recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BOXER og MAXIMUM TS-4000 CX CI+ PVR  ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BOXER og MAXIMUM TS-4000 CX CI+ PVR ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Homer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Homer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BOXER og MAXIMUM TS-4000 CX CI+ PVR ?
    Sendt: 06-April-2012 kl. 21:01
Nogen der har prøvet denne tuner sammen med boxer ?

TV = SAMSUNG UE46ES6575

Dialog er den sidste udvej,når alle andre voldelige muligheder er opbrugt!
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af Homer Homer skrev:

Nogen der har prøvet denne tuner sammen med boxer ?

Håbløs at få den til af fungere, er lige igang for 20 gang.
 
jEG KAN IKKE ANBEFALE BOXENSleepy
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 22:30
Den er ikke BOXER godkendt, så virker det ikke.
BOXER bruger viaccess,
MAXIMUM S2/T2 combomodtager med Conax og CI+
 
Lynge Smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af Lytro Lytro skrev:

Den er ikke BOXER godkendt, så virker det ikke.
BOXER bruger viaccess,
MAXIMUM S2/T2 combomodtager med Conax og CI+
 
Lynge Smile
ej godkendt, men med ca-modul kan den virke... i 14 dageOuch
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 07:12
De første ca. 14 dage er BOXER kortet åben, efter de 14 dage skal der lægges nye koder ind på kortet, der er problemet, at boksen ikke er BOXER godkendt og kan ikke lægge koderne ind.
 
Lynge Smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 08:42
Da jeg anmeldte den, oplevede jeg ikke problemer med at afkode Boxer via CI modul. Godt nok gik der noget tid ved kanalskifte men det virkede da. Boxer har i hvert fald hidtil mig bekendt ikke begrænset kortopdatering til godkendte bokse. Har opdateret flere gange også på ikke godkendte.
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Da jeg anmeldte den, oplevede jeg ikke problemer med at afkode Boxer via CI modul. Godt nok gik der noget tid ved kanalskifte men det virkede da. Boxer har i hvert fald hidtil mig bekendt ikke begrænset kortopdatering til godkendte bokse. Har opdateret flere gange også på ikke godkendte.
 
Jeg har været lidt hård i kritikken af ci 4000 (undskyld) som jeg har fået efter c1 3000.
Lad mig slå fast:
en fremragende box som bare virker perfekt, knivskarp / hurtig og elegant design, når den har modtaget kortopdatering......... !!
Årsagen til at min ikke opdatererde skyldes at jeg modtog et nyt Boxer kort, og
lidt efter sender de så ved en fejl et ekstra kort  (jeg har 2 skærme, hvoraf den ene ikke bruger box
 
I lørdags finder jeg så ud af at koderne til kortet som Boxer sender er til det ekstra kort jeg modtog, og derved bliver kortet i ci 4000 selvfølgelig ikke opdateret.
5 min. efter support fra Boxer, kom alle kanaler frem.
 
Jo, boxen / ca-modul med kort kan godt opdateres.
Så: nu vil jeg godt anbefale produktet
 
PS. boxen er desværre nylig udgået og erstattet af ci 4100 med T2 / C2 og C tuner.
 
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Da jeg anmeldte den, oplevede jeg ikke problemer med at afkode Boxer via CI modul. Godt nok gik der noget tid ved kanalskifte men det virkede da. Boxer har i hvert fald hidtil mig bekendt ikke begrænset kortopdatering til godkendte bokse. Har opdateret flere gange også på ikke godkendte.
 
 Lige lidt tilføjelser
Jeg har været lidt hård i kritikken af ci 4000 (undskyld) som jeg har fået efter c1 3000 som jeg
var rimelig tilfred med, blev meget varm og kunne ødelægge kortene ved lang tids brug, deuden manglede den T2 og S2 tuner /HD
 
Lad mig slå fast:
Ci 4000 er fremragende box som bare virker perfekt, knivskarp / hurtig og elegant design, når den har modtaget kortopdatering......... !!
Årsagen til at min ikke opdatererde skyldes at jeg modtog et nyt Boxer kort, og
lidt efter sender de så ved en fejl et ekstra kort  (jeg har 2 skærme, hvoraf den ene ikke bruger box
 
I lørdags finder jeg så ud af at koderne til kortet som Boxer sender er til det ekstra kort jeg modtog, og derved bliver kortet i ci 4000 selvfølgelig ikke opdateret.
5 min. efter support fra Boxer, kom alle kanaler frem.
 
Jo, boxen / ca-modul med kort kan godt opdateres.
Så hvis det holder:  nu vil jeg godt anbefale produktet
 
PS. boxen er desværre nylig udgået og erstattet af ci 4100 med T2 / S2 og C tuner.
Den kan det hele...
Kjerulff leverer fine produkter, så den nye er sikkert ok ?, med forbehold.
 
Til top
iradj9 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iradj9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 10:17

Hej

Jeg har en MAXIMUM TS-4000 CX CI+ PVR, og har bruge for det nyste firmware (3.40 tro jeg). Jeg kan ikke finde Firmwaren på netet.
Er der nogen som kan send mig en link til download af Firmwaren eller mail firmware 3.40 til mig.
På forhånd 1000 tak
Hilsen fra
IRADJ

Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 14:30
Jeg har opdateringen

Har sendt dig en personlig bersked
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu