recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer: Software til YouSee-boksen marts 2012
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer: Software til YouSee-boksen marts 2012

 Besvar Besvar Side  <1 45678 15>
Forfatter
Besked
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af John Bach John Bach skrev:

Oprindeligt skrevet af Niller55 Niller55 skrev:

Hmm – mystisk !!  Syntes ellers at opdateringen gik fint i går og det så ud til at alt var lidt bedre og bedst af alt ser det ud til at hvis jeg laver en optagelse af en HD udsendelse så er der ikke små hakker i mere. Men lad os nu se.. Men opdagede så senere at en masser af mine gamle optagelser som jeg har slettet er der igen, og det er mange fordi jeg har en 1000 GB i – OK, gik i gang med at slette dem igen, men efter en genstart som sker hver morgen via tænd/sluk ur så er de der alle igen – SURT…

 Nils
 
hej Niller.  hvordan har du fået en 1000GB i yousee boxen, kan man bare sætte en større hard disk i ?
 
se denne tråd
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

ØV.. Så kommer man hjem og så har boksen opdateret sig selv..:( Tak Yousee!!! Fedt at man ikke selv kan bestemme det, den kørte lige så stabilt og nu kommer den garanteret til at køre ad helved til.. Kender de bokse alt for godt..

Og ja, ingen forbedringer what so ever.. Synes faktisk den er blevet langsommere + den har slette min fav. liste.. og de har slet ikke fikset noget af det der var aller vigtigst. Kan ikke se det her er en KÆMPE opdatering, i min verden er den lille og ligegyldig, nærmest provokerende. 

Hader denne boks incl Yousee.. 
Det virker jo som en jomfrufødsel. Eller er der en anden, der har brugt boksen INDEN, du kom hjem?Wink
Jeps, jeg studsede også lige en gang - over dette utrolige mirakel ! Smile

Jomfrufødsel, trylleri, mirakel, marsmænd, havenisser.. Jeg skal ikke kunne afgøre hvad der har været skyld i det, men der bor ihvertfald ikke andre mennesker end mig selv i den lejlighed... Sidst jeg kiggede.. Kan være jeg lige skal tjekke vandrørene..

Nå men det vigtigeste var jo den blev opdateret.. Eller.. nå nej..!?!

Det her produkt minder mig på mange måder om min gamle Popcorn Hour boks.. Smile
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

ØV.. Så kommer man hjem og så har boksen opdateret sig selv..:...

...Og ja, ingen forbedringer what so ever..


Og du er sikker på at den er blevet opdateret?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Fik opdateret vores Yousee boks i går, men har først fået brugt den lidt i dag.
Alle de gamle slette optagelser, er dukket op igen, så der ligger lige en times arbejde i at få alle de optagelser slettet igen


Da jeg i sin tid installerede den første betaversion, kom der også en del gamle optagelser tilbage, og kiggede man på harddiskplads før og efter, så var optagelserne reelt ikke slettet i første omgang.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

ØV.. Så kommer man hjem og så har boksen opdateret sig selv..:( Tak Yousee!!! Fedt at man ikke selv kan bestemme det, den kørte lige så stabilt og nu kommer den garanteret til at køre ad helved til.. Kender de bokse alt for godt..

Og ja, ingen forbedringer what so ever.. Synes faktisk den er blevet langsommere + den har slette min fav. liste.. og de har slet ikke fikset noget af det der var aller vigtigst. Kan ikke se det her er en KÆMPE opdatering, i min verden er den lille og ligegyldig, nærmest provokerende. 

Hader denne boks incl Yousee.. 
Det virker jo som en jomfrufødsel. Eller er der en anden, der har brugt boksen INDEN, du kom hjem?Wink
Jeps, jeg studsede også lige en gang - over dette utrolige mirakel ! Smile

Jomfrufødsel, trylleri, mirakel, marsmænd, havenisser.. Jeg skal ikke kunne afgøre hvad der har været skyld i det, men der bor ihvertfald ikke andre mennesker end mig selv i den lejlighed... Sidst jeg kiggede.. Kan være jeg lige skal tjekke vandrørene..

Nå men det vigtigeste var jo den blev opdateret.. Eller.. nå nej..!?!

Det her produkt minder mig på mange måder om min gamle Popcorn Hour boks.. Smile
Du har vel ikke tidligere hentet noget fra det net, som YouSee Piloterne bruger?
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

ØV.. Så kommer man hjem og så har boksen opdateret sig selv..:( Tak Yousee!!! Fedt at man ikke selv kan bestemme det, den kørte lige så stabilt og nu kommer den garanteret til at køre ad helved til.. Kender de bokse alt for godt..

Og ja, ingen forbedringer what so ever.. Synes faktisk den er blevet langsommere + den har slette min fav. liste.. og de har slet ikke fikset noget af det der var aller vigtigst. Kan ikke se det her er en KÆMPE opdatering, i min verden er den lille og ligegyldig, nærmest provokerende. 

Hader denne boks incl Yousee.. 
Det virker jo som en jomfrufødsel. Eller er der en anden, der har brugt boksen INDEN, du kom hjem?Wink
Jeps, jeg studsede også lige en gang - over dette utrolige mirakel ! Smile

Jomfrufødsel, trylleri, mirakel, marsmænd, havenisser.. Jeg skal ikke kunne afgøre hvad der har været skyld i det, men der bor ihvertfald ikke andre mennesker end mig selv i den lejlighed... Sidst jeg kiggede.. Kan være jeg lige skal tjekke vandrørene..

Nå men det vigtigeste var jo den blev opdateret.. Eller.. nå nej..!?!

Det her produkt minder mig på mange måder om min gamle Popcorn Hour boks.. Smile
Du har vel ikke tidligere hentet noget fra det net, som YouSee Piloterne bruger?
Nej det tror jeg ikk.. Det har jeg ikke været med i.. 
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

ØV.. Så kommer man hjem og så har boksen opdateret sig selv..:( Tak Yousee!!! Fedt at man ikke selv kan bestemme det, den kørte lige så stabilt og nu kommer den garanteret til at køre ad helved til.. Kender de bokse alt for godt..

Og ja, ingen forbedringer what so ever.. Synes faktisk den er blevet langsommere + den har slette min fav. liste.. og de har slet ikke fikset noget af det der var aller vigtigst. Kan ikke se det her er en KÆMPE opdatering, i min verden er den lille og ligegyldig, nærmest provokerende. 

Hader denne boks incl Yousee.. 
Det virker jo som en jomfrufødsel. Eller er der en anden, der har brugt boksen INDEN, du kom hjem?Wink
Jeps, jeg studsede også lige en gang - over dette utrolige mirakel ! Smile

Jomfrufødsel, trylleri, mirakel, marsmænd, havenisser.. Jeg skal ikke kunne afgøre hvad der har været skyld i det, men der bor ihvertfald ikke andre mennesker end mig selv i den lejlighed... Sidst jeg kiggede.. Kan være jeg lige skal tjekke vandrørene..

Nå men det vigtigeste var jo den blev opdateret.. Eller.. nå nej..!?!

Det her produkt minder mig på mange måder om min gamle Popcorn Hour boks.. Smile
Du har vel ikke tidligere hentet noget fra det net, som YouSee Piloterne bruger?
Nej det tror jeg ikk.. Det har jeg ikke været med i.. 
Tror ikk'? Enten har man da hentet en opdatering der eller ej. Nu kan du komme af med den slevhentede software ved at bruge "abegrebet".
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 14:07
Efter at have kørt med opdateringen et par dage, må jeg sige, at jeg er lidt skuffet. De 2 ting der irriterer mig mest ved boksen er ikke blevet rettet:

- Efter timet optagelse i standby, drosler blæseren ikke ned igen. Så den kører videre på fuld fart i standby indtil boksen tages ud af standby.
- Afspilning af (især) HD optagelser hakker fortsat.

På plus siden synes jeg dog at boksen starter hurtigere fra helt slukket, og EPG'en synes jeg også henter programmet hurtigere ind.
Det er til gengæld også de to eneste ting jeg kan mærke er forbedret efter denne helt store opdatering.

Jeg er skuffet.
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 14:21
Jeg oplevede problemer i aftes. Jeg havde set Champions League fodbold på 3+ HD og det havde kørt uden problemer, men pludseligt stallede den, dvs. billedet hakkede og derefter frøs den helt og den reagerede ikke på input fra remoten. Den stod dog som om den var ved at optage noget (mit bud er at min kæreste har scheduleret noget) så jeg lod den være (dvs. jeg slukkede ikke for den) i håbet om at den så optog hvad det den åbenbart var ved at optage. Jeg glemte at tjekke den i morges, så jeg ved ikke hvad status er.

EDIT: Min kæreste tog strømmen og startede den igen og den har kørt siden.

Redigeret af pointwood - 15-Marts-2012 kl. 18:12
Jramskov
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 17:17
Det er ok at de fikser fejl, men de kunne nu også lave en bedre slowmotion begge veje og still billede, jeg har kun blæser støj som fejl og så er der ind imellem huller i lyd og billede, især ved optaget HD kanaler, ellers ruller den ok...
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 08:58
Herligt - nu nægter min box at optage Ouch Mine serieoptagelser er væk og jeg kan hverken i menuen vælger at optage noget eller direkte optage noget. I sidste tilfælde fås beskeden "optagelsen kan ikke startes"

Min software version siger ver1.355 - det er ikke den nye, vel? Jeg har prøvet at snuppe strømmen uden det virkede. Andre ting jeg kan forsøge inden jeg griber knoglen?
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2012 kl. 10:50
Den nye software version hedder 2.096, men YS har stoppet udrulningen af den, så den kan du ikke få fat i lige nu.
Du kan prøve at genindlæse den nuværende software. Fremgangsmåden er sakset fra en anden tråd, da det ikke er noget jeg selv har prøvet:

Sluk boksen bagpå.Hold Menu+PIL OP+OK inde samtidig med, at der tændes for strømmen bag på. Hold omtalte taster inde, indtil der i boksens display står CODN.

Mht forsvundne optagelser, så kan du være heldig at de dukker op igen efter genindlæsningen, eller i det mindste når du kan opdatere til nyeste version igen. Det virker som om alle har fået nogle gamle optagelser tilbage efter opdateringen, inkl. mig selv. Jeg fik netop nogle optagelse,r som jeg ikke havde slettet,men som bare var forsvundet for nogle måneder siden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu