recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify til Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify til Sonos

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vittov Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Marts-2011
Sted: Tune, Danmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vittov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify til Sonos
    Sendt: 27-December-2011 kl. 15:58
Hejsa.
Har købt et Spotify-Premium abonnement og fået det sat op på mit Sonos.
Desværre så stopper numrene kort efter opstart med beskeden:
"kunne ikke afpille ............. forbindelsen til Spotify forsvandt".
Nogen der har prøvet noget tilsvarende og evt. kender løsningen?
 
Mvh. Simon.
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 20:06
Er der andre, som afspiller fra din spotifykonto? Hvia ja, så stopper dit eget forsøg.

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
vittov Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Marts-2011
Sted: Tune, Danmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vittov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 09:36
Nej, desværre. Det problem har jeg nemlig godt hørt om.
Det er virkelig mærkeligt. Finder nummeret, starter afpilningen, stopper
Så efter 10-20 sekunder, med ovennævnte "fejlmelding".
Men tak for svar og forslag.
Mvh. Simon.
Til top
hattinglarsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hattinglarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 14:00
Prøv at skrive til sporty support eller sonos support. De er ret hurtige.
Til top
eliten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Januar-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eliten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2012 kl. 17:23
fandt du ud af hvad man skulle gøre??, har samme problem...
Til top
vittov Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Marts-2011
Sted: Tune, Danmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vittov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2012 kl. 18:45
Nej, desværre. Det virkede nytårsaften og siden har den mistet forbindelse
Spotify. Er lidt frustreret.

Mvh. Simon.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu