recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Absolut uundværlige iPhone apps til en voksen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Absolut uundværlige iPhone apps til en voksen

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Aha , tak for svar, det må så være Navigation programmet ,Google ikke vil dele med Apple.


Der er navigation, og kortet er fra Google:



Egentligt lidt pudsigt at de har udeladt tale ,når nu alt andet er der,endda i en mere lækker "indpakning"
De kort er jo ikke "bilvenlige" da de er for små. Navv Scandinavia ser virkelig prof ud. glæder mig til at afprøve det. Skal bare ha fundet en anvendelig holder til luftindtaget på min Fabia årg 2011.
http://www.brodit.se/searchList.html?pn=prod&query=fabia

BS
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 13:50
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Aha , tak for svar, det må så være Navigation programmet ,Google ikke vil dele med Apple.


Der er navigation, og kortet er fra Google:



Egentligt lidt pudsigt at de har udeladt tale ,når nu alt andet er der,endda i en mere lækker "indpakning"
De kort er jo ikke "bilvenlige" da de er for små. Navv Scandinavia ser virkelig prof ud. glæder mig til at afprøve det. Skal bare ha fundet en anvendelig holder til luftindtaget på min Fabia årg 2011.
http://www.brodit.se/searchList.html?pn=prod&query=fabia

BS
Joh, men ikke en der dækker luftindtaget, for så har jeg nok ingen glæde af aircon.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

http://www.applikationen.dk/palidelig-og-billig-navigation-til-din-iphone/
Billig GPS.
Og selve applikationen.dk har mange gode råd.

Havde den med i bilen igår. Det gik fint i starten, men da jeg havde været inde på posthuset og kom ud igen med tlf, var den vist lidt desorienteret, og navnet på en af vejene var forkert. Og da jeg kørte, bevægede den sig ikke mere. Skal man genstarte efter ophold?

Pas. Jeg købte selv tom tom, til en formue. Men jeg har hørt fra en del, at det skulle være godt.
Nå jeg troede da du selv havde detLOL
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 11:29
Hvordan fjerner jeg så apps igen fra min iPhone? Har desværre hentet nogen som jeg ikke får brug for, og de fylder jo..
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 11:35
Tryk på den, ind til den blinker, og så kommer der et X. Tryk på det og slet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Tryk på den, ind til den blinker, og så kommer der et X. Tryk på det og slet.
Av det var smart! Og det forklarer så noget andet jeg oplevede den anden dag; alle ikonerne dansedeLOL
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Tryk på den, ind til den blinker, og så kommer der et X. Tryk på det og slet.
Av det var smart! Og det forklarer så noget andet jeg oplevede den anden dag; alle ikonerne dansedeLOL
LOL
Når de danser, så kan du jo også flytte rundt på dem. Det er jo meget rart at have dem, man bruger mest på side et med mere. Du holder dem bare nede, og så flytter fingeren til højre, eller venstre i forhold, til hvor du vil have dem hen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dynrambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dynrambo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 15:34




Redigeret af dynrambo - 03-April-2012 kl. 15:35
Til top
dynrambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dynrambo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

  
Jeg bruger dette fra navigon.
Det er en rigtig god holder, som er let at sætte på. Jeg tager min af hvergang jeg har brugt den.
Er det den øverste du har? Der står ikke 4S, men det er måske ligemeget?
Det er begge de to i toppen. Jeg købte min til iPhone 4, og bruger den nu til 4S, så der er ingen forskel i størrelsen.

Kan man bruge holderne imens der er cover på telefonen??
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spunk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 15:47
Kampus. Lad mig være den første til at anbefale dig at læse/skimme lidt i brugervejledningen til iPhone. Den ligger som et bogmærke i Safari.

iPhonen kan jo ubeskriveligt mange ting, og jeg støder jævnligt på folk der bliver overraskede over hvad deres 1½ år gamle iPhone 3GS kan.. Der er jo også stemmestyret opkald, stemmestyret afspilning af musik osv osv..
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af dynrambo dynrambo skrev:


Kan man bruge holderne imens der er cover på telefonen??
Nej, det skal pilles af.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af Spunk Spunk skrev:

Kampus. Lad mig være den første til at anbefale dig at læse/skimme lidt i brugervejledningen til iPhone. Den ligger som et bogmærke i Safari.

iPhonen kan jo ubeskriveligt mange ting, og jeg støder jævnligt på folk der bliver overraskede over hvad deres 1½ år gamle iPhone 3GS kan.. Der er jo også stemmestyret opkald, stemmestyret afspilning af musik osv osv..
Tak, det kigger jeg på. Stemmestyret opkald kender jeg fra min fastnet tlf fra 95. Slog det fra, for det tænder uhensigtsmæssigt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu