recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The new iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The new iPad

 Besvar Besvar Side  <1 242526
Forfatter
Besked
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Vil i prøve at nogle penge retur?
 



Det er ikke noget jeg vil forsøge mig med af to grunde:
1) Jeg var klar over det inden jeg købte, da dette har været fremme siden den blev frigivet i første runde.
2) Da den understøtter HSDPA+ og DC-HSDPA så får jeg i forvejen en (teoretisk) væsentligt højere hastighed end med min gamle iPad.

Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 06:53
Er sku da en skidt omgang for apple med den her nye ipad, ville måske ikke være sket med steve jobs bag rettet
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 09:37
Det er da netop noget der ville ske under Steve Jobs. Han var stædig nok til ikke at ville ændre modelnavn.

Mon ikke resultatet bliver at modellen uden for USA og Canada kommer til at hedde noget andet end WiFi + 4G - evt. WiFi + Mobile.

Redigeret af lunddal - 29-Marts-2012 kl. 09:38
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 17:52
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 242526
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu