recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ustabilt Stofanet !!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ustabilt Stofanet !!!!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af concepo concepo skrev:

Vi har Stofanet internet.
Først via det trådløse Thompson kabelmodem (udleveret af Stofanet), og derefter videre til en trådløs router (DLink DIR-625)

Vores problem er at nettet er MEGET ustabilt, og vi mister forbindelsen i 10-15 min, ca 10-20 gange om dagen efterhånden.

 
 
På siden http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=ledelsen finder du navne og e-mail-adresser på stofas ledende medarbejdere, inkl. teknisk direktør og kundeservice direktør. Efter utallige problemer med stofas produkter logførte jeg i en periode alle fejl på tv-signal og zaptorboks mv. og sendte loggen inkl. et venligt brev til teknisk direktør og kundeservice direktør. Det hjalp.
 
Han kunne også skrive sit kundenummer her, så skal jeg kigge på det - skriver han til ledelsen regner jeg med at den alligevel lander her hos mig :)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af concepo concepo skrev:

Vi har Stofanet internet.
Først via det trådløse Thompson kabelmodem (udleveret af Stofanet), og derefter videre til en trådløs router (DLink DIR-625)

Vores problem er at nettet er MEGET ustabilt, og vi mister forbindelsen i 10-15 min, ca 10-20 gange om dagen efterhånden.

I Thompson kabelmodemet er alle udgange sat til "Always On".
Og den trådløse del i kabelmodemet er slukket via "mit Stofa"
Vi kører på kanal 11 i "mit Stofa"

Når vores forbindelse forsvinder (normalt under normalt surfning) lyser alle de korekte lamper godt nok i kabelmodemet, men selvom vi forsøger at tilslutte en computer direkte med kabel i modem'et, kan vi stadig ikke få forbindelse.

Så problemet er ved kabelmodem'et, og ikke ved routeren.

Vi har ca 9 trådløse enheder i hjemmet.

Problmet har vi haft i ca 1 år, men det er blevet meget værre nu.

Vi har haft telefonisk kontakt til  support mindst 20-30 gange, og en teknikker har forsøgt både udskifning af
kabelmodem, skillefilter, samt talrige opdateringer sendt til kabemmodem'et.

Skulle der være en som evt. kunne give en sidste mulighed, inden vi nok må

skifte udbyder.
 
 
 
På siden http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=ledelsen finder du navne og e-mail-adresser på stofas ledende medarbejdere, inkl. teknisk direktør og kundeservice direktør. Efter utallige problemer med stofas produkter logførte jeg i en periode alle fejl på tv-signal og zaptorboks mv. og sendte loggen inkl. et venligt brev til teknisk direktør og kundeservice direktør. Det hjalp.
 
Jeg er naturrligvis klar over at Skov ikke selv sagsbehandler, men måske han gerne [hurtigt] vil høre, hvad der sker i en sag, der er fremsendt til ham...
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af concepo concepo skrev:

Vi har Stofanet internet.
Først via det trådløse Thompson kabelmodem (udleveret af Stofanet), og derefter videre til en trådløs router (DLink DIR-625)

 
På siden http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=ledelsen finder du navne og e-mail-adresser på stofas ledende medarbejdere, inkl. teknisk direktør og kundeservice direktør. Efter utallige problemer med stofas produkter logførte jeg i en periode alle fejl på tv-signal og zaptorboks mv. og sendte loggen inkl. et venligt brev til teknisk direktør og kundeservice direktør. Det hjalp.
 
Jeg er naturrligvis klar over at Skov ikke selv sagsbehandler, men måske han gerne [hurtigt] vil høre, hvad der sker i en sag, der er fremsendt til ham...
 
Men jeg er rimelig sikker på at han hellere så at jeg fiksede hvad jeg kunne, inden den lå på hans bord - hvilket jeg her giver mulighed for.
 
Hvorfor skulle han, eller nogen anden fra ledelsen, være interesserede i det modsatte?
 
Altså, smid mig en PM med kundenummer eller skriv det her, så skal jeg kigge på det asap.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu