|
IPTV ustabult/ingen signal |
Besvar |
Forfatter | |
Steffe
Junior bruger Oprettet: 10-Januar-2012 Sted: Nej Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Januar-2012 kl. 23:42 |
Hej,
jeg har forsøgt at få IPTV til at køre på min computer. Har brugt Wireshark til at lure ip og porte og lavet en kanal liste som angivet: Dette er så tilføjet i DVBLink. Problemet er bare at linket er ustabilt. Nogle gange kommer signalet, andre gange kommer der intet og den står bare og tænker andre gange spiller den i 30 sekunder og så stopper den igen. Nogen der har leget med IPtv og haft det til at virke. Gerne med erfaringer fra fullrate eller lignende selskab.
|
|
Steffe
Funktioner
Tak(0)
|
Indtil videre kan jeg tildels få
DR update, DR ramashang til at virke. Ser faktisk ud til at være stabil i Windows Mediaplayer.
Redigeret af Steffe - 10-Januar-2012 kl. 23:50 |
|
avh
Guld medlem Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spøgsmålet er om det kun er muligt at få en række ligegyldige kanaler (info f.eks.) til at virke (som også kan modtages frit fra luften)? Det var min seneste erfaring med TDC home trio.
DVbviewers transedit kan med blind scan funktionen lave en liste over kanalerne og også vise, hvilke der er krybteret...
Man kan altså scanne dele af et helt IP-range.
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
Steffe
Funktioner
Tak(0)
|
Har fundet flere nu. DR, TV2, TV2 news, DR, DR update, DR ramashang, Eurosport. Det er da ok kanaler, hvor flere er betalingskanaler gennem fullrate :)
Er i gang med at scanne resten - tak for tippet om det program. Hvordan kan jeg se om de er krypteret eller ej? Nogle er bare røde. Jeg fandt da også DR HD. Den kan vi faktisk ikke tage med fullrate modtageren... Men ja ellers er der ikke rigtigt nogen grund til det:(
Redigeret af Steffe - 11-Januar-2012 kl. 01:52 |
|
thomasriedel
Ny bruger Oprettet: 02-Januar-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder spændende. Er der en, der kan forklare mere om hvordan man ser Fullrate IPTV på en PC?
|
|
Steffe
Funktioner
Tak(0)
|
Det er bare at følge den guide her:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73784&title=tdc-iptv-direkte-i-htpc-sdan-gjorde-jeg
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |