recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D8200N dør af at være slukket...!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D8200N dør af at være slukket...!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mfa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-August-2011
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mfa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-D8200N dør af at være slukket...!
    Sendt: 23-Oktober-2011 kl. 20:43
Jeg er den "lykkelige" ejer af en Samsung BD-D8200N, og som trofaste læsere af dette forum ved, er der jo nogle små irreterende "features" i brugerinterfacet på denne. Det er nu ikke det jeg vil skrive om, men en anden observation.

Da jeg havde købt og installeret min Samsung, skulle jeg på ferie, og slukkede derfor for boksen i den uge jeg var på ferie. Da jeg kom hjem og satte strøm til boksen ville den ikke starte ordenligt op. Den skrev hello i displayet, og så skete der ikke mere. Boksen blev indleveret til rep. og mainboard'et skiftet. Den har virket fint siden og har også været slukket i en længere periode uden problemer.
Nu er der så sket det sjove at en bekendt med samme Samsung BD-D8200N har oplevet nøjagtigt samme. Slukket maskinen i en uge, og nu virker den ikke....

Har andre herinde oplevet lign. hændelser?
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2011 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af mfa mfa skrev:

Jeg er den "lykkelige" ejer af en Samsung BD-D8200N, og som trofaste læsere af dette forum ved, er der jo nogle små irreterende "features" i brugerinterfacet på denne. Det er nu ikke det jeg vil skrive om, men en anden observation.

Da jeg havde købt og installeret min Samsung, skulle jeg på ferie, og slukkede derfor for boksen i den uge jeg var på ferie. Da jeg kom hjem og satte strøm til boksen ville den ikke starte ordenligt op. Den skrev hello i displayet, og så skete der ikke mere. Boksen blev indleveret til rep. og mainboard'et skiftet. Den har virket fint siden og har også været slukket i en længere periode uden problemer.
Nu er der så sket det sjove at en bekendt med samme Samsung BD-D8200N har oplevet nøjagtigt samme. Slukket maskinen i en uge, og nu virker den ikke....

Har andre herinde oplevet lign. hændelser?

Jeg ved godt det, er ærgerlig læsning for det fleste læsere på dette site, men min Samsung 8900'er har kørt uden problemer, siden jeg fik den for ca. seks måneder siden. Der er sikkert noget i vejen med den, siden den altid fungerer korrekt. Og som jeg har skrevet tidligere. Lav en dymo-strimmel med teksten PANASONIC, og klæb den på Samsungen. Så går det hele meget bedre.
Til top
mfa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-August-2011
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mfa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2011 kl. 14:46
Jeg synes faktisk at det er en meget fed maskine, men den lider under at Samsung ikke har styr på deres software. Det mest irreterende ved maskinen er at den sletter navnet på optagelsen hvis man programere den via EPG og efterfølgende ændre tidsintervallet for at ligge 10min til optagelsen (det kan man nemli' ikke indstille den til). Det betyder i praksis at optagelsen vil blive navngivet efter det program som sendes før det program man optager. Hvis Samsung løser dette med en software opdatering, så bli'r jeg glad.

Ovenstående problem må også gælde for din 8900, eller tager jeg fejl?

P.s. Jeg vælger at skrive Sony på min dymo strimmel....
Til top
b1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Januar-2012
Sted: esbjerg
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér b1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 22:32
Hej,

Tak for godt indlæg om, at Samsung BD-D8200N dør af at være slukket.

Jeg har brugt mange timer på at få " HALLO " væk fra panelet.

I morgen skal maskinen til forhandleren.

Jan
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu