recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify - mange numre virker ikke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify - mange numre virker ikke?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify - mange numre virker ikke?
    Sendt: 31-December-2011 kl. 16:05

Er jeg den eneste, der oplever at finde et hav af numre i spotify, som ikke kan afspilles? Timeren på nummeret kører enten normalt eller springer den tilbage til 0:00 sek efter et par sek, men der kommer intet lyd.

Synes det er ret skidt når man betaler 100 kr om måneden.


Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 21:25
Hvad afspiller du på ?
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
Niller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 21:36
Logitech squeezebox touch
Til top
lommeregner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-April-2009
Sted: 8700 Horsens
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lommeregner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 21:44
Jeg har også dette problem hos mig. Om det så er en fejl ved Touch har jeg dog ikke undersøgt nærmere
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 08:37
Hvilke numre tænker du på? - så vil jeg teste med SB duet

Redigeret af tyros1 - 02-Januar-2012 kl. 08:37
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50
Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III
Squeezebox duet/Radio og IPAD
NAS Synology 211
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 09:18
har aldrig oplevet et eneste nummer der ikke spillede, hverken på min PC eller min Mobil

fejlen ligger nok nærmere et andet sted end hos spotify
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
DJCarten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-August-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DJCarten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 09:26
Er det fordi der er et "kryds" hen over? eller viser den albumcover og det hele - men bare ingen afspilling?
For på mit sonos kan jeg se alle numre, men der er mange som ikke kan afspilles i DK pga. licenser.
http://www.3004.dk
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 09:54





Tror det er en fejl i spotify plugin'et til Touchen....



Jeg oplever at hvis jeg søger på en specifik kunstner, og så vælger album, så ser jeg kun de album jeg har adgang til i danmark, men vælger jeg derimod kunstner/album så får jeg samme album flere gange hvor kun et kan afspilles i dk. Ligeledes dukker der her også album op der slet ikke er adgang til i dk...



Førsøg evt med en søgning på John Hiatt, det giver præcis det resultat jeg taler om....


Redigeret af detlef - 02-Januar-2012 kl. 09:55
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:






Tror det er en fejl i spotify plugin'et til Touchen....



Jeg oplever at hvis jeg søger på en specifik kunstner, og så vælger album, så ser jeg kun de album jeg har adgang til i danmark, men vælger jeg derimod kunstner/album så får jeg samme album flere gange hvor kun et kan afspilles i dk. Ligeledes dukker der her også album op der slet ikke er adgang til i dk...



Førsøg evt med en søgning på John Hiatt, det giver præcis det resultat jeg taler om....
 
Lige præcis
 
Fejlen ligger hos Spotify. Jeg har samme problem på min SB Touch. Jeg har haft fat i Logitech supporten DK, de meldte tilbage at de godt var klar over problemet, men at fejlen lå hos Spotify. Som er gjort opmærksom på problemet. Har så også selv skrevet til spotify, uden dog at få noget svar tilbage Ouch Men hvis vi nu var flere der skrev til dem, og gjorde opmærksom på det, ville der måske snart ske noget. Det er et pisse irriterende problem.
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
Niller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 23:11
Selv med den førstnævnte søgemetode er der fejl (dog langt færre).

Prøv f.eks. Nina Simone og vælg "The very best of" (gult cover). På det album virker flere af numrene ikke - f.eks. "I put a spell on you".

Kan en bekræfte at vedkommende også får den fejl?

Jeg sender klart en mail til spotify. Jeg kan leve med begrænset musikvalg, men musik der ikke virker, når jeg trykker play duer ikke.

Mvh
Niels
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 11:44


Jep, oplever det samme med det Nina Simone album ( umådeligt fedt iøvrigt... ).

Når jeg finder albummet med spotify pluginet ser alle numre ud til at kunne afspilles, når jeg bruger det dedikerede spotify program er disse grå imod de andre er normale at se på... samme opleves på Johnny Cash bootleg #3, her er kun to numre tilgængelige.

Mener at ha læst at third party pluginet til spotify på squeezebox ikke har denne fejl, men har endnu ikke testet det....
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 21:48
Jeg har faktisk lige fået mail fra spotify idag.
De skriver at de arbejder på en løsning. Men hvor lang tid det så tager, er jo så spørgsmålet. Men forhåbentlig sker der snart noget
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu