recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wireless LAN Adapter virker ikke ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wireless LAN Adapter virker ikke ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pjadder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pjadder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wireless LAN Adapter virker ikke ?
    Sendt: 05-April-2012 kl. 12:01
Hej alle..
 
Har mig et Samsung ue55c9005z hvor jeg har fået sådan en Wireless Adapter med. (Samsung WIS09ABGN2)
 
Når jeg så sætter den i usb stikket i fjernsynet skriver det : "Ny enhed ikke fundet - USB2 strømoverbel."
 
Hvad gør jeg lige galt ?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 14:52
Hvad har du ellers koblet til med USB?

BS
Til top
Pjadder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pjadder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 15:05
Ingenting..
 
Har bare den adapter der fulgte med fjernsynet, og når jeg stikker den i USB indgangen skriver fjernsynet det der
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 15:16
Sågå tildinforhandlerogbed ham om at teste donglen. Det lyder til at den er defekt.
 
BS
 
PS:Skal den i en bestemt usb-port i TV'et?
Til top
Pjadder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pjadder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 15:31
Der er 2 usb porte i det, og den skriver det samme i begge to.
 
Skal jeg have fjernsynet med ud til forhandleren eller ?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 15:44
virker disse porte med andet udstyr? Hvis ja behøver du ikke at tage tv'et med.

Det kommer selvfølgeligt an på om du lige skal rundt om hjørnet eller skal køre 1-2 timer.

Hvis du har langt kan du jo også prøve at ringe for at høre forhandlerens mening.

BS
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 15:56
Og man skal ikke ind i tv opsætning og "fortælle" at man bruger USB port til Netværk? Eller under netværks indstillinger måske for at fortælle tv at man bruger USB dongle til net? Bare en tanke...
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu