recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wall of Sound And Picture - Atmos bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wall of Sound And Picture - Atmos bio

 Besvar Besvar Side  <12345 41>
Forfatter
Besked
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2011 kl. 20:36
Hvis jeg havde muligheden for at ombestemme mig, ville jeg gøre det. Jeg ville istedet se om jeg kunne få et sæt stole magen til dem de i biografen i Randers, det er kvalitet!
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2011 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af martin_p martin_p skrev:

Jeg synes vi skal ringes ved, det er sku nemmere end at skrive, så får du hele historien.



Jeg har prøvet at sende dig en besked.......uden held. Ved ikke hvad der er galt. Kan du sende mig en om med til nummer.
Mvh peter
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2011 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af martin_p martin_p skrev:

Har samme stole i min bio, som du skal bruge på bagerste række, og jeg er ikke imponeret af kvaliteten. Den ene af de stole jeg har modtaget fra Biograf-stole.dk virkede brugt og slidt. Der manglede div dele og den ene af stolene virkede mere mat i læderet end de andre. Der fulgte ingen brugsforviring med til montagen af stolene og den ene af stolene manglede den rigtige dækplade der følger med til at skjule div skruer i enden af stolen. Den dækplade jeg har fået som skulle monteres i enden af stolen, fik jeg afvide jeg bare skulle sende retur, og så ville han skaffe en ny en til mig. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare sendte mig en ny plade uden alt den bøvl.
Han prøvede også at bortforklare hvorfor den ene af stolene havde de små montage stifter siddende som skulle holde de dækplader på plads for enden af stolen, og han sagde at det var noget man gjorde fra farbrikken af for at se om de passede, hvilket jeg finder besynderligt.
P.s du kan eventuelt sende mig en besked med dit nummer, hvis du vil have hele historien.
 
Hej Martin
 
Hmm, ok det lyder jo ikke godt. Jeg har allerede bestilt stolene - og betalt. Har set dem hos en kammerat, som har dem i sin bio. Her synes jeg ikke at kunne spotte disse problemer dog. En ting er sikkert, til den pris de koster, forventer jeg 100% kvalitet og absolut ingen kompromisser - ellers har de mig i røret efter 2 minutter Smile
 
Vil meget gerne høre historien, så sender lige mit nummer - og så har jeg noget erfaring skulle jeg til at brokke mig Smile
 
/michael
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2011 kl. 09:55
Du er da kommet godt i gang! Ser lovende ud. Til tilslutter mig hvad mange andre herinde siger: Det er enhver hjemmebio-mands drøm du er i gang med :)
 
Så mangler du bare at skifte de små kasser ud, med nogle rigtige højttalere LOL
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2011 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:



Du er da kommet godt i gang! Ser lovende ud. Til tilslutter mig hvad mange andre herinde siger: Det er enhver hjemmebio-mands drøm du er i gang med :)
 
Så mangler du bare at skifte de små kasser ud, med nogle rigtige højttalere LOL


mener du køleskab med slag i??
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2011 kl. 15:29
Hehe ;) Jonas
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2011 kl. 16:39
Jonas - han har jo dårlig plads til samme setup som dig......
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2011 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Jonas - han har jo dårlig plads til samme setup som dig......

Det var nu også ment som en joke :) Men 6x4m er da en fed størrelse.. Jeg har 3,10x4,85.

Sorry hvis du allerede har svaret på det eller skrevet det, men hvor højt har du tænkt dig at placere lærred fra gulvet? Og hvor højt vil stolerækkerne være oppe?
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 09:11
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Jonas - han har jo dårlig plads til samme setup som dig......

Det var nu også ment som en joke :) Men 6x4m er da en fed størrelse.. Jeg har 3,10x4,85.

Sorry hvis du allerede har svaret på det eller skrevet det, men hvor højt har du tænkt dig at placere lærred fra gulvet? Og hvor højt vil stolerækkerne være oppe?
 
Rummet er 230 højt, og lærredet bliver 135". så regner med at der kommer ca. 25 cm i toppen og bunden.
 
Podiet hvor de bagerste stole kommer til at stå, bliver 20 cm høj.
 
 
/michael 
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 09:14
Så er der lagt gulvtæppe og dæmpeplader, og jeg er ved at bygge baldakiner rundt i rummet.
 
Væggen bag lærredet er isoleret med 200mm rockwool.
 
Jeg har smidt mit kamera væk under flytningen, så har kun min telefon, som ikke rigtigt magter at tage ordentlige billeder nu der er blevet meget mørkt efter gulvtæppet er kommet på.
 
Låner et kamera i aften så jeg kan få lidt billeder på.
 
 
/michael
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2011 kl. 20:12
Så fik jeg taget lidt billeder, lige inden gulvet blev dækket af beskyttelses filt, så gulvtæppet ikke bliver ødelagt under loft og baldakin opsætningen i morgen...
 
 
 
 
 
Jeg beklager billedkvaliteten, mit kamera har det ikke så godt med lav lysstyrke.
 
Flere billeder kommer når jeg er kommet igang med loftet.
 
/michael
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2011 kl. 20:49
Ser lækkert ud Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 41>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu