recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The new iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The new iPad

 Besvar Besvar Side  <1 2021222324 26>
Forfatter
Besked
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Det er det her cover, jeg ikke kan få til at passe med den nye iPad. Kan også se, at der er kommet nye booket covers. Så til lommerne igen for det er et fedt cover.
Link
 
Der vist noget med de Puros med magnet cover ikke passer med de nye Ipads pga. magneten sidder forkert ??
 
Er det korrekt eller er det en rygte der ikke har noget på sig ?
 
 
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 21:43
Det betyder vist det ovenstående er korrekt at man ikke kan bruge de iPad 2 Booklet cases til den nye Ipad ?? VIrker lidt underligt hvis der er korrekt. Er der nogen der kan bekræfte om de cover ikke kan bruges til nye ipad ?
Til top
runekc Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-April-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér runekc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 22:08
Har købt et Puro Golf Booklet eller hvad det nu hedder som er til ipad 2 og det kunne jeg godt få på den nye ipad, det er dog lidt stramt men fast sidder det.
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 22:39
Det er den med magnet jeg taler om, "iPad Booklet cases"
Til top
runekc Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-April-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér runekc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 22:41
Det er denne jeg har http://www.puro.it/en/store/tablet-accessories/cases/apple/new-ipad/ipad-new-golf-booklet-cases-with-magnetical-closure.jsp

Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 22:45
Er der nogen af jer, som har problemer med jeres wifi? Flere har oplevet, at signalstyrken er lav på den nye ipad. Se her
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 23:31
Satser på at de booklet cases virker, nu hvor de selv skriver at den passer til 3'eren. Så håber da' at de selv har tjekket det. Har i hvert fald købt en, og skal da gerne sige til når den modtages hvorvidt den passer eller ej :)

I øvrigt, så er der ingen problemer med wifi på iPad'en her :)
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 11:43
Targus laver en booklet hvor man "klikker" ipad'en i, og så er der magnet låg for at lukke den. Den virker IKKE til magnetisk tænd/sluk på "new ipad" selvom de skriver den er lavet til det.

har også læst flere steder på nettet at Targus selv er klar over fejlen.
Jeg overvejer om jeg ikke bare skal beholde den alligevel. Kommer fra ipad 1, så er ikke vant til automatisk tænd/sluk alligevel, og den er tilpas lækkert tynd og beskytter den godt.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 12:05
Fik Puro's booklet case til at passe alligevel. Krævede dog lidt "masen". Virker fint med magneterne.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af DanishBacon DanishBacon skrev:

Er der nogen af jer, som har problemer med jeres wifi? Flere har oplevet, at signalstyrken er lav på den nye ipad. Se her
Jeg har fuld styrke på WIFI, fra kælder til første sal, hele tiden, så ingen prob. her.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Fik Puro's booklet case til at passe alligevel. Krævede dog lidt "masen". Virker fint med magneterne.
Er den så til at få ud igen?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af bleze bleze skrev:

Fordi den oplader med 10 watt i stedet for 5 watt. Du vil opdage at med den oplader, så oplader du også din iPhone hurtigere.

Jeg havde nr 53 (+4) i køen.
Kan jeg så ikke bruge min oplader fra iPone til min iPad? Eller tager det bare længere tid? Jeg har en radio i bilen, men en oplader til iPhone, så jeg kan afspille min musik, hvad med den? Kan den bruges til iPad?
Nu har jeg så afprøvet min ledning i bilen, og med musik og al styring, så går det fint. MEN, den vil altså ikke oplade.Ouch Nu har jeg prøvet mange steder på nettet, at få en oplader som kan sættes i cigarettænderen og så opladen min iPad. Det kan man umiddelbart få mange steder, men der står 5watt på dem alle, så det kan de vel ikke? Det kan vel ikke passe, at man ikke kan få en oplader til bil? Hvad gør man så, hvis man skal på ferie, og gerne vil have, at ungerne skal se en film eller tre på bagsædet?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2021222324 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu