recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Absolut uundværlige iPhone apps til en voksen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Absolut uundværlige iPhone apps til en voksen

 Besvar Besvar Side  <1 45678>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 16:24
Er der nogle af jer der spiller Wordfeud? jeg er ikke kommet i gang med det endnu.


Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

  
Jeg bruger dette fra navigon.
Det er en rigtig god holder, som er let at sætte på. Jeg tager min af hvergang jeg har brugt den.
Er det den øverste du har? Der står ikke 4S, men det er måske ligemeget?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

  
Jeg bruger dette fra navigon.
Det er en rigtig god holder, som er let at sætte på. Jeg tager min af hvergang jeg har brugt den.
Er det den øverste du har? Der står ikke 4S, men det er måske ligemeget?
Det er begge de to i toppen. Jeg købte min til iPhone 4, og bruger den nu til 4S, så der er ingen forskel i størrelsen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

  
Jeg bruger dette fra navigon.
Det er en rigtig god holder, som er let at sætte på. Jeg tager min af hvergang jeg har brugt den.
Er det den øverste du har? Der står ikke 4S, men det er måske ligemeget?
Det er begge de to i toppen. Jeg købte min til iPhone 4, og bruger den nu til 4S, så der er ingen forskel i størrelsen.
Hvad er forskellen? Der er ikke billede af nr 2
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvad er forskellen? Der er ikke billede af nr 2
Forskellen er ingenting. Du kan se nummer to, hvis du går til butikken.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af nbu001 nbu001 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvilket navn har et netværk? Netgear eller er det en kode?

Det navn du har givet netværket under opsætningen af routeren :) - ellers er Netgear et godt bud. Standard PW mener jeg godt kunne være 0000 eller noget i den stil. Ellers må du vel resette routeren :(. Det skal lige siges at jeg er Æblemand. Og alt mit udstyr, herunder routeren (TimeCapsule), er Apple, og det funker jo bare 'out-of-the-box :)

/Nils
Ja fandt ud af at jeg ikke havde navngivet netværket, så iPhonen skrev Netgear. Men så er der lige det password som phonen ber om, er det mit security WPA2 krypterings password? Har nemlig med møje og besvær indtastet den alenlange kode med tal, tegn og bogstaver flere gange uden heldOuch

Alt andet lige, så 'Ja, det er det'...

/Nils
           
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:


Til det formål bruger vi Wunderlist hos os. Det er også herhjemme en uvurderlig app. Wunderlist er i øvrigt gratis og tilgængelig på alle enheder - også PC. Derfor bruger jeg den personligt også til arbejdsplan, huskeliste og ikke mindst, når der skal deles ønskelister på kryds og tværs med familiemedlemmer.
Kan man syncronisere mellem flere telefoner?

Redigeret af aerik - 21-Marts-2012 kl. 12:03
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

 

Til det formål bruger vi Wunderlist hos os. Det er også herhjemme en uvurderlig app. Wunderlist er i øvrigt gratis og tilgængelig på alle enheder - også PC. Derfor bruger jeg den personligt også til arbejdsplan, huskeliste og ikke mindst, når der skal deles ønskelister på kryds og tværs med familiemedlemmer.

EDIT: Hermed prøvet. Glimrende app, som jeg nok vil bruge til nogle ting, men indkøb er Grocery Gadget bedre til - her opbygger man en database med varer efterhånden som man taster ind, så når jeg skal købe leverpostej behøver jeg ikke skrive "leverpostej", men finde det under "L". Wunderlist er til gengæld mere alsidig.
Lige en kommentar til de der "indkøbs" programmer. (en smule offtopic).
 
Jeg synes først de er rigtig brugbare, når det er muligt at lave liste, sende den til supermarket, få dem til at pakke det hele sammen til afhentning inde for et bestemt tidsrum. Altsammen selvfølgelig fuldt ud automatiseret, så betaling foregår via mobilen. Kontrol af ingen vare kan "bestilles" som ikke er på "lager" osv.
 
Problemet er, at supermarkederne ikke er intereseret i den løsning, for de vil gerne have kunder ind i butikken til impulskøbene. Forståligt nok, men det andet burde være et alternativ. Som en vis kæde siger, "Det tager kun 5 minutter, men vi vil så gerne have du bli´r lidt længere". Yep, In another live!
 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

 

Til det formål bruger vi Wunderlist hos os. Det er også herhjemme en uvurderlig app. Wunderlist er i øvrigt gratis og tilgængelig på alle enheder - også PC. Derfor bruger jeg den personligt også til arbejdsplan, huskeliste og ikke mindst, når der skal deles ønskelister på kryds og tværs med familiemedlemmer.

EDIT: Hermed prøvet. Glimrende app, som jeg nok vil bruge til nogle ting, men indkøb er Grocery Gadget bedre til - her opbygger man en database med varer efterhånden som man taster ind, så når jeg skal købe leverpostej behøver jeg ikke skrive "leverpostej", men finde det under "L". Wunderlist er til gengæld mere alsidig.
Lige en kommentar til de der "indkøbs" programmer. (en smule offtopic).
 
Jeg synes først de er rigtig brugbare, når det er muligt at lave liste, sende den til supermarket, få dem til at pakke det hele sammen til afhentning inde for et bestemt tidsrum. Altsammen selvfølgelig fuldt ud automatiseret, så betaling foregår via mobilen. Kontrol af ingen vare kan "bestilles" som ikke er på "lager" osv.
 
Problemet er, at supermarkederne ikke er intereseret i den løsning, for de vil gerne have kunder ind i butikken til impulskøbene. Forståligt nok, men det andet burde være et alternativ. Som en vis kæde siger, "Det tager kun 5 minutter, men vi vil så gerne have du bli´r lidt længere". Yep, In another live!
 

Prøv www.nemlig.com
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:


Prøv www.nemlig.com
 
Konceptet kender jeg godt. Og det er også et godt alternativ, indtil du står om formiddagen og kommer i tanke om, at du har glemt noget, så skal du alligevel i din lokale brugs/whatever, for at ydermere få leveret det du huskede fra nemlig.com.
Det fleksible bestod i, at man selv henter, og skulle man have glemt noget, jamen så må man ind.
 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

http://www.applikationen.dk/palidelig-og-billig-navigation-til-din-iphone/
Billig GPS.
Og selve applikationen.dk har mange gode råd.
Havde den med i bilen igår. Det gik fint i starten, men da jeg havde været inde på posthuset og kom ud igen med tlf, var den vist lidt desorienteret, og navnet på en af vejene var forkert. Og da jeg kørte, bevægede den sig ikke mere. Skal man genstarte efter ophold?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

http://www.applikationen.dk/palidelig-og-billig-navigation-til-din-iphone/
Billig GPS.
Og selve applikationen.dk har mange gode råd.

Havde den med i bilen igår. Det gik fint i starten, men da jeg havde været inde på posthuset og kom ud igen med tlf, var den vist lidt desorienteret, og navnet på en af vejene var forkert. Og da jeg kørte, bevægede den sig ikke mere. Skal man genstarte efter ophold?

Pas. Jeg købte selv tom tom, til en formue. Men jeg har hørt fra en del, at det skulle være godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu