recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BlueToothtastatur kan ikke få æøå frem på Galaxy S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BlueToothtastatur kan ikke få æøå frem på Galaxy S

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kavi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BlueToothtastatur kan ikke få æøå frem på Galaxy S
    Sendt: 05-April-2012 kl. 15:30
Hej
Jeg har købet dette tastatur(se billedet herunder), som virker overraskende fint med min "Galaxy S gt-i9000" via bluetooth. Naturligvis bortset fra, at de danske karakterer ikke virker.

Hvad gør jeg galt ?

Telefonen er smurt, efterspændt og opdateret på alle leder og kanter Ouch


-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
-
Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr
Samsung BD-D8200N (dvb T2/C)
Sagem DTR94250TA HD
LG RH7500 & RH277H
Til top
symbol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2011
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér symbol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 19:03
umiddelbart vil jeg mener at det er fordi at tastaturet rent faktisk "bedst kompatibel" med ipad/iphone osv.
Man vil typisk med et tastatur som egentlig er forbeholdt IOS have problemer med andre styresystemer og den vil når men trykker æøå lave andre tegn.
har lige haft et tablet tastatur fra logitech som opførte sig på samme måde. kunne sagtens registeres af android mobiler og tablets men problemer med æøå.
 
Nu ligner tastaturet meget det som er/var på bud i Netto og det er beregnet til IOS....om vi så må sige :-)


Redigeret af symbol - 11-April-2012 kl. 19:04
Til top
Kavi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af symbol symbol skrev:

Nu ligner tastaturet meget det som er/var på bud i Netto og det er beregnet til IOS....om vi så må sige :-)
Det er samme tastatur som du har set i netto - imidlertid får denne type ret høje 'ratings' i et par test jeg har læst. Faktisk er det eneste problem, eller minus om du vil, at delete tasten sidder der hvor backspacetasten plejer at sidde. Dog har det ingen betydning hvad der står på tasten, da den fungerer som den skal (dvs. som backspace :)

Well, Samsung har netop besvaret min supportforespørgsel og de siger det skal virke sammen. Desuden kan du nærstudere det billede jeg har vedlagt, og du vil se der bla. stå 'smartphone' på emballagen. Hvordan kunne du få den underlige tanke, at en lækkert tastatur skulle være funktionelt forbeholdt et simpelt modemærke ???
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
-
Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr
Samsung BD-D8200N (dvb T2/C)
Sagem DTR94250TA HD
LG RH7500 & RH277H
Til top
symbol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2011
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér symbol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 19:40
hehe..tja, hvis muligheden skulle byde sig, kunne man måske teste med et IOS produkt og lur mig om det ikke ville fungere efter hensigten - og skrive æøå :-)
 
men anyways, håber du finder en løsning.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af symbol symbol skrev:



hehe..tja, hvis muligheden skulle byde sig, kunne man måske teste med et IOS produkt og lur mig om det ikke ville fungere efter hensigten - og skrive æøå :-)
 
men anyways, håber du finder en løsning.


Ja, det minder mistænkelig meget om et Apple tastatur 😃😃😃
Venlig hilsen
KB
Til top
Kavi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af symbol symbol skrev:



hehe..tja, hvis muligheden skulle byde sig, kunne man måske teste med et IOS produkt og lur mig om det ikke ville fungere efter hensigten - og skrive æøå :-)
 
men anyways, håber du finder en løsning.


Ja, det minder mistænkelig meget om et Apple tastatur 😃😃😃

I har ret....... selv om æblefolket jo ikke har patent på hvid plastic.

Men man kunne jo også godt argumentere for, at det er et Windows/PC'tastatur, da der sidder Windowssymboler på de to commandtaster på hver side af 'spacetasten'.......

Mon ikke man blot skulle stole på, at det er bluetoothkompatibelt med ver 3, og så ellers platformuafhængigt ............ nogenlunde som teksten postulerer udenpå æsken :)
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
-
Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr
Samsung BD-D8200N (dvb T2/C)
Sagem DTR94250TA HD
LG RH7500 & RH277H
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu