recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste 32 tommer til under 5000 kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste 32 tommer til under 5000 kr

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste 32 tommer til under 5000 kr
    Sendt: 12-December-2011 kl. 21:23
Jeg synes ikke der for nyligt lige har været et emne som lige svarede det jeg leder efter.

Der skal købes et tv til de gamle og jeg kan desværre ikke give dem plasma, da det ikke må være for bredt til deres (næsten) antikke tv møbel.

Prisklasse under 5.000 kr

Krav: maksimum 86 cm i bredden - ser ud til at det kun kan blive 32 tommer :-(

Minimum 1 scart og 1 composite indgang.

Jeg har kigget lidt på følgende modeller:

Sharp Aquos LC32LE430E TV til 3.400 anbefalet af flatpanels.dk






Philips 32PFL5606H til 3000 anbefalet af flatpanels.dk




Samsung UE32D6507 til 4000 i Bilka
Er ikke på lager :-(





Samsung UE32D6505VS til 4750 computersalg.dk




Sony KDL-32EX521 set til 4900 i justbuyit.dk



Jeg kan simpelthen ikke finde hoved og hale i LG's hjemmeside og modeller...

Det kunne selvfølgelig være rart med noget internet tv og jeg foretrækker også hvis det kan opdage på en usb stick. (Så er der også til at give en stick i fødselsdagsgave i januar) LOL

Jeg hælder nu mest til Samsung, men er billedekvaliteten og levetiden god nok, eller skal man vælge en anden?


Redigeret af Cyberguyen - 12-December-2011 kl. 21:25
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 21:36
IMO, så'ville jeg skrotte Philips og Samsung, på'grumd af deres billedkvalitet, eller mangel på samme,Samsung også på grund af andre ting som er omtalt på forummet, Sharp hører man ikke meget til, så hvordan det er vides ikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 21:40
jeg har et samsung 32 5005 og den kan jeg i hverfald udmærket anbefale
har et super billede, så nej det er helt sikkert forkert de har en dårlig billedekvalitet

har selv et pio i stuen og projektor
så ved udmærket hvad et godt eller mere korrekt billede ser ud


 


Redigeret af xcardman - 12-December-2011 kl. 21:43
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

IMO, så'ville jeg skrotte Philips og Samsung, på'grumd af deres billedkvalitet, eller mangel på samme,Samsung også på grund af andre ting som er omtalt på forummet, Sharp hører man ikke meget til, så hvordan det er vides ikke.


Samsung også på grund af andre ting som er omtalt på forummet

Hvad er dette ?, jeg kender ikke Samsung

Sharp;
Rasmus Larsen Flatpanels har givet Sharp en Awards
"model 823; måske et af de bedste LED på markedet"
E.L.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 21:51
Der har været skrevet en del om problemer med sortering af kanaler.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 22:17
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2698869/TV/Panasonic-Viera-TX-L32E30Y-Sammenlign-Priser

Gå i Panacenter og køb til 4999,-
E.L.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 23:37
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

http://www.pricerunner.dk/pl/2-2698869/TV/Panasonic-Viera-TX-L32E30Y-Sammenlign-Priser

Gå i Panacenter og køb til 4999,-


Tror du jeg kan få den pruttet til 4999 i et Panasonic center, når den står til 300 kr mere alle steder?

Det er ellers et godt bud på et tv. Smile

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 09:17
bort set fra at pan lcd tv ikke er særlig gode
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 13:26
Hvor kan man få det philips til 3000kr-

Pana til 5000, havde nok valgt noget andet end pana
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Der har været skrevet en del om problemer med sortering af kanaler.

Problemer? Nej ikke rigtig i sidste ende er det bare folk der ikke kan finde ud af det da samsung har en lidt sjov måde at gøre det påSmile

Men til cyberguyen, tag selv ud at kigge på de forskelige tv.. for folk har vær deres reference for et godt billede og brugervendlighed, så det meget svært lige at sige hvad der er det bedsteBig smile

Men personligt kan jeg godt lid samsung D6505 og sony EX720Wink
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 13:59

Når det nu er i den størrelses orden og ikke et plasma, vil jeg ikke vælge Panasonic...

 
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Der har været skrevet en del om problemer med sortering af kanaler.

Problemer? Nej ikke rigtig i sidste ende er det bare folk der ikke kan finde ud af det da samsung har en lidt sjov måde at gøre det påSmile

Men til cyberguyen, tag selv ud at kigge på de forskelige tv.. for folk har vær deres reference for et godt billede og brugervendlighed, så det meget svært lige at sige hvad der er det bedsteBig smile

Men personligt kan jeg godt lid samsung D6505 og sony EX720Wink


Min idé var sådan set at trække lidt på folks erfaringer herinde, så jeg slap for at skulle møllen igennem og ærgre mig over at man ikke får mere billede for pengene.
Jeg har selv Pioneer som er ISF kalibreret og er derfor lidt på herrens mark da jeg aldrig selv ville købe tv på baggrund af nogle parametre der hedder 86 cm i bredden og maks 5000 kr. Wacko

Så hvilket tv har færrest problemer, er bedst til prisen og giver den bedste allround oplevelse til to gamle nisser? Smile


Redigeret af Cyberguyen - 13-December-2011 kl. 14:19
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu