recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af HDD-optager, i dette år 2012?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af HDD-optager, i dette år 2012?

 Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af GustavB GustavB skrev:

Hej Klaus
Jeg får signal fra Boxer og bruger dels optageren som tuner til mit (Mpeg2) fjernsyn og dels som optager.
 
Jeg kan bestemt genkende de fleste af dine punkter, og vil gerne lige tilføje et punkt, som for mig er langt det værste:
1) Det er ikke muligt at se en kodet kanal samtidig med, at der optages en ukodet kanal. 
2) Det er ikke muligt at se en kodet kanal samtidig med, at der optages en  kodet kanal
hvorimod
3) Det er muligt at se en ukodet kanal samtidig med, at der optages en kodet kanal
4) Det er muligt at se en ukodet kanal samtidig med, at der optages en ukodet kanal

Jeg kan til nød forstå pkt 2, men punkt 1 virker fuldstændig ulogisk
 
Disse punkter skulle angivet være klaret i den nye optager. Måske - jeg ved ikke hvordan det forholder sig med kodede kontra ukodede kanaler.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
nielsv01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-April-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nielsv01 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 15:10
Hej Thorvald
 
Jeg er som dig på jagt efter en ny optager - gerne en der kan optage både på HDD og DVD.
 
 
Jeg har i forvejen en Medion maskine fra ALDI og den er faktisk ganske god. Derudover har jeg en Phillips og en Sony - sidstnævnte er desværre gådet død, derfor jagten på en ny.
 
Mvh.
 
Niels
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 15:49
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
nielsv01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-April-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nielsv01 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 16:10
Ja - så er jeg jo lige vidt. Jeg troede fejlagtigt, at "MPEG4 kompatibel " betød at den var god nok var blot i tvivl om den var T eller C.
 
Det er meget irriterende at der ikke er nye maskiner der kan optage på både HDD og DVD, da jeg bruger det meget.
 
Mange hilsner
 
Niels
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8910
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu