recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer: Software til YouSee-boksen marts 2012
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer: Software til YouSee-boksen marts 2012

 Besvar Besvar Side  <1 678910 15>
Forfatter
Besked
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 17:31
Nogen der har styr på hvad seneste "Officielle" software ver. er lige pt?
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

Nogen der har styr på hvad seneste "Officielle" software ver. er lige pt?
3126: 1.355. Der kommer en ny i morgen. Det er version 2.096.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

Nogen der har styr på hvad seneste "Officielle" software ver. er lige pt?
3126: 1.355. Der kommer en ny i morgen. Det er version 2.096.
Tak..har den..
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Hornbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hornbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 16:40
Bliver det i dag den nye software bliver udrullet. Foreløbig er der intet sket hernede i Sdr.Jylland.
Hilsen
JOhn
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af Hornbek Hornbek skrev:

Bliver det i dag den nye software bliver udrullet. Foreløbig er der intet sket hernede i Sdr.Jylland.
Dette står på Facebook.
 
 
Kære alle,

Vi fortsætter opdateringen af Samsung boksene (både med og uden harddiskoptager) i dag, men ligesom i går ruller vi kun softwaren ud i visse regioner af landet. Fra kl. 9 bliver softwaren tilgængelig for kunder, der er tilsluttet centralerne i følgende områder:

Tåstrup, Hillerød, Odense C, Randers Centrum, Ålborg, Holbæk, Svendborg C, Frederikshavn, Odder, Hurup og Rønne.
...
I morgen, torsdag 22. marts, ruller softwaren ud til kunderne i resten af landet.

Vi fordeler opdateringen over flere dage for at mindske risikoen for, at der bliver kø og ventetider hos vores telefonsupport for dem, som ringer med spørgsmål vedrørende opdateringen.

Vi ved, som vi skrev i går, at enkelte bokse under helt særlige omstændigheder kan blive ramt af fejl i forbindelse med opdateringen, som gør, at de ikke kan genstartes efter opdateringen og derfor må sendes på værksted.

Hvis du oplever en sådan fejl, beder vi dig kontakte YouSee’s support på telefon 8080 4050. Du kan også skrive til os på isupport @ yousee.dk med navn, adresse samt det nummer, der står på dit digital kort (sidder bag på bokse med harddisk-optager, foran på boksen uden optager). Så sørger vi for at ombytte din boks så hurtigt som muligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 16:54
Jeg har selv opdateret, og der er ikke sket noget, med optagelser eller favoritlister.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har selv opdateret, og der er ikke sket noget, med optagelser eller favoritlister.Big smile


Samme her, måtte dog køre opdateringen 3 gange (de sidste 2 måtte jeg tvinge den igang med Menu+OK+pil op) de første 2 gang så det godt nok ud som om at opdateringen blev fuldført, men den hang på sort skærm og skrev bare "load" is displayet.

Endnu for tidligt at sige om opdateringen har ført noget positivt med sig.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har selv opdateret, og der er ikke sket noget, med optagelser eller favoritlister.Big smile


Samme her, måtte dog køre opdateringen 3 gange (de sidste 2 måtte jeg tvinge den igang med Menu+OK+pil op) de første 2 gang så det godt nok ud som om at opdateringen blev fuldført, men den hang på sort skærm og skrev bare "load" is displayet.

Endnu for tidligt at sige om opdateringen har ført noget positivt med sig.
Min kørte fint igennem første gang. Jeg har haft denne for kort tid, til at sige noget, om der er nogen forskel.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har selv opdateret, og der er ikke sket noget, med optagelser eller favoritlister.Big smile


Det med kanaler der forsvandt fra favoritlisten må have været et andet problem, for det er også sket for bokse der ikke er opdateret samt bokse der allerede havde den nye version ifbm. betatest.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har selv opdateret, og der er ikke sket noget, med optagelser eller favoritlister.Big smile


Det med kanaler der forsvandt fra favoritlisten må have været et andet problem, for det er også sket for bokse der ikke er opdateret samt bokse der allerede havde den nye version ifbm. betatest.
Ok. Ja, det vidste jeg ikke. Jeg er bare glad for at min ikke mistede noget. Og så håber jeg at den Sk... blæser stopper med at køre hele natten.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dknia Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dknia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 20:45
Min 3106 er som genfødt. StartForfra virker, den tænder hurtigt, menuer er meget responsive - mange gode forbedringer.... Smile

Men den skulle lige have abegrebet for at snuppe opdateringen.
/Niels
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Ok. Ja, det vidste jeg ikke. Jeg er bare glad for at min ikke mistede noget. Og så håber jeg at den Sk... blæser stopper med at køre hele natten.Ouch
Blæseren kører stadigvæk på min i standby desvære.
Tror desvære den kører fordi standby forbruget er så højt, at den ikke kan komme af med varmen, og derfor bliver nød til at starte blæseren. Angry
Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678910 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu