recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fanget i Hotel Mode - Sony KDL-32U2000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fanget i Hotel Mode - Sony KDL-32U2000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hbjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Februar-2004
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fanget i Hotel Mode - Sony KDL-32U2000
    Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:39
I et forsøg på at tvinge soveværelse TV'et til at starte med HDMI indgangen, trykkede jeg

i+
5
vol +
analog

- og kom ind i service mode. Her trykkede jeg 37 som ifølge service manualen aktiverer hotel mode.

Herefter vil TV'et ikke længere reagere på fjernbetjeningen. Den kan tændes med Prog + og - knapper på toppen af apparatet, men jeg kan ikke få den til at vise noget som helst. Efter 20 sek slukker den.

Eneste lyspunkt er at et nyt tv i samme kvalitet koster under 2000,-. Men det ville da være rart hvis nogen kunne hjælpe.

mvh Henrik
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:51
Det kræver at man kan bruge Remoten, og kan man ikke det, så kan kun en teknikker låse det op igen, gå aldrig i Service mode, uden at vide hvad man laver.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hbjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Februar-2004
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:53
Tak for et hurtigt svar. Så ryger den ud.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 22:13
Inden du kører på genbrugspladsen, så kig lige på denne service manual.
 
 
På side 23 står der hvordan man får den i service mode.
 
Det er da et forsøg værd.Wink
Til top
hbjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Februar-2004
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 22:33
Mufti, Tak. Det er samme manual jeg allerede har kigget i. Koden som er angivet her kunne ikke bringe mig ind i service mode. Og heller ikke ud af hotel mode.

Men det bliver ikke den store sorg at køre det TV bort. Den har for få HDMI indgange til mit behov (så jeg har en switch) og billedkvaliteten er helt i bund. Hvis konen vil acceptere at flytte stue-tv'et ind i soveværelset kan jeg jo få noget nyt og lækkert ind der Thumbs Up

Mvh Henrik
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 03:24
Og du har taget batteri ud af fjernbetjening og holdt en tast nede i 10 sek for at tømme kondensatorerne?
 
 
Hvis det ikke virker så tilllykke med det nye TV.Wink


Redigeret af Mufti - 14-Januar-2012 kl. 03:25
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 11:33
Ved ikke om du kan bruge det her:
 
From ir remote: push MENU button for 5 seconds, type 1105 and press OK. Now you have a special menu and you can modify the settings or disable hotel mode. Same procedure for come back and modify or enable hotel mode.

Read more: http://wiki.answers.com/Q/How_turn_Off_Hotel_Mode_on_a_lg_TV#ixzz1jQZEt6e3
Til top
hbjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Februar-2004
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 13:18
Tak for de venlige råd. Jeg havde prøvet at nulstille fjernbetjeningen. 

Og det andet råd herover gælder LG tv. 

Nu er der anskaffet nyt tv i soveværelset. Mit gamle 42PX80 fra stuen var for stort...


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu