recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - apple airport express
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

apple airport express

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: apple airport express
    Sendt: 02-Januar-2012 kl. 17:17
Hej.
Jeg har et spørgsmål til jer som idag har en apples airport express.
Hvordan overføre i lyden fra airporten og til forstærkeren?


Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Allan G Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan G Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 17:50
Optisk kabel
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 19:56
Samme som Allan, optisk.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 20:21
Jeg køre analogt.

Mest fordi jeg er løbet tør for optiske indgange, men samtidigt fordi jeg mest streamer fra iPad eller iPhone, og der kommer lydkvaliteten fra f.eks. Wimp ikke over 160.
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 20:41
Da jeg havde en kørte jeg med et optisk kabel da den dac der sidder i en airport er rigtig dårlig. den er ikke bare dårlig den er rigtig rigtig dårlig så ingen tvivl her fraSmile
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 22:28
thanks.. Det er fordi jeg var nede i expert for at købe en airport express idag. Så regnede jeg med at købe apples stereo kit til. Men sælgeren gav mig en ledning en optisk stik som ligner en 3,5 mm jackstik i den ene ende og en alm. optisk stik i den anden. 
Det undrede jeg mig noget over, for troede det var et helt specielt stik som sidder i expressen da det jo vil ligne apple at gør det sådan. 
Men han sagde den var god nok og han synes jeg skulle spare de penge den kit kostede pga, jeg vidste jeg skulle køre optisk(pga min anthem)

Og nu har jeg lige brugt 5 min og det køre bare... Thumbs Up
Apple er godt nok mesterlige til at lave programmer og systemer som bare køre sammen.
Men kan se på anthemen at den skriver 2.0 PCM.
Kan man installere express´en til køre lyden rent igennem og lade Anthemen kode lyden?

Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2012 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:


Men kan se på anthemen at den skriver 2.0 PCM.
Kan man installere express´en til køre lyden rent igennem og lade Anthemen kode lyden?

Nope.
Du har kun mulighed for at sende et alm. stereo signal som hvis du havde en CD afspiller.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu