|
bedste kamera / video på en smartphone |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Marts-2012 kl. 18:12 |
Hejsa, kunne godt tænke mig at kvitte mit digital kamera, og vil i den forbindelse høre nogen kommentarer angående smartphones med gode kameraer, hvordan er htc sensation eller samsung sg 2 eller nexus...
har en htc desire i øjeblikket,,,
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en battle her af de bedste
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Af Android telefoner er Sony xperia s vist en de førende. Men det er vist kun billige kompaktkameraer som de kamera mæssigt bedste smartphones kan konkurrere med.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
amarone
Bruger Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nokia N8 er vist STADIG svær at overgå på den front - og så fås den ind i mellem i Elgiganten til lige under 2.000 bobs :-)
Redigeret af amarone - 18-Marts-2012 kl. 20:01 |
|
Hyl.dk
Super bruger Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville også tage et kig på Sony Xperia S. Der ligger en del materiale på youtube du kan se. Den har 12 Mp og tager full HD video. Det jeg har set har været ret imponerende.
|
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
abacus
Super bruger Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Får somme tider fotos sendt fra min datters Samsung s2, og jeg er meget imponeret, især over, at de natte/aftenbilleder er så meget bedre end de jeg får ud af min Desire hd.
Niels
|
|
s0ad
Super bruger Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 490 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nokia N8 klart den bedste.
|
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers så påståes Nokia 808 at kunne købes til maj:
http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-808-pureview Edit: En læsertest: http://www.mobil.nu/nyheder/laeserdom-nokia-lumia-800-kan-den-anbefales-1.503613.html Større billedesensor end normale telefonkameraer & umiddelbart et objektivhul der er større end et knappenålshovede Edit 2: Og der skulle være en android-fætter på vej fra Panasonic med en del fokus på kamera-delen. Redigeret af clausols1 - 23-Marts-2012 kl. 08:48 |
|
.FTH'
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med den kommende HTC One X?
Den skulle eftersigende gøre jobbet ganske godt. |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
Martinsson
Ny bruger Oprettet: 28-Marts-2012 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ifølge HTC har hele One serien fået bedre kameraer.
|
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv en SGS2 og jeg må sige jeg er vild imponeret over de videoklip den kan tage, smed dem op på min 50" og det står lige så skarp som når man ser det på tlf, mht synes jeg os den klarer det fantastisk.
Vi har selv kvittet digi cam da vi har fået SGS2´eren damen og jeg. Om der er nogen som gør det bedre, er der sikkert. Men her er mine oplevelser om det, samt man får en god tlf :)
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |