recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Absolut uundværlige iPhone apps til en voksen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Absolut uundværlige iPhone apps til en voksen

 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jamen det lyder jo godt. Og så regner man ikke den datatrafik med som den skal bruge for at stedfæste hvor du er hele tiden?
Det er jo ikke data, som skal finde ud af hvor du er, det er den inbyggede gps som er i mobilen.
Jamen det forstår jeg ikke. En dedikeret GPS får sine data fra satellitter. Mener du at iPhonen er født med den feature? Eller at programmet skulle gøre at iPhone kan modtage satellit info?
 
Ja en dedikeret gps får sine data fra sattelitter. Den har en gps sender/modtager indbygget. Og så har du et program, Tom Tom/garmin eller hvad de nu hedder. I din iPhone er der en gps indbygget, og så mangler den, jo bare programmet, og det er jo så det du køber her. Og ja, der er nogen som bruger data, men det gør det program jeg linker til, ikke.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jamen det lyder jo godt. Og så regner man ikke den datatrafik med som den skal bruge for at stedfæste hvor du er hele tiden?
Det er jo ikke data, som skal finde ud af hvor du er, det er den inbyggede gps som er i mobilen.
Jamen det forstår jeg ikke. En dedikeret GPS får sine data fra satellitter. Mener du at iPhonen er født med den feature? Eller at programmet skulle gøre at iPhone kan modtage satellit info?
 
Ja en dedikeret gps får sine data fra sattelitter. Den har en gps sender/modtager indbygget. Og så har du et program, Tom Tom/garmin eller hvad de nu hedder. I din iPhone er der en gps indbygget, og så mangler den, jo bare programmet, og det er jo så det du køber her. Og ja, der er nogen som bruger data, men det gør det program jeg linker til, ikke.
Ville bare være sikker. Jeg har fået min iPhone til at finde mit netværk på wifi, så nu kan jeg downloade programmet direkte. Tusind tak for hjælpenEmbarrassed
 
Øh, hvor trykker jeg på hjemmesiden for at downloade?


Redigeret af Kampus - 20-Marts-2012 kl. 13:28
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 
Øh, hvor trykker jeg på hjemmesiden for at downloade?


Ind i Appstore, alle programer findes derinde og hentes også derfra.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 
Øh, hvor trykker jeg på hjemmesiden for at downloade?


Ind i Appstore, alle programer findes derinde og hentes også derfra.
Jeg er i iTunes. Skulle den ikke købes derfra?
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 13:44
Køb dem igennem App Store på din iPhone. Der er et ikon som hedder App Store
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 13:48
Eller gå herind. http://itunes.apple.com/dk/app/navv-scandinavia/id390407326?mt=8
Og så tryk på view in iTunes, og så åbner den automatisk iTunes.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 14:03
En sjov App. hvis man cykler, løber, traver eller dyrker anden sport er Endomondo.
Den holder styr på data og giver mulighed for at dele data med venner.
Jeg kan eks. cykle "mod" en af mine venner i USA :-)
 
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Eller gå herind. http://itunes.apple.com/dk/app/navv-scandinavia/id390407326?mt=8
Og så tryk på view in iTunes, og så åbner den automatisk iTunes.
Jeg gik derind og fandt ud af at trykke på beløbet, og så downloade detBig smile
 
Nu sidder jeg så og konstaterer jeg bor på nabovejenLOL Gps'en er ikke helt nøjagtig. Hvordan fortæller jeg den min addresse?
 
Skulle lige bare ud på vejen, så viser den rigtigt. Mit hus ligger tilbage på grunden, så den antog jeg bor på nabovejenLOL


Redigeret af Kampus - 20-Marts-2012 kl. 14:46
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Eller gå herind. http://itunes.apple.com/dk/app/navv-scandinavia/id390407326?mt=8
Og så tryk på view in iTunes, og så åbner den automatisk iTunes.
Jeg gik derind og fandt ud af at trykke på beløbet, og så downloade detBig smile
 
Nu sidder jeg så og konstaterer jeg bor på nabovejenLOL Gps'en er ikke helt nøjagtig. Hvordan fortæller jeg den min addresse?
 
Skulle lige bare ud på vejen, så viser den rigtigt. Mit hus ligger tilbage på grunden, så den antog jeg bor på nabovejenLOL
Ja, nogen gange skal man lige røre lidt på sig, så den kan finde dig rigtigt.LOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

http://www.applikationen.dk/palidelig-og-billig-navigation-til-din-iphone/
Billig GPS.
Og selve applikationen.dk har mange gode råd.

Kommer en iPhone ikke med Google Maps installeret og dermed fri GPS? 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

http://www.applikationen.dk/palidelig-og-billig-navigation-til-din-iphone/
Billig GPS.
Og selve applikationen.dk har mange gode råd.

Kommer en iPhone ikke med Google Maps installeret og dermed fri GPS? 

Jo, men der er ingen tale, så det dur ikke i bil.

Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

http://www.applikationen.dk/palidelig-og-billig-navigation-til-din-iphone/
Billig GPS.
Og selve applikationen.dk har mange gode råd.

Kommer en iPhone ikke med Google Maps installeret og dermed fri GPS? 
Google og iPhone, de er ikke de bedste venner. Så selve google maps kan man ikke få. I hverfald ikke endnu. Der er noget google earth, men det er ikke så brugbart.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu