recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung galaxy s2-sms
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung galaxy s2-sms

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung galaxy s2-sms
    Sendt: 19-December-2011 kl. 22:38

Har anbefalet en Samsung Galaxy s2 til min datter, men faldt over en test, hvor de brokkede sig over funktionaliteten i sms og mms programmerne, er der nogle her, der bruger s2, der kan fortælle mig om det er rettet eller man bliver irriteret over det? Min datter sms'er en hel del. :-)

Niels

Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 23:07
Det er ikke noget jeg genkender overhovedet... Ellers kan jeg anbefale SlideIt tastertur :)
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 23:15
Jeg skriver også selv en del, jeg benytter smart keyboard, da jeg synes ordbogen er bedre end på det alm. tastatur.
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 23:37
Mange tak, så er jeg beroliget, men er det den rigtige smartphone at anbefale?
Er ikke til I-phone, og synes, at der er mangler på galaxy-nexus (manglende slot til ekstra hukommelse og dårligere kamera).
Niels
Til top
kunddizzle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-December-2011
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kunddizzle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 22:50
den bliver kritiseret for dens pop-up forslag af ord, men jeg har valgt at installere tastaturet fra HTC (som jeg havde før), da jeg er glad for genvejene når man holder de forskellige taster inde.. og har vænnet mig til ikke at skrive med æøå og bare bruge a og o.. det klarer ordbogen fint!
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 23:18
Jeg har en Samsung Galaxy S II og det er rigtig, at dens eget tastatur "program" er skod. Jeg har derfor prøvet forskellige og det bedste er klart SwiftKey X, man kan hente en prøve version, bagefter koster det 24,- kr


Redigeret af kskruger - 22-December-2011 kl. 23:18
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 23:47
Jeg bruger scandinavian keyboard, fungerer perfekt
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
junsas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér junsas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af abacus abacus skrev:

Har anbefalet en Samsung Galaxy s2 til min datter, men faldt over en test, hvor de brokkede sig over funktionaliteten i sms og mms programmerne, er der nogle her, der bruger s2, der kan fortælle mig om det er rettet eller man bliver irriteret over det? Min datter sms'er en hel del. :-)

Niels


Jeg bruger handcent sms, kører upåklageligt !

Samsung 55"KS9005































Bose Lifestyle 520
Huawei mate 9
Til top
canso Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-December-2011
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér canso Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 09:08
Jeg har derfor prøvet forskellige og det bedste er klart SwiftKey X, man kan hente en prøve version .
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu