recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zuppes stue/Atmos i kælderen.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zuppes stue/Atmos i kælderen.

 Besvar Besvar Side  <1 7891011 13>
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 23:29
Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Jeg kan ikke sige noget om hvordan det vil være med to lag af hvid og sølv, da jeg kun har brugt 1 lag Moleskin og ikke Milliskin.
---
Hvor kommer du fra i landet?

Ah, ja det var Moleskin du havde brugt. Alle forumtråde jeg har læst nævner dog Milliskin, men det er i øvrigt ikke så væsentligt, da vi nok ikke bestiller stoffet i USA men herovre på den anden side af Øresund, hvor vi bor (og dermed fik du svar på sidste spørgsmål Smile Så hvis det var fordi du ville invitere til en demo, så mange tak, men liiiidt langt at tage Cry)
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 06:01
Ja, det var nemlig så du lige kunne se det inden du køber. Hvor kan du købe Milliskin henne?
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 08:40
Vi kan nok ikke finde Milliskin, men forhåbentlig noget tilsvarende.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 18:35
Ja, det burde ikke være helt umuligt. Moleskin har 87% nylon, 13% spandex/elastan, Milliskin har 80% Nylon, 20% Spandex/elastan og så kan det strækkes alle fire veje.

Edit: jeg har et link Stof2000 Det er desværre i blank hvid, men måske de kan få noget mat hjem?

Redigeret af Zuppe - 04-Februar-2016 kl. 18:49
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 23:24
Tak for tippet! Kigger på det i morgen Smile
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2016 kl. 22:47
Så skete der endelig lidt med mine subs. Jeg har fået skåret ud og samlet lidt i dag. Der mangler stadig afstivning. De måler HxBxD (74x65x100)

Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 21:59
Så blev bagvæggen beklædt.

Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 21:45
Fronten som den ser ud nu, der mangler stadig lister og gerigter.


Jeg har planer om at lave 2 subs til bagvæggen, det kniber bare med at finde tiden til det.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 09:19
Billede af fronten uden lærredet.

Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 09:31
Ser flot ud og ser ud til at der kan komme knald på. Jeg tænker om det mon er smart at have forstærkerne stående klods op af en subwoofer, mht. kraftige vibrationer?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Ser flot ud og ser ud til at der kan komme knald på. Jeg tænker om det mon er smart at have forstærkerne stående klods op af en subwoofer, mht. kraftige vibrationer?


om den står ved siden af. Eller er monteret i sub kabinettet ( aktiv sub ) det burde ikke give nogen forskel
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Ser flot ud og ser ud til at der kan komme knald på. Jeg tænker om det mon er smart at have forstærkerne stående klods op af en subwoofer, mht. kraftige vibrationer?
Tak jacobe. Jeg ser ikke noget problem i at have det stående ved siden af. Så meget vibrerer det nu heller ikke, at elektronikken falder fra hinanden.Smile Som p.las nævner sidder forstærkerne jo fast monteret på en aktivsub. Jeg tror endda at hvis man har sit udstyr stående bagerst i rummet og der er en masse stående bølger er det værre.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 13>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu