|
Spotify til Sonos |
Besvar |
Forfatter | |
vittov
Ny bruger Oprettet: 06-Marts-2011 Sted: Tune, Danmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-December-2011 kl. 15:58 |
Hejsa.
Har købt et Spotify-Premium abonnement og fået det sat op på mit Sonos. Desværre så stopper numrene kort efter opstart med beskeden: "kunne ikke afpille ............. forbindelsen til Spotify forsvandt". Nogen der har prøvet noget tilsvarende og evt. kender løsningen? |
|
Mvh. Simon.
|
|
kris
Guld medlem Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1044 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der andre, som afspiller fra din spotifykonto? Hvia ja, så stopper dit eget forsøg.
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
|
|
vittov
Ny bruger Oprettet: 06-Marts-2011 Sted: Tune, Danmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, desværre. Det problem har jeg nemlig godt hørt om.
Det er virkelig mærkeligt. Finder nummeret, starter afpilningen, stopper Så efter 10-20 sekunder, med ovennævnte "fejlmelding". Men tak for svar og forslag. |
|
Mvh. Simon.
|
|
hattinglarsen
Bruger Oprettet: 19-Oktober-2008 Status: Offline Point: 53 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at skrive til sporty support eller sonos support. De er ret hurtige.
|
|
eliten
Ny bruger Oprettet: 24-Januar-2012 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
fandt du ud af hvad man skulle gøre??, har samme problem...
|
|
vittov
Ny bruger Oprettet: 06-Marts-2011 Sted: Tune, Danmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, desværre. Det virkede nytårsaften og siden har den mistet forbindelse
Spotify. Er lidt frustreret. |
|
Mvh. Simon.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |