recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The new iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The new iPad

 Besvar Besvar Side  <12345 26>
Forfatter
Besked
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 18:22
Det er en and!
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 18:25
Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Det er en and!
Det er jeg ikke sikker på. Kan jo være en, som er kommet hjem fra US, og har haft en ekstra med hjem.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 18:59
Baseret på lokation og mobilnummeret er sælgeren en der hedder Jonas.

Han er berygtet på flere sites og har solgt Apple udstyr til overpris i flere år.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Baseret på lokation og mobilnummeret er sælgeren en der hedder Jonas.

Han er berygtet på flere sites og har solgt Apple udstyr til overpris i flere år.
Jeg kender ham ikke, og ville aldrig købe så dyrt. Og så skal jeg have en 64GB. Så køber han bare, og videresælger meget dyrere?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jEffEbEEE Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-August-2008
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jEffEbEEE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 19:49
Jeg var lige i flensborg, tyskland - mediamarkt og saturn alle havde udsolgt. Nogen der ved om de har flere på lager i apple store i hamborg?
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 20:11
Hey er der overhovedet nogen der med sikkerhed kan sige at den vil komme inde på apple store, den 23?? har en ide om at den bliver forsinket, da man stadig ikke kan forudbestille den. 
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af BaSsE_- BaSsE_- skrev:

Hey er der overhovedet nogen der med sikkerhed kan sige at den vil komme inde på apple store, den 23?? har en ide om at den bliver forsinket, da man stadig ikke kan forudbestille den. 
Jeg har snakket med en på Apple store i dag. Han var ikke sikker på, om den nåede op på siden inden den 23/3. Men at den med 100%, ville komme op den 23. Men hvornår har man den så?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har snakket med en på Apple store i dag. Han var ikke sikker på, om den nåede op på siden inden den 23/3. Men at den med 100%, ville komme op den 23. Men hvornår har man den så?


Forudsat at den er på lager ved bestilling, så regn med en lille uges tid for levering.

Størst chance for at få den på fredag (vis det er vigtigt) er nok at finde en Fona, Elgiganten eller andet som får den til salg også (spørg butikken inden) og så mød op fredag morgen.

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har snakket med en på Apple store i dag. Han var ikke sikker på, om den nåede op på siden inden den 23/3. Men at den med 100%, ville komme op den 23. Men hvornår har man den så?


Forudsat at den er på lager ved bestilling, så regn med en lille uges tid for levering.

Størst chance for at få den på fredag (vis det er vigtigt) er nok at finde en Fona, Elgiganten eller andet som får den til salg også (spørg butikken inden) og så mød op fredag morgen.

  /Lars
Jeg tager også chancen fredag ved elgiganten. Ligger lidt i (forhandlinger), med dem om at kunne forudbestille en..
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:



Forudsat at den er på lager ved bestilling, så regn med en lille uges tid for levering.


Hvis Apple.dk siger at de har den på lager, så vil det da højst tage et par dage. Det går pænt hurtigt med den kurér de bruger.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvis Apple.dk siger at de har den på lager, så vil det da højst tage et par dage. Det går pænt hurtigt med den kurér de bruger.


Jeg syntes der plejer at gå ca. 4 hverdage igennem apple.dk. Men det er blot min egen erfaring.

iPad udkommer fredag. Mit gæt er at den afsendes fra den udenlandske centrallager mandag og er fremme onsdag/torsdag. Men det er blot gæt.

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 21:31
Min erfaring siger også 3-4 dage når der bestilles fra hjemmesiden.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu