Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2011 kl. 10:51 |
zczc skrev:
concepo skrev:
Vi har Stofanet internet. Først via det trådløse Thompson kabelmodem (udleveret af Stofanet), og derefter videre til en trådløs router (DLink DIR-625)
Vores problem er at nettet er MEGET ustabilt, og vi mister forbindelsen i 10-15 min, ca 10-20 gange om dagen efterhånden. |
På siden http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=ledelsen finder du navne og e-mail-adresser på stofas ledende medarbejdere, inkl. teknisk direktør og kundeservice direktør. Efter utallige problemer med stofas produkter logførte jeg i en periode alle fejl på tv-signal og zaptorboks mv. og sendte loggen inkl. et venligt brev til teknisk direktør og kundeservice direktør. Det hjalp. |
Han kunne også skrive sit kundenummer her, så skal jeg kigge på det - skriver han til ledelsen regner jeg med at den alligevel lander her hos mig :)
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
|
zczc
Super bruger
Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2011 kl. 12:47 |
zczc skrev:
concepo skrev:
Vi har Stofanet internet. Først via det trådløse Thompson kabelmodem (udleveret af Stofanet), og derefter videre til en trådløs router (DLink DIR-625)
Vores problem er at nettet er MEGET ustabilt, og vi mister forbindelsen i 10-15 min, ca 10-20 gange om dagen efterhånden.
I Thompson kabelmodemet er alle udgange sat til "Always On". Og den trådløse del i kabelmodemet er slukket via "mit Stofa" Vi kører på kanal 11 i "mit Stofa"
Når vores forbindelse forsvinder (normalt under normalt surfning) lyser alle de korekte lamper godt nok i kabelmodemet, men selvom vi forsøger at tilslutte en computer direkte med kabel i modem'et, kan vi stadig ikke få forbindelse.
Så problemet er ved kabelmodem'et, og ikke ved routeren.
Vi har ca 9 trådløse enheder i hjemmet.
Problmet har vi haft i ca 1 år, men det er blevet meget værre nu.
Vi har haft telefonisk kontakt til support mindst 20-30 gange, og en teknikker har forsøgt både udskifning af kabelmodem, skillefilter, samt talrige opdateringer sendt til kabemmodem'et.
Skulle der være en som evt. kunne give en sidste mulighed, inden vi nok må
skifte udbyder.
|
På siden http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=ledelsen finder du navne og e-mail-adresser på stofas ledende medarbejdere, inkl. teknisk direktør og kundeservice direktør. Efter utallige problemer med stofas produkter logførte jeg i en periode alle fejl på tv-signal og zaptorboks mv. og sendte loggen inkl. et venligt brev til teknisk direktør og kundeservice direktør. Det hjalp. |
Jeg er naturrligvis klar over at Skov ikke selv sagsbehandler, men måske han gerne [hurtigt] vil høre, hvad der sker i en sag, der er fremsendt til ham...
|
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-December-2011 kl. 13:49 |
zczc skrev:
zczc skrev:
concepo skrev:
Vi har Stofanet internet. Først via det trådløse Thompson kabelmodem (udleveret af Stofanet), og derefter videre til en trådløs router (DLink DIR-625) |
På siden http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=ledelsen finder du navne og e-mail-adresser på stofas ledende medarbejdere, inkl. teknisk direktør og kundeservice direktør. Efter utallige problemer med stofas produkter logførte jeg i en periode alle fejl på tv-signal og zaptorboks mv. og sendte loggen inkl. et venligt brev til teknisk direktør og kundeservice direktør. Det hjalp. |
Jeg er naturrligvis klar over at Skov ikke selv sagsbehandler, men måske han gerne [hurtigt] vil høre, hvad der sker i en sag, der er fremsendt til ham... |
Men jeg er rimelig sikker på at han hellere så at jeg fiksede hvad jeg kunne, inden den lå på hans bord - hvilket jeg her giver mulighed for. Hvorfor skulle han, eller nogen anden fra ledelsen, være interesserede i det modsatte? Altså, smid mig en PM med kundenummer eller skriv det her, så skal jeg kigge på det asap.
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
|