recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony KDL-40W4500 ghosting
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony KDL-40W4500 ghosting

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Michael1965 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 09:30
Til top
elmicki Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Marts-2008
Sted: Esbjerg, Dk
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elmicki Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 23:40
Hej, jeg havde også et problem på mit, godtnok et Sony w4720, men de har vist samme panel. Snakkede med dem i et Sony-center(Esbjerg) og jeg skulle bare aflevere det. Fik et låne-tv, og mit eget var repareret efter cirka havlanden uge på Sony`s regning. Følte egentlig ikke at de var så tunge at danse med. Her er min forum tråd fra Flatpanels.dk. Held og lykke med det
 
Hilsen Claus
Til top
Michael1965 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 20:41
Kan opdatere mine ord tidligere Mandag D 16/7 blev vores tv afhentet af en chauffør der kørte tvet til
Assens hvor Sony har en repratør , idag Torsdag kom der så en mail hvori du beklager der vil gå 9 dage fra idag inden tvet er repereret pga. de afventer  reservedele så forventer vores tv blir lavet uden beregning , men det har så også taget ca 5 uger fra jeg klagede over fejlen første gang :-)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 20:52
Det vigtigste er at det blir' lavet. Jeg havde mit TV på værksted i 6 uger, da de skulle ha' et nyt panel fra Holland. Det var defekt, så en tur mere LOL
Til top
Michael1965 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2012 kl. 17:46
Opdateret venter nu med længsel på tvét blir færdigt D 26/7 da værkstedet venter på reservedele
som de skrev i mail til mig Smile Så Håber vores Tv kommer retur / virker og er lavet på udvidet Garenti
som lovet Da den er udvidet til 5 år på panel fejl.............Exclamation
Til top
Michael1965 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 20:54
Endelig idag Torsdag D 26/7-2012 kom mit tv retur fra reparation , det blev lavet på den udvidede 5 års garenti Smile Håber andre med samme fejl får glæde af dette ...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 20:58
Det er jo lissom at få et nyt TV igen - tillykke!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu