recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste lcd tv lige nu ?!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste lcd tv lige nu ?!?

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 18:00

Hej!

R71 og R72 er helt ens,bortset fra "tungen" under skærmen-den er blå på 71,og sølv på 72-og sort på R75.

Det er noget som jeg har fra SAMSUNG DK.

 

Leo.

Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 314
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 01:15
Jeg tror det bliver et Samsung LE-40R72B. Jeg har fået et tilbud, der er billigere en fælleskøbet og så er det her i DK. Jeg skal bare lige finde ud af om den understøtter hdcp. Gør den det????? Og kan nogen fortælle om pixelgarantien på den?
Mvh.
Baloo55
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 07:14

Hej!

Vil du ud med HVOR du har fået det gode tilbud?

Leo.

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 08:13
Den understøtter Hdcp, pixelgarantien kender jeg ikke til. Tror der er nul tolerance ved lysende pixels men er ikke sikker. Men det er vel og mærke kun hvis tvet er fra Danmark og ikke parellel importeret.
Til top
Birdynamnam Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 09:31

Til top
Birdynamnam Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 09:32
Er det ikke kun M-serien der er pixelgaranti på ?.
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 314
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Hej!

Vil du ud med HVOR du har fået det gode tilbud?

Leo.

Hej lrev!

Jeg vil helst ikke ud med hvor jeg kan købe det. Det var ikke ret mange kroner billigere og jeg ønsker IKKE at sabotere disse gode initiativer med "Fælleskøb" herinde. Det eneste jeg kan oplyse er, at det kan betale sig at skrive rundt til div. forhandlere og prutte lidt om prisen.

Til jer alle kan jeg sige, at jeg har brugt hele dagen på at kigge på tv rundt omkring og har fundet ud af 4 ting ang. lcd markedet lige nu (min subjektive mening):
1)Philips 37PF9830 er uden tvivl det bedste lcd tv lige nu.

2) Samsung har noget af det dårligste billede jeg har set på lcd. Jeg har set den i 4 forskellige butikker i dag og mange forskellige modeller de forskellige steder. Jeg bryder mig ikke om de helt glatte billede hvor ansigterne flyder ud til flade genstande og streger i billedet (dårligt signal, men ift. LG var der virkelig forskel).

3) Det næstbedste lcd efter Philips er LG. Selvom det var "gamle/billige" modeller, var billedet 10 gange bedre end Samsungs nye modeller.

4) Jeg bestiller LG 42 LB1R fra Tyskland til ca. 15.000 kr.

Jeg håber ikke jeg træder nogen over tæerne med mine udtalelser omkring Samsung. Det er ikke min mening at fornærme nogen. Jeg skal selvfølgelig tilføje at antennesignalet var dårligt, men der så ud til at være et ok billede med pc, selvom det flimrede lidt, men det kan ligså godt være at det var en dårlig bærbar der var sat til vga indgangen.
Jeg ved også godt at man kommer langt med en justering og et ordentlig indgangssignal, så måske er jeg uretfærdig i min kritik, men jeg kunne ikke finde på at købe den.
Når alt kommer til alt er det jo hvad man selv synes der er bedst, der tæller. Hvis bare man bliver glad for sit nye tv er alt jo godt.

Mvh.
Baloo55
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu