|
S: Kæmpe oprydning af DVD/Bluray/Serier. |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
fjongejohn
Super bruger Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Februar-2012 kl. 13:00 |
Hej drenge og piger.
Jeg har i anledning af min flytning, revurderet film/serier-samlingen, og har nu besluttet mig for at sælge størstedelen af samlingen. Tingene befinder sig på Frederiksberg, men jeg sender gerne tingene (på købers ansvar) - dog skal der minimum være købt for 100 kr. før det sendes. Hvis det skal sendes, så bedes i byde "pp" - altså plus porto. Priserne er faste, og er ikke til forhandling. Det er fair sat, så i behøver ikke bruge hverken jeres eller min tid på at byde under det angivet beløb. Dog hvis man er interesseret i hele samlingen, så kan man smide mig en PM, også kan vi se på en fordelagtig pris. Jeg vil helst af med så meget som muligt, derfor vægtes bud på flere ting højest. HVIS I VIL BYDE, SÅ BYD I TRÅDEN - PM KUN, HVIS DET ER ET SAMLET KØB AF ALT DER ER I TRÅDEN, TAK. Tråden kører også på HWT: http://hwt.dk/Marked/317363/Saelges/Kaempe-oprydning-af-DVD-Serier-Bluray Nogle af skiverne kan have ridser, men alle er fuldt ud funktionelle og de fleste er set en enkelt eller to gange. Film markeret med "*" betyder at filmene er i folie, og altså ubrugte og nye. DVD film: 15 kr. stk. (120 kr. for 10 stk.) Bluray film: 30 kr. stk. (100 kr. for 4 stk). Serier / Boxset: 75 kr. stk. (200 kr. for 3 stk). En lille overskuelig oversigt: - Bluray Film. - DVD Film. - DVD Danske Film. - DVD Underholdning. - DVD Musik. - DVD Box-set. - DVD Serier. Bluray Film
The A-team. Twillight. DVD Film DVD Danske Film DVD Underholdning DVD Box-set DVD Serier / Film Redigeret af fjongejohn - 03-Marts-2012 kl. 11:34 |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
De 2 box set der ikke står noget ud for er det bd eller dvd
|
|
SVP03
|
|
klint
Junior bruger Oprettet: 25-Februar-2012 Sted: Borre Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jeg vil godt købes dine musik dvd 2 stk blu ray og 2 stk alm. dvd
MVH Kenneth
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad betyder "stjernerne" ud for nogle af filmene?
|
|
fjongejohn
Super bruger Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
Funktioner
Tak(0)
|
# Update.
#1 og #3, jeg har opdateret tråden, da der lige var et par rettelser :) "*" vil sige at filmen er i folie, altså ny. Box-set er DVD.
|
|
fjongejohn
Funktioner
Tak(0)
|
# Klint.
Skriv hvad du byder, så alle ved hvad du har budt. Kan umiddelbart se det bliver 90 kr, så du afhenter?
|
|
klint
Funktioner
Tak(0)
|
Hej jeg kan ikke hente, jeg håber du vil sende, 90 kr. + forsendelse hvis vi har en aftale MVH Kenneth
|
|
fjongejohn
Funktioner
Tak(0)
|
# Klint.
Som der står i tråden, så gider jeg ikke slæbe min røv på posten for under 100 kr. Men vi kan lige se om der er andre der skal have noget tilsendt, i så fald - så kan du godt få det til 90 pp.
|
|
klint
Funktioner
Tak(0)
|
det er bare helt iorden, jeg venter bare til du skal sende nogle andre ting
|
|
klint
Funktioner
Tak(0)
|
jeg vil også gerne købe Victor Borge Collection MVH Kenneth
|
|
fjongejohn
Funktioner
Tak(0)
|
# Klint.
Super, så har du jo for 100 kr. i princippet. |
|
fjongejohn
Funktioner
Tak(0)
|
# Update. Og jeg vil gerne bede folk om at byde i tråden, og ikke via pm. Klint har budt 100 kr. pp for: DVD - Victor Borge Collection Bluray - ACDC No Bull Bluray - Iron Maiden Flight 666 DVD - Eagles Hell Freezes Over DVD - Tina Turner Live Redigeret af fjongejohn - 25-Februar-2012 kl. 14:43 |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |