recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung ue468005 hakker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung ue468005 hakker

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung ue468005 hakker
    Sendt: 02-April-2012 kl. 17:54
Hej

Jeg har et Samsung ue46d8005 tv, som hakker i billedet.
Det ses mest når jeg afspiller film fra mediacenter eller fra ps3 bluray.
Jeg har prøvet indstillingerne fra denne guide (http://www.av-blog.dk/anbefalede-indstillinger/anbefalede-indstillinger-til-samsung-led-tv-ue46d8005-ue40d8005-ue55d8005/)
det er det samme.
Har prøvet med ændre motionplus til tydelig, så bliver det lidt bedre men det er stadig ikke godt nok.

Har I nogle forslag?
VH
Speedy911
Til top
Mikkel A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 18:16
Jeg har et UE46D6507 som også hakker. Bruger det mest til TV, så det er her jeg oftest møder problemet. Har prøvet at indstille det på alle mulige måde, uden det har hjulpet. Samsung har også været forbi og skiftet panelet samt bundkortet, og heller ikke det har løst problemet, så er sgu godt træt af det. Har fejlmeldt det igen, og venter nu på et udspil fra dem, så mit forslag er at du fejlmelder det hos Samsung, hvis det da er relativt nyt.
Det er skide ærgeligt med sådan et problem, når man står med et flot designet TV, som sådan set også har et rigtigt fint billede, hvis det altså ikke lige var for de evindelige hak...
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 22:08
Det er min erfaring, at du ikke helt kan fjerne disse hak på D-serien. På mine forældres D8005 er det minimeret til sporadiske hak af og til, men jeg husker desværre ikke indstillingerne her og nu. Helt væk kunne jeg dog ikke få det.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 08:09
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 14:30
Til top
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 10:11
Jeg har i dag fejlmeldt det til samsung, og jeg skulle gerne høre fra dem efter påske.
Tv´et er købt den 1 Marts i år, så det skal bare være i orden, ellers må de give mig et nyt.
Det kunne være rart at høre fra andre 8005 ejere om de også har problemer, eller om det er Yakken og jeg der har været uhledige.
VH
Speedy911
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 10:51
har et d5005 i mit køkken og det hakker ikke

dog skulle 7 og 8 serie have et problem

1
mediacenter: nu har du vel husket og indstille det til de rigtige hz. almindelig tv der skal den så på 50hz
hvis den stå på 60hz vil det hakke på alle tv
det skal du ændre på dit grafik kort, eller have et program som kan gøre det automatisk
24p med blu-ray kører ikke helt rent, men det gør det ikke på nogen tv


Redigeret af xcardman - 03-April-2012 kl. 10:53
Til top
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 11:44
Pc er indstillry korrekt. PS3 & alm tv hakker også. Det er som om det bliver værre og værre. :(
VH
Speedy911
Til top
adamsen1986 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2012
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér adamsen1986 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 12:25
Jeg har ingen problemer på mit.

Vi ser film fra pcen trådløst 1-2 gange om ugen og har ingen problemer

Mit tv er et d8005 i 40"
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af speedy911 speedy911 skrev:


Tv´et er købt den 1 Marts i år, så det skal bare være i orden, ellers må de give mig et nyt.


Hakken kommer som regel af et undermotoriseret billedbehandlingssystem, eller uheldig programmering af samme - ikke en fysisk defekt.

At skifte fjernsynet til et tilsvarende hjælper næppe meget på problemet.......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mikkel A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 18:22
Har lige haft Samsungs servicepartner i røret. De siger at når de både har skiftet panelet og bundkortet på min UE46D6507, så er der ikke ret meget mere de kan gøre, og vil nu forsøge at få Samsung til at acceptere det som en reklamation. Det er muligt at Samsung vil have dem ud og sætte endnu et nyt bundkort i, de har jo som bekendt to gange til at forsøge at reparere det i, men det virker lidt som om det simpelthen bare er en fejl ved den model og flere andre. Han nævnte faktisk 8005 som en model hvor de havde mange af disse fejl, men det er jo svært at vide hvad hr. og fru Danmark ude i stuerne accepterer. Jeg lever af at lave det visuelle på diverse tv-programmer, så jeg ved jo nok hvordan det jeg selv laver skal se ud, og der hakker det i hvert fald ikke, og jeg mener ikke at sådan en fejl hører hjemme på et TV til over 8000 kr.
Til top
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af speedy911 speedy911 skrev:


Tv´et er købt den 1 Marts i år, så det skal bare være i orden, ellers må de give mig et nyt.


Hakken kommer som regel af et undermotoriseret billedbehandlingssystem, eller uheldig programmering af samme - ikke en fysisk defekt.

At skifte fjernsynet til et tilsvarende hjælper næppe meget på problemet.......

Klaus


Det kan godt være, det tekniske i et tv er har jeg ikke forstand på, alternativt må Samsung jo kreditere de tv, som deres kunder oplever problemer med. Et tv til så mange penge må og skal ikke have en sådan "banal" fejl.

Til samligning kan jeg se på min lillebrors 8005 som ikke hakker i billedet.
VH
Speedy911
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af speedy911 speedy911 skrev:

Det kan godt være, det tekniske i et tv er har jeg ikke forstand på, alternativt må Samsung jo kreditere de tv, som deres kunder oplever problemer med.


Nej, det må den der har solgt dit fjernsynet.

Oprindeligt skrevet af speedy911 speedy911 skrev:


Et tv til så mange penge må og skal ikke have en sådan "banal" fejl.


Du valgte selv et Samsung......


Klaus



Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu