recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MR.Nielsen Hjemmebio+ Nu med JVC X 30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MR.Nielsen Hjemmebio+ Nu med JVC X 30

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 15:13
Meget meget flot,tilllykke med med den.Er lidt misundelig Tongue
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 16:45
Det er blevet en rigtig lækker hule Big smile
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 17:32
Lækker bio-hule, man kan kun være misundelig Clap.

Dog syntes jeg centeren fortjener en opgradering, syntes den virker lille/sølle i forhold til resten?
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 17:54
JEG TAKKER, ja den center meget lille og sølle, jeg vil gerne have et ny sæt up, går med tanker om at udskifte front + center til Dali, har et par Dali 7a stående så jeg skal have købt mig en ny center, men jeg ved ikke om den pioneer er for lille så?
Baght. må vente, Projektor og lærred kommer først.
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2012 kl. 10:08
Det ser super fedt ud...Jeg havde dog helt sikkert valgt et mørkt gulvtæppe. Både for hyggens og akustikkens skyld! Smile
Til top
Noisy Boy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 31-Marts-2012
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Noisy Boy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2012 kl. 11:40
Det er sq blevet flot. hvor bredt et lærred kan du få op, eller hvad havde du tænkt dig med lærred størelse? ser frem til når du er helt færdig :)
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2011
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2012 kl. 12:14
Tillykke med din nye bio. Glæder mig til at se flere billeder når det sidste kommer op
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2012 kl. 12:43
Ang. Lærred str. så bliver det et 90" fast ramme, JVC X30 projekter der skal styre billede siden.
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2012 kl. 13:59
Det ser pisse godt ud, for at sige det mildt! Det ser utroligt hyggeligt ud, og jeg er sikker på du/I får mange mange gode timer til at gå med fede film deroppe! Stående applaus herfra! :-)
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 11:04

Super sprød hjemmebio og sindsygt flot håndværk!

Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 08:26
WOW, sådan, flittig har du været og må du få mange mange goder filmoplevelser i din nye biograf!
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Hagman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2012 kl. 13:50
Utroligt !
Sikke du kan. At få lavet et skodrum om til noget flot og brugbart, har jeg også lavet i huset, men SLET ikke i nærheden af det du har lavet.
Mega thumbs up !
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu