|
Samsung BD-D8200N dør af at være slukket...! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mfa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2011 kl. 20:43 |
Jeg er den "lykkelige" ejer af en Samsung BD-D8200N, og som trofaste læsere af dette forum ved, er der jo nogle små irreterende "features" i brugerinterfacet på denne. Det er nu ikke det jeg vil skrive om, men en anden observation.
Da jeg havde købt og installeret min Samsung, skulle jeg på ferie, og slukkede derfor for boksen i den uge jeg var på ferie. Da jeg kom hjem og satte strøm til boksen ville den ikke starte ordenligt op. Den skrev hello i displayet, og så skete der ikke mere. Boksen blev indleveret til rep. og mainboard'et skiftet. Den har virket fint siden og har også været slukket i en længere periode uden problemer. Nu er der så sket det sjove at en bekendt med samme Samsung BD-D8200N har oplevet nøjagtigt samme. Slukket maskinen i en uge, og nu virker den ikke.... Har andre herinde oplevet lign. hændelser?
|
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved godt det, er ærgerlig læsning for det fleste læsere på dette site, men min Samsung 8900'er har kørt uden problemer, siden jeg fik den for ca. seks måneder siden. Der er sikkert noget i vejen med den, siden den altid fungerer korrekt. Og som jeg har skrevet tidligere. Lav en dymo-strimmel med teksten PANASONIC, og klæb den på Samsungen. Så går det hele meget bedre.
|
|
![]() |
|
mfa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 17 |
Jeg synes faktisk at det er en meget fed maskine, men den lider under at Samsung ikke har styr på deres software. Det mest irreterende ved maskinen er at den sletter navnet på optagelsen hvis man programere den via EPG og efterfølgende ændre tidsintervallet for at ligge 10min til optagelsen (det kan man nemli' ikke indstille den til). Det betyder i praksis at optagelsen vil blive navngivet efter det program som sendes før det program man optager. Hvis Samsung løser dette med en software opdatering, så bli'r jeg glad.
Ovenstående problem må også gælde for din 8900, eller tager jeg fejl?
P.s. Jeg vælger at skrive Sony på min dymo strimmel.... |
|
![]() |
|
b1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2012 Sted: esbjerg Status: Offline Point: 1 |
Hej,
Tak for godt indlæg om, at Samsung BD-D8200N dør af at være slukket.
Jeg har brugt mange timer på at få " HALLO " væk fra panelet.
I morgen skal maskinen til forhandleren.
Jan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |