD den levere et flot billed kvalitet frem til min PX 80 skærm, men stadig kan jeg ikke få den til at optager Boxer kanalerne på trods af test af 2 maskiner samt afprøvning af flere forskellige USB harddiske, mens optagelser af gratis kanalerne er der ikke problemer med. Så det har jeg nu totalt opgivet at få til at fungere, så jeg optager nu til min Sony 710 hvis jeg skal se noget på et senere tidspunkt, og kvaliteten er som ganske god. Og nu efter jeg fik en Logitech Harmony One bliver min PX 80 ikke udskiftet før den dør naturligt. Så er der jo nok kommet noget nyt og spændende til den tid. Men jeg er nu stadig forberedt til fremtiden 2012 med denne boks, hvad er der ingen andre der har købt sådan en fyr ? og hvad er jeres erfaringerne med den ?
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 20:11
 Fik i dag købt en USB packard bell GO 320 gb i Netto til kr 299,- og den virker uden nogen problemer.
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
Boardman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2011 kl. 14:05
Eller man spørger den anden importør:

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af kallek kallek skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Hvad med at spørge en forhandler.
 
Eller importøren.
 
SmileSmileSmile

Følgende svar fik jeg her Ouch
Hej
AV-Connection køber desværre ikke deres bokse her, så vi kan ikke servicere
dig.
Kontakt AV connection og hør hvad de anbefaler.
Med Venlig Hilsen
Det er virkelig dårlig service.
 
Har selv tjekket Humax hjemmeside. Utrolig hvor lidt information og hvor dårligt opdateret den er.
 
Jeg tager mine ord i mig igen. Lad være med at spørge importøren.
 
Spørg hos Recordere.dk i stedet for.
SmileSmileSmile
 
 
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Hvad med at spørge en forhandler.
 
Eller importøren.
 
SmileSmileSmile

Følgende svar fik jeg her Ouch
Hej
AV-Connection køber desværre ikke deres bokse her, så vi kan ikke servicere
dig.
Kontakt AV connection og hør hvad de anbefaler.
Med Venlig Hilsen
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 15:56
Denne skulle kunne bruges hvis nogen er interesseret.   av-connection

HD LaCie Rikiki/500GB 2.5 Mobile USB-Boost.



Redigeret af kallek - 19-Oktober-2011 kl. 16:01
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 12:16
Nu er der jo en mening med at være her på forumet, hvis alle fik det svar så kunne vi jo lige så godt lukke ned Wink Håbede der var nogen der har købt en og gjort nogle erfaringer.  
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 08:57
Hvad med at spørge en forhandler.
 
Eller importøren.
 
SmileSmileSmile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu