recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung tv kan ikke starte på kodet Boxer kanal?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung tv kan ikke starte på kodet Boxer kanal?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
gertkh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 21-December-2011
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gertkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af MonKey MonKey skrev:

Ja, jeg har opdateret til sidste ny software (T-GAP8DEUC 1021.2) men det gjorde ingen forskel
Jeg er lige nu i dialog med Neotion om at finde en løsning. Jeg tør ikke sige hvornår jeg ved mere. Men vi arbejder på sagen.
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 20:36
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.


Vi beklager, at du oplever problemer med produktet.
Prøv venligst at nulstille TVet ved at holde exit inde i ca.15 sekunder, mens fjernsynet er tændt. Det burde hjælpe.
Til top
MonKey Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MonKey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 10:40
Ualmindeligt dårligt råd !!
Jeg har netop 'nulstillet' mit TV.
 
Alt hvad jeg opnåede var at jeg skulle etablere alt igen, kanalsøgning, oprettelse af satellit data fra 'scratch', redigering af ikke ønskede kanaler osv.
 
Jeg  kan kun anbefale andre ikke at foretage 'nulstilling', idet det ikke løser problemet med opstart, og kun giver besvær med en masse  ekstra arbejde.
Nu kunne jeg efterhånden efterlyse noget professionelt assistance og ikke bare tilfældige 'fejlskud'; det er jo trods alt et 10.000 kr's. TV man har investeret i.
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 12:28
OK
jeg trode Samsung havde lidt mere styr på deres SUPPORTThumbs Down
Jeg vil stadig forfølge den hos dem.........de er jo producent ! 
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 14:52
Har kontaktet Samsung support igen!
Support siger nu man skal prøve at søge kanaler uden boxer kort i og derefter prøve at søge med kort!
Har først mulighed for at afprøve tirsdag....  
Til top
MonKey Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MonKey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 14:47
Sidste NYT !!
 
Jeg har fået ombyttet mit modul til et CI+ modul da mit TV har en DVB-T2 receiver. (Bilka havde udleveret et standard CI-modul da jeg tegnede mit abonnement).
 
Nu starter TV'et også på en kodet kanal, men ikke uden 'skiltet' med 'kodet kanal' samt efterfølgende blå dialogbox.
Det tager ca. 5-6 sekunder inden billedet 'clearer' helt; det er i sig selv ret irriterende men er til at leve med.
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 14:07
Tror lige jeg prøve med et andet kort i tv,et  idag!
så boks bokserTongue
Til top
phrouda Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Februar-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér phrouda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 14:39
Jeg tror ikke, at det har noget med Boxer at gøre.
 
Vi har to Samsung TV og en Samsung harddiskoptager - og alle disse har problemet.
Vi har også et LG TV, som ikke har problemet.
 
Så jeg tror desværre, at det er en udfordring for Samsung .....
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af phrouda phrouda skrev:

Jeg tror ikke, at det har noget med Boxer at gøre.
 
Vi har to Samsung TV og en Samsung harddiskoptager - og alle disse har problemet.
Vi har også et LG TV, som ikke har problemet.
 
Så jeg tror desværre, at det er en udfordring for Samsung .....
Ja enig
Prøvede igår med et andet boxer kort kort!
Opdateret tvet!
Søgte kanaler uden kortet!
Ingen af tingende hjalp -  af det som Samsung support har bedt mig prøve -  så nu har jeg bedt dem sende en tekniker ud! Straks
Det er jo svigermors TVWink  LOL
Til top
BN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-December-2011
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2012 kl. 16:06
Hej.

Jeg har kendskab til nogen der lignende problemer. Fx kan man ikke optage på de frie kanaler hvis man gerne vil se TV2 samtidig (med en BDD8200). Her melder den en eller anden "copyright" fejl. Samtidig, er der en anden af mine kammerater der ikke kan se en af de frie kanaler når boxerkort + modul sidder i TV.

Det er lidt bøvlet i tiden. Mon ikke Samsung får styr på dette inden længe??
Til top
Thomasqqq Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Februar-2012
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasqqq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 12:03
Nu har jeg haft dette problem i godt et år og har endelig fundet en løsning..

Der er kommet nogle andre CA moduler som hedder SMIT på bagsiden.. De her helt identiske med de nuværende CA moduler men dette fungere i Samsung TV som melder Kodet signal men hvis man skifter kanal så virker det igen..

Man kan købe en her:
http://www.justbuyit.dk/shop/ca-modul-til-boxer-7648p.html
Jeg har selv købt mine i de der TV2 boxer kort som Bilka har til 289 hvor man får CA modul og tv2 i et år.. I disse pakker ligger der et SMIT CA modul og det fungere bare..

Mvh. Thomas
Til top
MonKey Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MonKey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 14:46
Denne Smit-version findes den også i en CI+udgave således at den kan afkode de HD kanaler som starter hos Boxer om en måneds tid ???
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu