recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anysee E7 T2C CI Plus. efter Boxer har updateret d
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anysee E7 T2C CI Plus. efter Boxer har updateret d

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
better Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér better Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anysee E7 T2C CI Plus. efter Boxer har updateret d
    Sendt: 11-Januar-2012 kl. 16:50
Hej er der nogen som kan sige god for Anysee E7 T2C CI Plus. efter Boxer har updateret deres TV signal den 11.1.2012...

http://www.opencompany.dk/products.php?showvariant_id=9144

Med andre ord virker den stadig?
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 17:20
Boxer har ikke ændret noget her 11/1. Det er først fra 1/4 med HDTV hos Boxer der sker noget, hvor den formentlig ikke kan bruges til.

Redigeret af digitalt.tv - 11-Januar-2012 kl. 17:20
Til top
better Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér better Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 10:01
Til top
better Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér better Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 10:06

Har snakket med Boxer Ang. nyt DVB-T2 signal Efter 1.4.2012. Boxer vil ikke lave noget om på det gamle signal. det nye DVB-T2 signal vil køre sideløbende med DVB-T Mpeg4. signalet 


Det vil sige at hvad jeg kan forstå at man stadig kan bruge Anysee E7 T2C CI Plus. så jeg har lige bestilt en



Redigeret af better - 12-Januar-2012 kl. 10:07
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 10:51
Selv med en DVB-T2 tuner vil du være afhængig af at Boxer ikke sætter deres CI+ krybtering til.
 
 
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
better Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér better Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 18:09

Er lidt ny i det har..


CI+ kryptering er det kodningen på DVB-T2 du mener ?. Men selv om de ændre den så har det vil ikke noget at i sige i DVB-T kodningen, 

jeg skal ikke bruge HD til noget lige nu så det går nok

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:23
Denne Anysee enhed går jeg ud fra vil kunne anvendes til Boxers SDTV, som sendes via dvb-t.
 
dvs. til kodet kanaler der kan dekrybteres via det gænge CI-interface og CAM modul (Viacess 3.0).
 
 


Redigeret af avh - 12-Januar-2012 kl. 21:25
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 09:11
Oprindeligt skrevet af avh avh skrev:

 
dvs. til kodet kanaler der kan dekrybteres via det gænge CI-interface og CAM modul (Viacess 3.0).
 
 
Hmmm jeg syntes faktisk der stod Viaccess 4.0 på det modul jeg havde mellem hænderne forleden. Kan det passe ?
 
Ikke fordi det er relevant for tråden......... LOL
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 09:26
Det må være CI+ Viacess Cam, der kaldes vers. 4.0
 
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 09:36
Det var ikke et CI+ jeg havde fat i. Et ganske alm. CI modul bestilt sammen med tv2 kort. Nå, men  jeg er heller ikke 100% sikker på at det var 4.0
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Kolvig Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Januar-2004
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kolvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 04:06
Jeg er også meget interesseret i Anysee E7 T2C. Da det tilsyneladende er den eneste der har CI+ interfase. Og så alligevel, kan det være at der ikke er understøttelse for CI+ og derved heller ikke HDTV fra Boxer til april...... Det er MEGET kryptisk dette her med Anysee boksen. Jeg har forsøgt at kontakte distributøren et par gange, men jeg får ikke noget svar...?
 
Til dem der bare vil benytte Anysee E7 T2C til almindelig SD boxer kigning. Vil jeg foreslå at kigge andre steder hen. Da denne Anysee er temmelig dyr.
 
avh. kan Boxer godt vælge at køre deres HDTV kanaler uden CI+ og så bare benytte sig af alm. CI interfase, sammen med DVB-T2 signalet. Eller hører de 2 ting sammen (Ci+ og DVB-T2)?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 04:13
Oprindeligt skrevet af Kolvig Kolvig skrev:


avh. kan Boxer godt vælge at køre deres HDTV kanaler uden CI+ og så bare benytte sig af alm. CI interfase, sammen med DVB-T2 signalet. Eller hører de 2 ting sammen (Ci+ og DVB-T2)?


Nej. på ingen måde. Du kan sagtens have DVB-T2 sammen med CI+ og du kan have CI+ sammen med DVB-T, DVB-C eller DVB-S2.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu