recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wd live tv hub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wd live tv hub

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wd live tv hub
    Sendt: 29-December-2011 kl. 15:33
Er der nogen der har erfaringer med WD live tv hub.

1. Kan den afspille bd-iso / avchd ?
2. Fungerer den godt i streaming delen ?
3. Kan den afspille direkte fra usb harddisk ?

Søren
Til top
AGAAGA Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AGAAGA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 15:52
1 = ved ikke
2+3 = Ja
Overførsel af filer til den indbyggede hd er under al kritik, det tager evigheder at overføre filerne. Eller er den fino :)
Til top
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 17:09
Vedr. Overførsel til harddisken er det kun ved overførsel via netværket eller er det også ved overførsel fra USB HD til den interne HD.
Til top
MadsChristensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadsChristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 17:37
+ at på youtube delen viser den ikke automatisk bedste kvalitet, det er ikke muligt at skifte manuelt 240p,360,480,720 osv..
Pioneer krp500a
Pioneer sc-lx90 susano
Pioneer lx-bdp91
B&W 802D
B&W 802N

Til top
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 17:47
Hvordan er overførslen fra en usb til den interne hdd ?
Understøtter den også blu ray formater ?
Er brugerne generelt glad for den ?

Søren
Til top
Redneck Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2011
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Redneck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 22:47
[QUOTE=tenergy 05fx]Hvordan er overførslen fra en usb til den interne hdd ?
Understøtter den også blu ray formater ?
Er brugerne generelt glad for den ?

Søren[/QUOTE

Overførslen er skam fin nok, hastigheden er nogenlunde det samme fra pc til til usb harddisken.
Den understøtter ikke blu ray formater så vidt jeg ved, men den tygger mkv filer ganske fint.
Jeg synes at menusystemet er alt, alt, alt for langsomt, hvilket er dybt frustrerende. Så hvis du kan undvære en intern hdd, så ville jeg smide mine penge efter en anden streamer :)
Til top
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 23:16
Hvilken player kunne du i så fald anbefale ?
 
Jeg har brug for en der som minimum kan det en PS3 kan (men i lydløs mode :-))
Hvad med Popcorn a-300/ C-300 eller Dune Hd Max / Asus O play bds 700 ?
 
Kender du nogen af dem ?
 
Tak for svarene.
 
Søren.
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 23:35
jeg er selv i tanke boksen ang ny strimer og ud fra det jeg kune læse rung omkrig på netet så skule popcorn a-300 være rigtig god... en af mine bekendte har den og er  super tilfreds med den også...
jeg har aldrig før selv haft en mediaafspiler og for mig er der vigtig at den har en hurtig og lige til interface , samt at den er nemt at betjene og fra de youtube clip kan jeg ser at a-300 burde tilfredstile mine behov...jeg bestiler en snart Wink
 
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 23:41
Er A-300 uden Blu Ray drev ?
Der er jo en C-300 på vej med integreret Blu ray drev.
 
Jeg synes også at A-300 / C-300 ser spændende ud.
Er der info omkring hvor meget popcorn A/C 300 larmer ?
Min skal stå i et åbent skab, så hvis den bliver meget varm / Larmer så dur det ikke.
Jeg skifter væk fra PS3 pga følgende:
 
den bliver for varm / larmer for meget
Har brug for at kunne afspille flere formater og vil gerne kunne sætte en intern harddisk i afspilleren.
 
Søren. 
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 23:57
a-300 er uden blæser så den lamer slet ikke... om den bliver alt for varm   i din lukede skab skal jeg ikke kune sige,,, men hvis du bruge en 2.5 HD så burde der ikke være problem,,,,
har du brug for den Blu ray drev... hvis ikke så er der ingen grund til at bruge flære penge på c-300


Redigeret af sani - 29-December-2011 kl. 23:58
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 00:59
Ja jeg har brug for både drev og streaming mulighed.
 
Er der nogen der ved hvordan Dune Hd Max adskiller sig fra A-300 ?
Ud over drevet ?
Hvor meget støjer Hd Max bliver den meget varm ?
 
Dette er meget vigtigt ellers bliver jeg jo desværre nødt til at købe blu ray drev separat og streamer del separat men ville jo helst have det i en samlet enhed.
Til top
Brumme Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brumme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 12:31
Hubben kan godt afspille Bluray isofiler, men kan dog ikke vise menuen. Filmen kører fint

Allan
Samsung UE46F8005
Oppo BD 83
Anthem MRX 500
Densen B200
Rega Saturn
Squeezebox Touch
Rega RP 8
WD TV Live Hub
Audio Magic ST1 Mk II
Audiovector C Sub
Audiovector C Super Center
Audiovector M1 Super
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu